Domnule, ce e aia să facem mofturi la mâncăruri? Un fel de competență în sclifoseli? Păi v-am spus rețeta care te curăță de toate patimile:
„...stropi-mă vei cu isop și mă voi curăți,
spăla-mă-vei și mai vârtos decât zăpada mă voi albi
auzului meu vei da...”
Deci așa ies din om stârlicii lenei și ai desfrânării, cu stropi de apă și frig-ă de la Dumnezeu băgată până în măduva oaselor.
Și dacă pierzi zilele și nopțile, și dacă chiar și sâmbăta și Duminica uiți să iubești curat, nu o să te trezești prea târzui că te-ai ocupat cu sănătatea în deșert doar ca să te mîndrești cu lipsa metehnelor? Iar apoi te vei da ca o jertfă ce nu folosește la nimic.
Deci nu pierdeți vremea cu mâncarea ci în posturi nu mâncați absolut nimic afară de Dumnezeu, fiți extremiști până dați de moarte, moartea păcatelor și trufiei, iar în zilele celelalte fiți echilibrați, adică mergeți pe sârma cumpătării ca să nu cădeți în pismă și ură pentru pofta și dorul lăcomiei de avere deșartă, de lene... ci urmați calea de mijloc, CRUCEA de la oameni dusă pentru Dumnezeu și pentru voi dacă vreți să iubiți curat și fără ceartă, că altfel pentru ce să faceți alimentație sănătoasă? Pentru viol?
Iar alimentele trebuie să fie vii, căci semințele au în ele viață, deci tot ce e plin de viață și curăție și binecuvântare, aia trebuie să mâncați, și cu gândul la Dumnezeu ca să fie date spre viață trupului, dar mai înainte dați hrana duhovnicească, ÎNVĂȚĂTURA SMERENIEI întru frățietate, căci sufletul nehrănit se îngâmfă și moare.
Cel mai simplu este să nu mănânci nimic toată ziua de post și apoi după cina duhovnicească masa cea echilibrată... fără carne, lapte, ouă, brânză... căci nu e voie să mănânci nimic omorât de om fără datină Dumnezeiască sau furat de la animale, iar peștele deși e voie, numai din cei mici care nu mănâncă toate spurcăciunile de prin ape, cei mici care nu mîncă oameni sau animale... că și ăstora le dă tot felul de hormoni și îngrășăminte... chiar uleiul trebuie să fie din ăla obținut prin strivirea sâmburilor, semințelor, fără metodele de omorâre a părții vii din sâmburi sau din alimente... căci toată viața curată trebuie să o mănânce omul... dar sângele animalului nu, căci sângele este viața animalului, el trebuie vărasat pe pământ... dar nu e voie să omori nici o vietate, căci așa este scris la lege: „Să nu ucizi, Să nu fii fesfrânat, Să nu furi, Să nu ridici mărturie mincinoasă împotriva aproapelui tău adică să nu acuzi pe nedrept, Și să nu poftești nimic din cele ce sunt ale aproapelui tău... nici casa, nici femeia, nici sluga, nici animalul, nici pământul...” și mai ales să nu părtinești când împarți ceva căci omul e hoț și întotdeauna când împarte, lui își face cea mai mare parte... căci omul e lacom și rău și nemulțumit și se dă victimă vrednică... se dă mereu muritor de foame din vina altora... deși e clar că singur și cu mâna lui a gândit și a făcut păcatul plănuit și programat în mintea și în ochiulhulpea lui cât ai clipi... a privit, a plănuit ca să fu...uure avearea... altuia.
„Nu îți este îngăduit, nu ți se cuvine, nu îți este permis Iroade ca să trăiești cu femeia fratelui tău... ”
Rugați-vă și Postiți ca să nu gLumiți... ca să nu primiți mită, să nu vi se dea vouă o mai mare bucățică din tort. Căci cine fură azi un ou mâine va mânca un bou și poimâine o cireadă de viței de lapte, viței din ăia de aur și de arginți, împărțiți pe grupe sangvine în mod științific și dialectic!
Cine vede ceva, mâncă și nu se mai oprește... din fericeală amăgitoare, crezând că e ceva... pentru că e frumoase și el are avere multă strânsă cu centura ca un adevărat centurion... beton!.. de la beție... firește, fiindcă nu știe ce-și crește... își crește drobul de sare de pe dulapul de lângă patul copilului.
Last edited by vsovivi; 24.01.2011 at 10:37:52.
|