280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (V)
280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (V)
După exact o lună, “Legănuțul” era gata, dotat la cele mai înalte standarde de confort. Locul întâlnirilor nocturne, de adâncă taină, dintre duhul vorbitor de la Pucioasa și cei doi lideri pucioși ai Noului Ierusalim s-a mutat definitiv de la “biserica-Templu” aflată în incinta “mânăstirii”, la “Legănuțul ” aflat în “Grădina Întâlnirii”:
“Acum am dat mult și ceresc ajutor ca să putem pecetlui cu pecete de sfințenie legănuțul cel din jurul ieslei Sfintei Sfintelor în grădina întâlnirii Mele cu omul, cu cei vii și cu cei adormiți, căci acest loc e loc de întâlnire cerească pe pământ, Ierusalime de azi.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21 noiembrie 2002)
Ca să consfințească în fața adepților alegerea cerească și schimbarea majoră de jurisdicție ecleziastică – de la “Templul Mânăstirii” la “Legănuțul din Grădina Întâlnirii” – liderii pucioși îi mai administrează și o sfeștanie pământească “Legănuțului”. La predicile pe care le va rosti Mihaela în Grădina Întâlniri vor asculta nu numai adepții pucioși cei vii, ci și cei din veac adormiți, care vor veni în mare taină de pe lumea cealaltă și vor sta cu gura căscată la ea și se vor bucura de promisiunile pucioșești, așezați cuminți pe “scăunele de piatră”:
“Acum, fiilor binecuvântați, rostiți pecete de sfințenie peste legănuțul în care Eu vă legăn azi în grădina întâlnirii. Să vă fie loc de mângâiere între pământ și cer pentru voi, cei trudiți sub slava venirii Mele de acum. Să vă fie leagăn ca la copii, dar învățați mereu, mereu pe poporul Meu taina de copil. Iar la învățătura pe care o veți da voi poporului Meu vor sta cei adormiți să asculte și să se mângâie, și să vă mărturisească ei apoi, că Eu le dau lor acum grădina întâlnirii Mele cu omul, și le dau scăunelele de piatră, și le dau duh de fii ai lui Dumnezeu, și le dau să stea și să audă de la voi lucrul vostru cu Mine și să se bucure întru venirea Mea și să fie ei gata pentru când arhanghelul Mihail va suna ultima lor zi de așteptare, ziua venirii Mele în slavă văzută, ziua învierii lor, că mai mult ca ei nimic și nimeni nu așteaptă ziua Mea, fiilor. Amin.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21 noiembrie 2002)
Cu această ocazie se sfințește și “biserica pe roți”, microbuzul Peugeot pe care liderii pucioși îl denumesc, conspirativ, “corăbiuță”, cu care ei își propuneau să meargă la propovăduire în toată lumea și să se arate cu chipul lor la toți fiii oamenilor. Toți conducătorii lumii (“munții semeți”) îi vor vedea pe ei la chip și se vor închina în fața strălucirii chipului lor, căci ei au uitat cum să se închine lui Dumnezeu:
“În această zi de mare sărbătoare luați crucea și busuiocul și rostiți pecetluirea cu sfințenie peste corăbiuța pe care Eu din mila Mea v-am dăruit-o acum ca să vă ajutați cu ea în lucrul vostru cu Mine, iar ea să vă ajute. Amin. Așa să Mă ajutați și voi, așa să Mă purtați și voi, și să mergeți și să Mă purtați. Amin.
