283. Comentariu la cuvântul pucios din 4-12-2010 (IV)
283. Comentariu la cuvântul pucios din 4-12-2010 (IV)
Taina împărăției “Dumnezeului” Pucioasei se lucrează acum în toți cei veniți de bunăvoie sau de curiozitate la sărbătorile pucioșești, prin lucrarea de propovăduire a liderilor pucioși:
“Și acum, așezați-vă să lucrați taina împărăției Mele cu voi în fața celor ce se vor aduna la sărbătoare.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 13-6-2002)
De altfel, liderii pucioși sunt singurii pământeni care au fost investiți “de sus” cu înțelepciunea necesară pentru desfacerea tainei cea pentru sfârșit de timp:
“Eu îți împlinesc ruga și le dau celor mici înțelepciunea tainei cea pentru sfârșit de timp și le spun așa: v-am dat vouă cerul și pământul ca să le stăpâniți pe veci.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 30-6-2002)
Liderii pucioși, plasați confortabil în buncărul subteran de la “Legănuț”, săpat sub arena Cortului Întâlnirii, sunt îndrituiți să desfacă pecețile tainei învierii morților și să-i cheme pe morți la înviere, desfăcând capacul locuinței morților:
“Acum am dat mult și ceresc ajutor ca să putem pecetlui cu pecete de sfințenie legănuțul cel din jurul ieslei Sfintei Sfintelor în grădina întâlnirii Mele cu omul, cu cei vii și cu cei adormiți, căci acest loc e loc de întâlnire cerească pe pământ, Ierusalime de azi. Iată, te cuprind în desfacere de taină, că Eu pe toate le adun în jurul tău ca să le lucrez. Locuința celor adormiți își desface capacul, și se zorește cu multul și cu fuguța taina învierii morților despre care Eu, Domnul, atât de mult v-am vorbit vouă ca să vă fac pe voi să le spuneți lor să se scoale, că de-acum e vremea.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21-11-2002)
Duhul pucios care își ia numele “sfântul Ioan Teologul” le reamintește însă pucioșilor că de fapt apostolul Ioan este acela care a despecetluit taina cea de la sfârșitul timpului, despre venirea Domnului și despre învierea morților (aparent fără să remarce faptul caraghios că, în acest caz, liderii pucioși nici n-ar mai avea ce să mai “despecetluiască”):
“Am arătat în mine viața care este lumina oamenilor, că eu am fost rodul cuvântului Tău care s-a făcut iubire înăuntrul ființei mele, și ea m-a legănat ca pe un prunc în leagănul ei. Iar când a fost să arăt taina cea de la sfârșitul timpului, despre venirea Ta și despre învierea morților, m-am așezat înaintea Ta, și Tu înaintea mea, și apoi am scris tot ce Tu ai binevoit să se facă cunoscut prin mine.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 21-11-2002)
Duhul pucios care ia numele “sfânta Filoteea” ridică și el pretenții: nu liderii pucioși de pe pământ, ci “duhul Sfintei Filoteea” din cer se va ridica ( desigur, cu îngăduința “Domnului”) spre vestirea și mărturisirea tainei învierii morților :
“O, Doamne, Cel slăvit de sfinți și de îngeri, Ți-am slăvit înțelepciunea Ta cea din sfinții Tăi care Te-au purtat în trupul lor cu împărăția Ta. Am strigat din Tine la copiii veacului acesta și le-am spus să se trezească cum se cuvine și să nu mai păcătuiască așa, ca cei ce nu au cunoștință de Dumnezeu, fiindcă eu le-am spus de Tine, iar trupul meu cel văzut de cei de pe pământ adeverește că eu am avut înăuntrul meu împărăția Ta și că aștept mâna Ta care mă va ridica spre mărturisirea tainei învierii morților […]“(citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 20-12-2003)
“Domnul” Pucios, în replică, spune că numai El este cel care Își face venirea pentru vestirea învierii morților, în timp ce liderii pucioși sunt doar un ecou al acestei vestiri, pe care o reproduc indirect, prin vestirea “Evangheliei de la Pucioasa”, ca niște călăuze și învățători de lege:
“– Eu, Domnul, înconjurat de sfinți și de durerea din ei și de dorul lor după voi, cei de pe pământ care-Mi primiți venirea Mea cea pentru vestirea împărăției cerurilor și a învierii morților […] Cercetați pe poporul Meu, că v-am așezat călăuză a lui spre Mine, și a Mea spre ei. Fiți învățători și faceți-vă vreme să învățați pe poporul Meu, căci cel neînvățat nu învață, și stă în școală în zadar. Faceți și vestirea Evangheliei împărăției Mele, care poartă în ea învierea morților […]” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 20-12-2003)
Liderii pucioși reformulează din nou proiecția tainei învierii făpturii. Ea nu se mai lucrează în prezent la Pucioasa, “acum și aici”, așa cum s-a pretins de atâtea ori, ci va fi ultima taină despecetluită, în ultima clipă a viitorului:
“Voi pătrunde pe tot omul cu puterea cuvântului Meu, și apoi voi lucra sfârșitul tuturor tainelor Mele prin cea din urmă taină: învierea făpturii, după ce voi aduce ziua Mea peste cei necredincioși, și ceruri noi și pământ nou peste cei credincioși și sfinți. Amin.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 22-3-2004)
Șase luni mai târziu, liderii pucioși se răzgândesc din nou. Taina învierii morților este “mare taină” și se învață exclusiv de la “Dumnezeul Pucioasei”, care trebuie să aibă școlari silitori în adepții pucioși, ca să lucreze ei (acum, în prezent, nu în viitor!) împreună cu “Domnul” și cu “Tatăl Lui” taina învierii morților:
“Eu, Domnul, […] Învierea este mare taină, iar taina ei trebuie învățată de la Mine, numai să am școlari la școala învierii omului. […]Fiți ai Tatălui Meu, copii ai Tatălui, și Tatăl va purta grijă de voi, căci voi lucrați cu Mine și cu Tatăl taina învierii morților și a vieții veacului ce va să fie și care este cu cei ce cred ca și Mine în toate câte Eu am cuvântat cu gura Mea pentru împlinirea lor peste pământ și peste om.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 3-10-2004)
Un an mai târziu se înregistrează o nouă “răzgândire” în ideologia eshatologică a liderilor pucioși. Contradicțiile temporale pe acest subiect sunt de acum ritmice și de-a dreptul stridente. De la un an la altul proiecțiile temporale se răstoarnă ca un castel de cărți de joc. Se știe spre exemplu că “lucrarea” de la Pucioasa pornește din anul 1955 și se întinde pe mai mulți ani, pe o durată care rămâne neprecizată. În tot acest timp, morții așteaptă nerăbdători să fie chemați afară din morminte, în viitor, la învierea obștească:
“O, e mare lucrarea Mea din zilele acestea! E tainică și plină de răbdare spre arătarea slavei ei! Lasă-te răvășit de tainica ei iubire pentru învierea a toate, poporul Meu. Așteaptă morții să-i strig afară așa cum l-am strigat pe Lazăr dintre morți și i-am spus după ce I-am mulțumit Tatălui: "Lazăre, vino afară!".” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 24-4-2005)
|