View Single Post
  #381  
Vechi 18.01.2011, 15:29:30
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 293. Pucioșii propovăduiesc învățăturile mincinoase denunțate de Apostolul Pavel

293. Pucioșii propovăduiesc învățăturile mincinoase denunțate de Apostolul Pavel în Epistola Întâia către Timotei (partea I: oprirea de la bucate) (IV)

Cea de-a doua aserțiune pusă de liderii pucioși în gura “omului bisericii” este și cea analizată de ei: “toate bucatele sunt curate”.

Am văzut mai înainte că logica pe care ei o folosesc aici este intenționat contorsionată și trunchiată, pentru a “demonstra” că de fapt “ bucatele nu sunt carne”, și tocmai de aceea sunt ele curate. Ei ignoră în mod deliberat raționamentul și concluzia Scripturii care spune că nici o mâncare “nu poate să-l spurce” pe om, pentru simplul fapt că ea intră și iese din om pe cale naturală.

Și așa, cu iuțeala de mână a liderilor pucioși și cu nebăgarea de seamă a adepților lor s-a scris istoria. Pucioșii au “demonstrat” că însăși Scriptura “arată” limpede că nu vorbește despre carne, ci despre “bucate care nu sunt carne”.

O nouă etapă în diabolizarea cărnii ca aliment este atinsă atunci când, împreună cu țuica, ea este incriminată ca fiind “pâinea cea amară a îngerilor răi”, care alungă pe îngerii păzitori ai oamenilor. Consemnăm aici și o definiție pucioșească în premieră: “băutura cea tare este duh rău”:

“O, oamenilor, strigă duhurile îngerilor la voi! Ce mâncați voi? Ce beți voi? Ce mănâncă și ce bea sufletul vostru? Carnea și țuica v-au lăsat fără îngerași păzitori. Până când mâncați și beți? O, voi aveți și suflet, nu numai trup. De ce vă place pâinea îngerilor răi, pâinea cea amară? Îngerii răi vă îndeamnă să stați fără Dumnezeu, fără îngerii cei din cer. Cine bea țuică, acela nu mai are aproape pe îngerul păzitor, căci băutura este desfrânare. Ce altceva poate fi băutura cea tare? Ea este duh rău, și cu ea se hrănește omul cel nepăsător de suflet.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 21 11 1997)

O obiecție incomodă pentru pucioși ar putea-o însă ridica toți contemporanii Verginicăi, care au văzut-o mâncând carne pe când trăia. Pe bună dreptate, ei se pot întreba: Dacă Dumnezeu a fost permanent cu Verginica, iar Verginica a mâncat carne, această “pâine cea amară a îngerilor răi”, cum de a fost posibil să coexiste aceste două situații care se exclud reciproc? Liderii pucioși anticipează însă și acest scenariu incomod și-l contrează așa cum știu ei mai bine. Ei pun în “gura” duhului Verginicăi cuvinte meșteșugite, de apărare. Duhul Verginicăi pretinde că Verginica a mâncat carne din calcul, procedând cu duplicitate ca fariseii, ca să nu-i îndepărteze pe adepții care veneau spre ea și care n-ar fi suportat o asemenea “grozavă” interdicție. Argumentația este falsă, deoarece se știe despre mulți monahi și monahii care din convingere personală (și nu impusă din afară, cu forța) nu mănâncă vreodată carne; dintre aceștia s-ar fi găsit destui simpatizanți și destule admiratoare care să vină spre Verginica, dacă ar fi aflat că “Verginica este cu Domnul (și invers, evident)” Cu această ocazie este din nou blamată căsătoria, dar și alte interdicții se pregătesc la orizont: renunțarea la pește, ouă și lapte. Pentru prima dată se anunță că peștele este mult mai rău decât carnea, pregătindu-se incriminarea lui oficială și apoi scoaterea lui definitivă de pe masa creștinului (cei care știu adevărata motivație a scoaterii peștelui de pe masa adepților pucioși pot mărturisi că de fapt cauza reală a acestei inovații pucioșești este faptul că Mihaelei pur și simplu nu-i plăcea peștele):

Ziceți că eu am mâncat carne, așa cum zic despre Domnul cei care zic că Domnul a mâncat carne și pește. O, dacă eu n-aș fi mâncat carne, așa cum ar fi voit Domnul, nimeni nu s-ar mai fi apropiat de această lucrare, că n-ar fi lăsat carnea ca să vină să asculte de la Dumnezeu. Dacă eu nu mâncam carne, ar fi fost vândut strigătul lui Dumnezeu încă din scutece. Și dacă n-ar fi îngăduit Domnul însuratul și măritatul și născutul copiilor voștri și traiul cel plăcut omului, n-ar mai fi putut Domnul să Se facă cuvânt în vreme de întuneric și de fărădelege, căci vânzători ar fi fost toți cei care ar fi trecut pe la gura izvorului acesta. Dar Domnul vă spunea încă de pe atunci că vine vremea cea cerească pe pământ și nu va mai mânca creștinul carne și ouă și lapte, căci creștinul va fi pregătit cu pregătire mare pentru ziua Domnului, Care vine pe norii slavei pe pământ ca să stea la masă cu poporul Lui cel sfânt. Peștele pe care-l mâncați voi este mult mai greu pentru sufletul omului și pentru trupul omului, este mult mai rău decât carnea. Vaca și oaia și găina nu mănâncă mortăciuni, dar peștele mănâncă trup de om, sânge de om, spurcăciune din om. Peștele mănâncă trup de vietăți din ape, mănâncă toată necurăția care este dată de oameni pe ape, și nimic nu mai este curat în ape.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 13-12-1997)

Dacă peștele e “mult mai rău decât carnea”, de ce nu s-a început campania de “purificare” a meniului pucioșilor cu peștele, ci cu carnea? De ce în continuare, din 13-12-1997 și până astăzi, liderii pucioși vorbesc neobosit despre neajunsurile cărnii, dar aproape deloc despre pește, iar interdicția lor la consumul de carne devine imperativă? De ce a mâncat Domnul Iisus Hristos pește, în loc să mănânce carne? În antichitate erau mai multe războaie sângeroase decât astăzi, iar apele erau mult mai înroșite de sânge de om decât acum. De ce creștinii foloseau peștele ca ideogramă tainică de recunoaștere a religiei lor?