Adică unii învață să se înalțe pe ei înșiși prin știința științifică, dându-se victimă vrednică prin minciuni compătimitoare și văzând starea jalnic de dureroasă a pretențiilor ieșite din minți, de frică, plângându-și de milă pentru pofte spurcăcioase ce te îngâmfă și-ți plac, acuză pe alții că cică e vina lor... și văzând că nu scapă de ei după tot circul și diversiunea, atunci, cu viclenie inventează arme psihotice și psiho-
e-tron-ice:
-cafea și ceaiuri spurcăcioase,
-țigări și trabuce, droguri, gumă de mestecat
-imagini și filme cu goliciuni, avansuri și filaj,
-birturi, baruri, bodegi, fastfooduri, cazinouri, burdelochiuhuluri,
-filme cu bagabonzi, gangsteri, criminali, răzbunători,
-bănci și bani și interese materialiste fără nici o jenă, hoți și speculanți egscroci,
-cărți de bucate și restaurante și moteluri pentru delicatesurile desfrânărilor spurcate, babilonul culinar,
-jocuri unde să te descătușezi și se continui fără încetarea intențiile rele sădite de ei
-școli și locuri de muncă unde să înveți orice afară de adevăr și cum poți să te mântui, doar ca să pierzi vremea,
-gLume și stări distractive ca să nu-ți mai pese de nimic fiindcă ești sătul, deci comunități ale pierzării.
Și cu astea îți intoxică de dimineața până seara toate simțurile până ce patima nu ți-o mai poți opri ci o primești fără opreliști doar ca să o cunoști... că cică devi înțelept, și neputința se instalează și devi rob păcatului, dracool, cu statele și armatele lui cu tot, armate de duhuri rele.
Vai de înțelepciunea aia, ca să știi cum e desfrânarea elevantă ca o delicatesă, a-vere spurcăcioasă, căpătată prin săvârșirea păcatului... din mântuiciucuriozitate, cu numele și cu numărul ei de cod cu tot: 666, că asta e pofta cea rea, răzvrătirea și mândria, adică te bucuri de răul Domnului pentru fericirea gLumiei, și pentru cauza asta penibilă și amară mai târziu ești capabil chiar să te sacrifici... în deșert, adică în deșertăciunea deșertăciunilor... doar pentru speculațiile tuturor vortăciunilor de sub soare care or să te aplaude, ca un fel de înălțare, și apoi de frică, și dispreț și durere, o întorci în acuzare, că musai altul a fost și e de vină. Dar tu de ce nu ți-ai păzit grâul din inima ta?