View Single Post
  #236  
Vechi 07.12.2010, 18:44:03
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (VI)

280. Cei 14 magnifici de la Pucioasa (VI)


4.-6. Marian Zidaru și Victoria Zidaru n-au făcut prea mulți purici la “mănăstirea” de la Pucioasa, deoarece îi stăteau ca niște ghimpi în ochii Mihaelei. Dacă pe Marian îl mai înghițea ea oarecum, pe Victoria nu putea s-o sufere. Așa că Mihaela le-a sugerat că locul Zidarilor este la atelierul lor de la București, pretinzând că dacă ar rămâne la Pucioasa l-ar influența în rău pe fiul lor, Simeon, printr-o atitudine de atenție și dragoste “păguboasă”. Așa că Marian și Victoria l-au abandonat pe Simeon în “mânăstire”, lăsându-l pe mâna Mihaelei, ca să aibă ea grijă de el și de educația lui. Care grijă și educație au cam lăsat de dorit. În ce privește “educația”, s-a putut constata că, după câțiva ani de stat la “mânăstire”, cu toate bătăile cumplite pe care Simeon le primea de la aproape toți “frații” și “surorile”, Simeon era cotat în continuare ca un băiat rău, iar curiozitatea lui de copil, de a descoperi tainele “lumii”, era cotată ca o înclinație diavolească. Educația cazonă a Mihaelei a fost dublată și de o “grijă” care l-a copleșit pe Simeon într-atâta, încât este suficient să amintim că din prea multă “grijă” a și murit. Versiunea oficială lansată de liderii pucioși spune că, lăsat nesupravegheat pe un șantier al “mânăstirii-sucursală” a pucioșilor de la Târgoviște, Simeon s-ar fi jucat “pe unde nu trebuia” și ar fi căzut peste el un mal (perete) de pământ, acolo unde se făceau niște săpături, și așa ar fi murit. Moartea lui Simeon va rămâne însă o enigmă nedezlegată a “tainelor pucioșești”, iar versiunea prezentată părinților de către liderii pucioși este anevoie de crezut, îndată ce despre aceștia se știe acum precis că sunt niște maeștri ai minciunii. Realitatea cauzei morții lui Simeon ori nu este cunoscută de nimeni, ori puținii care o mai cunosc sunt siliți să o țină sub tăcere.

Marian și Victoria Zidaru au continuat să fie fideli “Noului Ierusalim și după acest oribil accident, crezând orbește în liniștirile meșteșugite pe care li s-au adus de către Mihaela, cum că “Dumnezeul Pucios este iubirea cea fără de margini”, care l-ar fi luat pe Simeon pe neașteptate la cer, anume ca să se curme certurile dintre ei și rudele lor pe seama educației și a viitorului copilului:

“O, copilași iubiți de Dumnezeu, Eu sunt iubirea cea fără de margini. Copilașii Mei, Marian și Victoria, am lucrat cu mare iubire pentru voi, că mereu vă auzeam duhul vostru rugându-vă și zicând: „Doamne, să nu-l lași pe cel mic al nostru să fie înghițit de fărădelegea din lume. Să nu-l lași să piardă calea Ta; calea mântuirii, Doamne“. Eu sunt cu cerul după toți ai Mei, și pe cei pe care-i iubesc nu-i las să se piardă de Mine, și am trimis pe îngerul Meu să-l aducă la Mine pe cel mic al vostru ca să nu se piardă de Mine și de voi și de poporul Meu, tată, căci Eu sunt iubirea cea fără de margini, că Mă uit înapoi și văd lupta celor din afara poporului Meu cât s-au luptat să-l scoată pe acest copil din mănăstirea Mea, și ziceau să învețe carte și să nu stea închis între ziduri. Câtă răutate se pornise înspre voi și de la părinții voștri cei după trup și de la nași și de la arhierei și de la preoți și de la oamenii luminați ai lumii, și v-am spus să strângeți toată mărturia despre această necredință care venea din cei necredincioși ca să lovească în voi. Și l-ați luat din mănăstire ca să liniștiți pe cei ce se răzvrăteau împotriva lucrării cuvântului Meu care vine pe pământ pentru voi. L-ați luat ca să liniștiți războiul și l-ați dat la școală, și copilul e copil și alunecă ușor și dă să se despartă de Dumnezeu. Dar Eu am avut iubire pentru voi și pentru el și nu l-am lăsat să apuce să Mă părăsească sau să se răzvrătească cu cei răzvrătiți, că duhul lumii dădea să-i păteze inima și mintea, și el era mic și nu cunoștea puterea răului. Dar voi, tată, să nu fiți triști, ci să fiți creștini desăvârșiți, că Eu sunt iubirea cea fără de margini.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 24 august 1997)

