View Single Post
  #399  
Vechi 25.01.2011, 18:32:29
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 294. Pucioșii propovăduiesc învățăturile mincinoase denunțate de Apostolul Pavel

294. Pucioșii propovăduiesc învățăturile mincinoase denunțate de Apostolul Pavel în Epistola Întâia către Timotei (partea a II-a: oprirea de la căsătorie) (IX)

Intenția ascunsă a Mihaelei de a generaliza oprirea de la căsătorie și stoparea nașterilor naturale este resimțită și de "omul din lume", care reacționează cu fermitate, denunțând intențiile "poporului" pucios de a-și impune cu forța propriile precepte eretice. Lelița Mihaela inventează teoria că a existat în rai o intenție neîmplinită a lui Dumnezeu de a lăsa rânduiala ca oamenii să se înmulțească nu prin naștere, ci prin scamatorie de cuvânt, omul reproducându-se "prin cuvânt de om", și imitând astfel actul creației lumii prin Cuvânt de către Dumnezeu:

Se bate lumea cu tine, poporul Meu, și se teme să nu o molipsești de curățenie și de feciorie, se teme că oprești căsătoriile și nașterea cea de la om, că lumea nu știe ce vreau Eu să aduc prin tine pe pământ. Eu prin tine aduc cerul pe pământ, și omul se teme de cer, că omul vrea să rămână cu poftă până în veac, până la venirea Mea. E vreme de pregătire mare, tată, și omul nu ia aminte prin tine, și se uită omul la trup și nu la cer ca să vin după cum este scris. Dar Eu îi spun prin tine omului că nu așa am voit să-l fac Eu pe om când am spus "Creșteți și vă înmulțiți". Eu am vrut să înmulțesc pe om din cuvânt, dar omul n-a vrut, și a zis să se înmulțească prin poftă, prin trup, prin om, nu prin Dumnezeu. De aceea am lăsat botezul în numele Meu, ca să-l înfiez pe om prin botez, căci omul din păcate omenești se naște.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 5/18 iunie 1995)

Lelița Mihaela se disculpă de acuzația ce i se aduce că oprește căsătoriile, pretinzând că sunt două feluri de căsătorii: căsătorie pentru Dumnezeu (care nu se oprește, ci merge înainte) și căsătorie pentru om (care se oprește, pentru că "a ajuns lege a desfrâului și a adulterului pe pământ"). Monologul Mihaelei este pur retoric. Ea se întreabă în mod repetat (și întreabă, totodată) "Ce înseamnă căsătorie?" , dar nu dă și un răspuns la această întrebare. În schimb, tâlmăcește ce este căsătoria pentru om și ce este căsătoria pentru Dumnezeu: naștere de fii ai oamenilor, și respectiv naștere de fii ai lui Dumnezeu. Mihaela propune o lume absurdă și imposibilă, în care nu se mai nasc deloc fii trupești, ci numai fii duhovnicești. Ea ignoră deliberat că nu ar fi existat pe pământ nici o naștere de fiu duhovnicesc (fiu al lui Dumnezeu), dacă n-ar fi existat în prealabil o naștere de fiu trupesc (fiu al omului). Pentru că întâi se naște fiul omului, apoi, prin botez, are loc nașterea din nou a lui și devenirea lui ca fiu al lui Dumnezeu. Însuși Fiul lui Dumnezeu a trecut prin aceste experiența, a nașterii și a botezului, ca să ne arate și nouă calea. De altfel, toți adepții pucioși au trecut mai întâi prin experiența nașterii trupești și apoi, prin taina Botezului, prin experiența nașterii duhovnicești. Dar ei au uitat această experiență a botezului și în ce Biserică s-au botezat, sau se prefac doar că au uitat-o. De aceea afirmă cu seninătate că această biserică nu mai este a lor, căci ei și-au zidit o altă biserică, Biserica "Noul Ierusalim", o biserică în care nu se botează nimeni pentru că în ea nici nu se cunună nimeni:

"O, omule al bisericii, zici că fiii cuvântului Meu sunt mincinoșii despre care scrie în Scripturi că vor fi și vor opri căsătoriile și folosirea bucatelor pe care Dumnezeu le-a făcut să se ia cu mulțumire. Dar de ce zici tu așa? De ce nu te uiți bine care sunt cei ce seamănă cu această Scriptură? Cine este cel ce oprește căsătoriile? Ce înseamnă căsătorie? Oare, tu ești cel ce împlinești legea căsătoriei de-l pui pe om să se căsătorească și apoi să-l faci preot slujitor pentru cele sfinte ale Mele și să-l pui păstor peste oameni? Ce înseamnă căsătorie? Oare, legea căsătoriei este pentru ca omul să se supună poftei trupului așa cum este astăzi căsătoria care a ajuns lege a desfrâului și a adulterului pe pământ? Oare, prin legea căsătoriei puteți să-L înșelați pe Dumnezeu, Care a spus: "Fiți sfinți, precum Eu sunt sfânt."? Oare, toți oamenii sfinți care au lăsat familii și pe femeile lor și s-au dat legii sfințeniei au oprit ei căsătoriile? Și dacă nu le-au oprit, de ce ziceți voi că fiii cuvântului Meu opresc căsătoriile? [...] Dar ce înseamnă căsătoria pentru om? Dar ce înseamnă căsătoria pentru Dumnezeu? Căsătoria pentru om e una, și căsătoria pentru Dumnezeu e alta. Pentru om, căsătoria este naștere de fii ai oamenilor, iar pentru Dumnezeu este naștere de fii ai lui Dumnezeu. [...] Ba mai mult vă spun vouă: cel ce oprește azi căsătoria, este acela care calcă peste legea ei. Și cine nu calcă azi peste această lege? Nici un om nu mai este curat în căsătoria lui. Nici măcar preoții n-au voit să nu calce peste legea căsătoriei lor. Ba, mai mult, prin căsătoria lor calcă legea lui Dumnezeu, legea sfințeniei unui slujitor al cerului. Și iată că biserica ta, omule al bisericii, nu este biserica Mea, ci este a ta; nu este turma Mea, ci este a ta, că dacă ar fi a Mea, ar face voia Mea, nu a ta. Eu nu i-am despărțit pe cei căsătoriți, dar i-am unit pe amândoi cu Mine, i-am făcut un trup cu Mine pe cei doi, și le-am spus să nu fie despărțiți de Trupul și Sângele Meu, căci scris este: "Cine nu mănâncă și nu bea Trupul și Sângele Meu, nu are viață în el".” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 5/18 mai 1997)