Mergeți, fiilor, și arătați-vă fiilor oamenilor, că Mă cobor cu voi în mijlocul lor ca să fiu văzut, Eu și poporul Meu în mulțimi. Amin. Eu pentru voi înlesnesc prilejuri de a Mă arăta cu voi, ca să fiu Eu văzut în voi, și voi în Mine. Pentru Mine fac această lucrare, și vă trimit cu mare binecuvântare să vă arătați fiilor oamenilor cu țara venirii Mele pe care prin voi o țin pe brațe ca s-o măresc pe ea înaintea Mea. Amin. Fiți frumoși și mergeți în numele Meu, și să fiu văzut în voi, și să fiți voi strălucirea slavei Domnului în fața munților înalți și semeți, care nu știu să se mai aplece și să se mai închine lui Dumnezeu, Cel Care a făcut cerul și pământul și pe om.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21 noiembrie 2002)
De altfel, tot poporul pucios este convocat să se îmbrace în straie de nuntă și să fie frumos și să treacă la propovăduirea pucioșismului în toată lumea, iar oamenii cei semeți se vor coborî din înățimile lor și se vor mira de el și se vor pleca adânc în fața slavei lui primită de la “Domnul”:
“Mergi, Ierusalime, mergi, poporul Meu! Gătește-te în straie de nuntă și mergi ca să schimbi omul la față, căci când omul vede slava Mea cu tine, i se schimbă fața, și Eu pot să-i grăiesc lui. Mergi, Ierusalime, că-ți dau cu tine toată oastea cerească, și tu să fii trupul îngerilor, sus, pe înălțimile oamenilor, și oamenii se vor apleca slavei Mele cu tine și se vor întreba cine ești tu, cel atât de frumos.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21 noiembrie 2002)
De acum încolo, „întâlnirile cu Domnul” prin care Mihaela „primea cuvânt din cer”, nu mai aveau loc sub cupola cu 33 de cornișe a bisericii de la „mânăstire”, ci la „legănuțul” lor din Grădina Întâlnirii. „Legănuțul” devine ceva sacru, ceva special, ceva pus deoparte, în timp ce despre „Templul” din incinta „mânăstirii” (cel care era odată speranța înnoirii universului, locul în care „troița sfântă” a arhiereilor Iliuță, Spiridon și Nicușor aducea jertfe neprihănite pentru scăparea omenirii întregi de urgia care stătea să vină), rămas doar în folosința lui Iliuță și a lui Spirică, nu se mai vorbește acum nimic. Toată ascultarea vine de acum încolo de la și înspre „Legănuț”, care devine un fel de „buric al lumii”:
“V-am dat putere să vă faceți legănuț. Aveți grijă de el ca de ceva pus deoparte, și tot ce vă învăț Eu, așa să ascultați.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 4 decembrie 2002)
Îndată ce dependența psihologică de „templul” pucios s-a estompat, Mihaela și-a permis să fabrice „Cuvântul” și în alte „spații liturgice”. Mai întâi a apelat la mașina ei Renault 18, dar aceasta fiind extrem de incomodă, a râvnit la un microbuz Peugeot, achiziționat special cu bani grei de către adepți numai și numai pentru liderii pucioși Mihaela și Nicușor și numit de ea „biserică pe roți”. Acesta a fost dotat cu două paturi și un „altar”, astfel încât cei doi „porumbei” să poată să-și odihnească oasele și totodată să poată face și liturghiile de noapte, oriunde și în orice condiții. Mihaela voia să le sugereze celorlați adepți, prin această permanentă auto-hăituială și disperată bejenie, o situație insuportabilă în care i-ar fi adus Iliuță pe cei doi. Se inducea astfel o impresie falsă că din acest motiv ei sunt nevoiți să fugă cu microbuzul mereu și să hălăduiască pe străzile Târgoviștei și prin pădurile din împrejurimi, ascunzându-se de Iliuță și de rudele lui, de care ei se temeau fiindcă începuseră să-i tragă tot mai insistent la răspundere pentru înșelăciune.
Odată mutați cei doi lideri pucioși la „Legănuț” (care avea doar o singură cameră de locuit și o cameră de zi unde erau montate calculatoarele, plus o încăpere amenajată luxos ca grup sanitar, cu baie și WC), Mihaela l-a cooptat în camera ei de dormit și pe tânărul Gigel (un nepot de-al lui nea’Mișu), ca să nu-i mai iasă vorbe că „ea și cu Nicușor dorm singuri în aceeași încăpere”. Cât privește „Milică al Mihaelei”, el a continuat să stea o vreme la „mânăstire”, dar curând au apărut conflicte între Milică și Iliuță, căci Milică îi ținea partea Mihaelei, cum era și normal. Atunci Mihaela n-a mai avut încotro și a luat decizia să-l aducă și pe Milică la „Legănuț”. L-a plasat cu patul tot în camera de dormit în care erau deja paturile Mihaelei, al lui Nicușor și al lui Gigel; dar i-a instalat și un paravan, plasat special ca să-l separe cât de cât pe Milică de ceilalți trei, căci Milică nu se ridica la nivelul de sfințenie atins de către aceștia și nu trebuia să le dea celorlalți adepți impresia că se amestecă și Milică, acum, cu cei trei.
|