Dacă până acum Zidarii erau împărțiți cu grija, adică erau adânc preocupați atât de soarta fiului lor Simeon, cât și de felul greu și complicat de a obține banii necesari întreținerii celor din “mânăstire”, de acum încolo ei puteau, în sfârșit, răsufla ușurați: de grija copilului au scăpat; singura lor grijă a mai rămas “grija de poporul pucios”, adică procurarea de bani și de mâncare și de haine și de produse consumabile și de materiale construcții pentru liderii pucioși și pentru adepții lor. De aceea, sunt îndemnați să nu mai fie triști, ci să se bucure că au fost "ajutați" să scape de grija lui Simion și și să fie fericiți că pot fi acum complet disponibili și de folos numai și numai “fraților” lor de la Pucioasa:

“Grija voastră am luat-o Eu, și pe voi v-am ajutat să puteți să aveți grijă de poporul Meu și de răspândirea împărăției cuvântului Meu. Fiți binevestitori și nu cârtiți pentru judecățile Mele cele bune, că decât să aibă parte oamenii lumii de ce este al Meu, mai bine-l iau cu Mine pe cel pe care-l iubesc. […] Iată, am venit să vă mângâi și să vă spun să nu fiți triști. Eu sunt un Dumnezeu bun, și Mă îndur de cine voiesc Eu să Mă îndur, și n-am voit să fie înghițit de duhul lumii ceea ce este al vostru. Mare judecată de la necredincioși se stârnise împotriva lucrării Mele pentru acest copil pe care voi ați voit să Mi-l dați Mie. Dar cei necredincioși n-au voit, și v-au hulit și pe voi și pe Mine, iar Eu am privit și M-am ridicat să biruiesc, ca să fie al Meu acest copil și nu al lumii de azi care iubește fărădelegea și depărtarea de Dumnezeu. Fiți treji, fiți liniștiți, tată, fiți mângâiați de Duhul Meu Cel Sfânt și prețuiți lucrarea cuvântului Meu și grădinița Mea de fii în care Eu cobor cuvânt peste pământ ca să fac mântuire peste oameni, căci Eu sunt iubirea cea fără de margini, fiilor.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 24 august 1997)

Marian și Victoria Zidaru au continuat să vină periodic la “mânăstire” ca să se spovedească, să participe la slujbele ținute de Iliuță în “Templu”, sau să organizeze pentru Mihaela vestitele “Festivaluri pucioșești ale creștinătății românești”. Conflictul dintre Zidari și Mihaela Tărcuță a evoluat lent, dar implacabil, căpătând conotații maligne și explodând într-o bună zi printr-o ruptură violentă și definitivă. Fără suflul și dăruirea Zidarilor (și mai ales, fără dăruirea lor pecuniară), nici “Festivalurile” pucioșești n-au mai fost organizate de câțiva ani buni încoace.

După trecerea a mai mulți ani, Zidarii și-au dat seama că fuseseră înșelați cu “iubirea cea fără de margini” a mogulilor pucioși, și că ar fi putut măcar să aibă un alt copil în locul lui Simeon, dacă nu i-ar fi ascultat pe mistificatorii lideri pucioși care-și inoculau supușii cu teorii savante, dar profund mincinoase și eretice, despre căsătorie și despre “roadele ei blestemate”; dar acum era deja prea târziu.

Last edited by mariamargareta; 07.12.2010 at 18:48:23.