View Single Post
  #5  
Vechi 20.01.2011, 12:53:16
Scotsman
Guest
 
Mesaje: n/a
Implicit

Regula de baza a televiziunii este profitul,notiune care nu tine cont de alte reguli decat cele care o definesc in mod uzual.Publicitatea,tinand cont de rolul ei,se subordoneza aceleiasi reguli.Din moment ce ambele coloane de sustinere converg in aceiasi notiune de baza,este normal ca restul problemelor sa devina accesorii.Profitul se realizeaza si prin stimularea,exacerbarea si sustinerea slabiciunilor umane.Daca un gen de program,care incurajeza mitocania,va avea rating,atunci cu siguranta va fi programat la ore de maxima audienta.Bineinteles ca acest lucru va genera victime colaterale dar,asa cum am spus,ideea de profit este una simpla in esenta: ,,Get rich of die tryin' ".Simple as that.

,,Teoria si practica economica au pus în evidenta doua functii principale ale profitului. Prima si poate cea mai importanta se refera la faptul ca profitul reprezinta pentru întreprinzatori cel mai important stimulent economic de a produce bunurile materiale si serviciile pe care consumatorii le doresc, la un cost de productie cât mai redus posibil. În acest sens, se poate spune ca profitul reprezinta motivatia principala a oricarei întreprinderi bazata pe proprietatea particulara.A doua functie are în vedere faptul ca profitul nedistribuit sub forma de dividende, constituie cea mai importanta sursa a investitiilor productive"

Cam asa functioneza lumea la ora actuala.Profitul este esenta sa.Profitul incurajeza initiativa dar si lacomia.Profitul poate fi un sprijin dar si o tentatie fatala,daca te acapareaza.Televiziunea este un business,nu uitati asta.Iar un business se mentine in mod diferit fata de Predica de pe Munte.
Reply With Quote