View Single Post
  #248  
Vechi 09.12.2010, 13:57:40
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 281. Spiritismul se exacerbează din nou la “Noul Ierusalim”- Pucioasa (III)

281. Spiritismul se exacerbează din nou la “Noul Ierusalim”- Pucioasa (III)


Duhul lui nea’Mișu excelează și în cugetări adânci, dar profunde totuși; ca de exemplu, după acest an de ședere în cugetare după moarte, mintea lui s-a limpezit și a înțeles în sfârșit cele neînțelese, ce sunt tainele lui Dumnezeu: tainele lui Dumnezeu sunt… sunt… sunt taine, adică nu sunt ceva ce se vede și nu poate fi tăinuit, ci sunt ceva ce nu se vede, dar poate fi tăinuit:

O, aș sta de vorbă cu mulți frați, că mult am voit aceasta peste mulți când am putut să voiesc. Le-aș spune multora din poporul acestui cuvânt înțelesuri tainice […] tainele lui Dumnezeu sunt taine, nu sunt din pământ sau din piatră sau din lemn sau din fier, ci sunt din duh și din Dumnezeu […] Mi-e dor să grăiesc poporului pe cele neînțelese de el, de necredința lui […](citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa din 21 noiembrie 2010)

Duhul care se pretinde a fi “Mihail, căpetenia oștirii îngerilor” vede deodată ascuns printre alte duhuri un Aghiuță mai de soi, un duh mărunțel care pretinde că este “duhul lui Adam”, apoi îi citește gândurile și i le ia și i le dă pe față. Adămuță pretinde că și-a iubit femeia mai mult decât pe Dumnezeu, pretext pentru a lansa erezia pucioșească despre bărbat și femeie: “taina căsătoriei nu mai este taină, ci s-a făcut păgânie”:

— Apropie, Doamne, slava învierii pentru toți cei care au greșit prin păcatul meu cel din rai! M-am despărțit de Tine pentru femeie și am iubit-o pe ea cu inima mea, și pe Tine Te-am părăsit, și nu mi-a fost de folos că am făcut așa, ci îmi este durere pentru fiecare om care cade prin păcatul meu, căci omul nu-și iubește femeia decât pentru păcat, iar Tu acum două mii de ani ai spus să-și iubească omul femeia așa cu Tu ai iubit biserica, căci taina căsătoriei s-a făcut păgânie […](citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa din 21 noiembrie 2010)

Liderii pucioși sunt tulburați că predicile lor de “Cuvânt” nu sunt citite, iar între cei care mai citesc s-au ivit defăimători, care-i contestă cu dușmănie și lipsiți de pace pe ei și pe “Dumnezeul” lor, scoțându-le la lumină toate inconsecvențele și amăgirile pe care le iscodesc ei, lipsiți de duhul umilinței și cu iubirea lor bolnavă de adevăr:

“O, fiilor din porți, nu citesc, tată, nu citesc cuvântul Meu cei ce vă defaimă pe voi și pe cei ce stau de partea Mea, iar cei ce între ei mai citesc, se răvășesc, se îndoiesc, judecă pe Dumnezeu și pe voi, căci mintea lor s-a îmbolnăvit. Cine are iubirea bolnavă, tot așa și mintea o are, iar roadele iubirii nu mai pot odrăsli în el, căci duhul cel rău îi stăpânește mintea și este dușmănie și este loc fără de pace inima lui. O, cum să mai aibă loc lucrarea duhului umilinței în cei ce vă defaimă pe voi și pe cei ce stau de partea Mea și a duhului mărturisirii, fiilor copii?” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa din 21 noiembrie 2010)

Dar cine sunt defăimătorii liderilor pucioși? Ei sunt mai mulți, dar Mihaela își concentrează în continuare tirul cuvintelor veninoase doar asupra câtorva dintre ei:

- Costel, vecin cu Veronica(Vasilica) Costache din Valea Voievozilor, nora lui nea’Cristea;
- Valerică, finul de la Târgoviște al lui nea’Mișu (zis “păstorul Daniel”);
- Dan de la Gheboieni, cel care “o ține pe Maria”, o soră de-a Veronicăi Costache din Valea Voievozilor;
- Ionică Țurloi, fiul lui nea’Toma de lângă Mănești;
- Ionel de la “templul” din Pucioasa, ginere de-al Verginicăi, după una din fetele adoptate de ea de la sora ei Maria;
- Tanti Victoria Jaravete, nașa Mihaelei Tărcuță.

Ca un făcut, s-au găsit acum cu toții să-și amintească scene picante din trecut, în care Mihaela era “regina necontestată a balului”, adică protagonistă pentru unele afirmații sau luări de atitudine de-a dreptul șocante.

Ionel de la “templu” pretinde că, înainte de a veni Nicușor la Pucioasa, Mihaela îl alesese pe el ca să-i fie preferat și protector, anunțându-i pe ceilalți că “Domnul” a stabilit ca Ionel să o însoțească peste tot cu mașina, pe unde merge ea și are treabă, ca un sfetnic credincios. Ionel mai pretinde că Mihaela a mers și mai departe, și odată a tras de el incitându-l cu cuvintele: “Domnul a zis că trebuie să-mi faci un copil, în locul aceluia pe care l-am pierdut”, mângâindu-l chiar în anumite părți ale corpului. Ionel n-a fost convins de cuvintele Mihaelei că “așa este de la Dumnezeu” și a pârât-o în fața păstorilor, dar Mihaela nu și-a recunoscut fapta. Fiind pus într-o situație delicată și riscând să apară drept un mare mincinos și un obsedat sexual, Ionel ar fi propus:

- “ Hai să postim post negru amândoi câteva zile, și să se arate de la Dumnezeu cine minte”. Mihaela i-ar fi răspuns:

- “ Eu nu fac asta! Să judece Dumnezeu…”

Valerică (finul de la Târgoviște al lui nea’Mișu) repovestind acest episod, adaugă că-și aduce perfect aminte că pe vremea aceea Mihaela și Ionel mergeau peste tot amândoi cu mașina, pe motiv că “așa este de la Dumnezeu”.

Tot Valerică este descoperitorul prin întâmplare al tainei “Cuvântului lui Dumnezeu”. Era prin anii ’90, când cuplul Mihaela-Nicușor mergea “prin cetăți” cu “cuvinte din cer”, pentru a-i recupera pe “creștinii cei vechi” ai Verginicăi” și a-i supune noilor “căpetenii” de la Pucioasa.
Povestește nea’Valerică:

“Eram într-un loc ferit și-i văd deodată pe cei doi că trec pe lângă mine, plimbându-se cu un caiet în mână. Mihaela spunea:

- Ia citește, Nicușor, să vedem cum sună!

El îi citește ceva, apoi ea spune din nou:

- Nu e bine aici. Ia modifică așa.

Și-i dictează ceva, iar el scrie.

- Ia citește acum! zice Mihaela, iar Nicușor îi citește din nou. Mihaela se declară în sfârșit mulțumită:

- Acum e bine. Așa să citești!

Am rămas înghețat. Holbat și dezamăgit până la scârbă. Va să zică, asta era șmecheria, așa lua ființă “Cuvântul lui Dumnezeu”! De aceea sunt eu așa de înverșunat împotriva acestor escroci, și nimeni nu mă poate convinge că lucrurile stau altfel decât așa cum le-am le-am auzit și le-am văzut cu ochii mei.”