View Single Post
  #362  
Vechi 10.01.2011, 16:09:22
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 291. Diavolul s-a născut din om la Pucioasa! (I)

291. Diavolul s-a născut din om la Pucioasa! (I)

Una dintre șocantele teorii ale liderilor pucioși de la “Noul Ierusalim” este și aceea că diavolii sunt o creație a gândului rău al omului, ei nefiind așadar aduși la existență înainte de creația omului, ci luând ființă prin însăși căderea omului în păcat. Cu alte cuvinte, fiecare păcat al omului naște un nou diavol, care-l slujește pe om în lucrarea păcatului său! Încă din anul 2008 pucioșii lansau teoria care, referindu-se la căderea îngerilor care au devenit diavoli, spune despre această cădere că este o consecință a faptului că ei s-au plecat semeției omului, voii libere a omului (aici este vorba, evident, de Adam):

“ […] iată, păcatul omului nu voiește să aibă martori, dar îl are pe diavolul martor, așa cum omul cel întâi zidit a avut martor semeției lui pe Dumnezeu și pe diavol, căci omul nu poate să se ascundă de Dumnezeu și nici diavolul nu poate, și atunci a văzut Fiul meu pe satana ca fulgerul căzând din cer din pricină că s-a plecat semeției omului, voii omului.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 28-8- 2008)

De aici pucioșii ajung repede la concluzia simplistă și infantilă că “diavolul se naște din om”:

“Eu am fost aspru cu diavolul, dar și cu omul, căci diavolul se naște din om.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 14-1- 2009)

Teoria pucioșilor este o teorie catastrofică la nivelul întregului Univers: Adam era plin de trufie în rai, păcat care a adus întuneric peste lumea îngerilor și a atras îndată căderea masivă a unei cete întregi de îngeri care, alegând ca să-l slujească pe Adam, din albi și buni cum erau au ajuns negri și răi. Adam era slujit de acum în rai de îngerul cel negru, adică de diavol:

“ […] și era în rai Adam, nu pe pământ, și s-a ascuns în sine în rai fiind, și îngerul negru îl slujea pe el, căci trufia lui i-a căzut în întunericul lui pe îngerii care-l slujeau pe el, pe cea dintâi ceată a îngerilor lui Dumnezeu, iar când Eu, Domnul, l-am tras afară din el pe Adam ca să-l pun față în față cu el însuși și cu fapta neascultării lui de Mine, care a născut întuneric pentru îngerii slujitori lui, M-a pedepsit Adam cu despărțirea lui de Mine în loc să-și pedepsească ascunderea lui de Mine, căci el s-a despărțit de Mine și nu Eu de el atunci când aceasta s-a întâmplat, iar îngerul cel negru l-a condus mereu apoi pe el, pe când cel alb, cel sfânt, a fost biruit de el și de diavol.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 1 martie 2009)

Așadar, pucioșii inversează datele Bibliei, pretinzând nu că diavolul l-a înșelat pe Adam ca să păcătuiască, ci că Adam l-a creat pe diavol din gândurile sale de trufie și de neascultare față de Dumnezeu:

“[…]căci satana, care s-a schimbat din înger în diavol din pricina căderii omului prin trufie, îi este omului dușman de șapte mii de ani[…]” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 28 august 2009)

Pucioșii ajung pe nesimțite în mijlocul unui paradox: dacă la 1 martie 2009 pretindeau că diavolul îl slujea pe om ca să-l ajute la împlinirea gândurilor lui păcătoase, iată că după doar o jumătate de an ei pretind că diavolul s-a făcut cel mai mare dușman al omului. Deci cum poate fi diavolul concomitent și slujitor, și dușman al omului?

În schimb, pucioșii au rămas deosebit de consecvenți cu aberația “nașterii diavolului din om”; un an mai târziu ei pretindeau în continuare că diavolul a căzut din slava sa prin neascultarea lui Adam:

“[…]din pizma diavolului, care s-a așezat să-l cadă pe om dacă el a căzut din slava sa prin omul neascultării de Tine la început.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 12 februarie 2010)

Motivația adusă de pucioși este simplă și simplistă totodată: “păcatul din om se personifică și ia ființă spirituală care se numește diavol”:

“ […] căci păcatul se face diavol în om […]” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 14 februarie 2010)

Cristalizând propria lor teorie despre creație, liderii pucioși ajung la concluzia că, întrucât înainte de căderea în păcat a primilor oameni diavolul nu a existat, rezultă că diavolul apare după zidirea omului de către Dumnezeu și este creația omului păcătos, iar primul om păcătos a fost Adam:

“ […] căci omul a fost de Dumnezeu zidit, iar diavolul a fost zidit de om.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 28 august 2010)

O altă teorie exibiționistă a liderilor pucioși spune că “Adam a fost plămădit la Glodeni-Pucioasa din glodul luat din grădina pucioșilor”, și de aceea se numește satul acela Glodeni:

“Mergi, Ierusalime, și te bucură cu dor și nu cu bucurie. Mergi, și fața Mea să strălucească pe fața ta, poporul Meu de la sfârșit de timp. Sărbătoarea nașterii Domnului, aceasta serbezi tu azi lângă cei din sătuțul Meu de azi. Atunci am venit în Betleem, iar acum am venit în acest sătuț pe care omul l-a numit cu numele pământului, și acest nume s-a născut cu mare taină prin îngerii Mei cei ce au vegheat pentru numele sătuțului Meu de azi (Glodeni, n.r.) (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 7 -1- 2002)