Citat:
În prealabil postat de bob2909
Epistola a doua către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel
Capitolul 5
"1. Căci știm că, dacă acest cort, locuința noastră pământească, se va strica, avem zidire de la Dumnezeu, casă nefăcută de mână, veșnică, în ceruri.
2. Căci de aceea și suspinăm, în acest trup, dorind să ne îmbrăcăm cu locuința noastră cea din cer,
[...]
4. Că noi, cei ce suntem în cortul acesta, suspinăm îngreuiați,
[...]
Si acum faceti legatura cu Apocalipsa cap 21:
[...]
2. Și am văzut cetatea sfântă, noul Ierusalim, pogorându-se din cer de la Dumnezeu, gătită ca o mireasă, împodobită pentru mirele ei.
3. Și am auzit, din tron, un glas puternic care zicea: Iată, cortul lui Dumnezeu este cu oamenii și El va sălășlui cu ei și ei vor fi poporul Lui și însuși Dumnezeu va fi cu ei.
[...]
|
Aici tu
"faci legătura" dintre cal și măgar, adică bați apropoul pe care pucioșii îl strigă în gura mare, și zici așa:
că avem un cort al trupului în care suspinăm îngreuiați, dar Domnul ne-a făgăduit un cort al lui Dumnezeu, și de aceea ne-a și dat o locuință din cer cu care să ne îmbrăcăm și care s-a coborât ca o cetate sfântă din cer, luând numele "Noul Ierusalim de la Pucioasa", locuință veșnică în care sălășluiește poporul pucios care are numele "poporul lui Dumnezeu" (sau, altfel spus, "Noul Israel"), iar "Dumnezeul" Pucios este cu noi.
Din păcate, unele deosebiri de nuanță dau pe față impostura și amăgirea pucioșilor. Cetatea lor este numai cu numele "Cetatea Noul Ierusalim", altminteri nu corespunde cu nimic cetății descrise de Apocalipsa. Ea
nu se pogoară din cer, ci răsare din pământ; ea nu este zidire de la Dumnezeu, ci de la om;
nu este nefăcută de mână, ci este făcută de mână omenească; lumina ei
nu este asemenea cu cea a pietrei de mare preț, ca piatra de iaspis, limpede cum e cristalul, ci este lumină electrică obișnuită, care vine prin fir de la omul din lume; ea
nu are zid mare și înalt ci mic și scund; nu are douăsprezece porți, iar la porți douăsprezece îngeri, ci douăsprezece uși, fără îngeri; "cetatea" pucioșească
nu este în patru colțuri, ci în opt; "cetatea" pucioșească
nu are douăsprezece mii de stadii, ci 10-12 metri; zidul "cetății" pucioșești nu are o sută patruzeci și patru de coți, ci 2-3 metri; zidăria zidului ei
nu este de iaspis, iar cetatea
nu este din aur curat, ca sticla cea curată;temeliile zidului "cetății" pucioșești
nu sunt împodobite cu tot felul de pietre scumpe (iaspis, safir, halcedon, sardonix, sardiu, hrisolit, beril, topaz, hrisopras, iachint, și ametist), ci sunt din piatră de râu adunată de adepții pucioși de pe valea râului Ialomița; cele douăsprezece "porți"
nu sunt douăsprezece mărgăritare, ci sunt uși din lemn obișnuit; fiecare din "porți"
nu este dintr-un mărgăritar, ci din mai multe scânduri geluite; piața cetății
nu este de aur curat, și
nu este străvezie ca sticla.
Ioan vorbește despre cetatea din Apocalipsă și zice că "templu n-am văzut în ea, pentru că Domnul Dumnezeu, Atotțiitorul, și Mielul este templul ei"; dar "cetatea" pucioșilor are un "templu" în mijloc, în care ei se închină "Dumnezeului" lor.
Ioan vorbește despre cetatea din Apocalipsă și zice că "cetatea nu are trebuință de soare, nici de lună, ca să o lumineze, căci slava lui Dumnezeu a luminat-o și făclia ei este Mielul"; dar "cetatea" pucioșilor are nevoie de soare și de lună ca s-o lumineze, iar făclia ei este curentul electric tras de la stâlpul din uliță.
Ioan vorbește despre cetatea din Apocalipsă și zice că "neamurile vor umbla în lumina ei, iar împărații pământului vor aduce la ea mărirea lor", dar pucioșii zadarnic așteaptă, de mai bine de douăzeci de ani ca să vină neamurile pământului la ei, ca să li se închine.
Ioan vorbește despre cetatea din Apocalipsă și zice că "porțile cetății nu se vor mai închide ziua, căci noaptea nu va mai fi acolo"; dar porțile "cetății" pucioșilor sunt închise ziua și noaptea, căci la ei și ziua este ca noaptea, și numai o noapte spirituală este acolo.
Ioan vorbește despre cetatea din Apocalipsă și zice că "vor aduce în ea slava și cinstea neamurilor", dar nici măcar un neam nu a făcut acest lucru până acum.
Ioan vorbește despre cetatea din Apocalipsă și zice că "în cetate nu va intra nimic pângărit și nimeni care e dedat cu spurcăciunea și cu minciuna, ci numai cei scriși în Cartea vieții Mielului", dar pucioșii sunt maeștri ai minciunii și ai dezinformării, ascunzând că unul dintre adepții lor a încercat să se spânzure în "templul cetății", fiind adus la disperare de minciunile și nedreptățile liderilor pucioși, care au pângărit "cetatea" cu gândurile de sinucidere ale celui nedreptățit de ei.
Noul Ierusalim de la Pucioasa este doar o biată
clonă a Noului Ierusalim ceresc, jalnică în asemănare și sclipitoare în deosebiri cu cetatea cea adevărată, care se va coborî din cer la plinirea vremii, exact așa cum a fost proorocită în Apocalipsă.