View Single Post
  #3  
Vechi 28.01.2011, 19:45:39
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 295. „Top 10” (II)

295. „Top 10” (II)


4. Pucioșii cred că Biserica pe care ei au zidit-o în anul 1991 și o numesc “Templul Noul Ierusalim”, împreună cu curtea împrejmuitoare și cu zidurile de incintă sunt însăși Cetatea Noului Ierusalim care s-a pogorât din cer de la Dumnezeu, în zilele Apocalipsei ce se desfășoară acum sub ochii noștri (interpretarea literală a versetelor 2 și 10-27 din Cap.21 al Apocalipsei:

“Pace ție, popor cu nume sfânt! În numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, pace ție, popor cu nume de Ierusalim, căci Ierusalim este nume sfânt, și acesta este numele pe care-l porți din darul lui Dumnezeu, popor cu nume sfânt, popor unit cu Ierusalimul cel de sus, care s-a coborât peste tine, după cum era scris în Scripturi pentru vremea aceasta, și despre care a scris Ioan cel iubit prin Scriptura care grăiește: "Am văzut cetatea sfântă, Noul Ierusalim, coborându-se din cer, de la Dumnezeu, iar glasul Celui de pe tron a grăit: iată, noi le fac pe toate". Amin.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 9-1-1994)

“Iar aceasta, însemnată azi, este fântâna trâmbiței lui Dumnezeu Verginica, fântâna Sfânta Virginia, că eu m-am înscris în vreme și m-am pus temelie la vremea cea cerească, și această înscriere pentru vreme nouă se numește Fundația Sfânta Virginia, Cetatea Noul Ierusalim, iar această fântână este semnul de pecetluire a temeliei cea nouă, și pe această piatră de temelie se va zidi România cea care vine de la Dumnezeu. Amin, amin, amin.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 2-7-1995)

“Se binecuvintează și se sfințește crucea cea de la intrarea în grădină, în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Amin. Și va fi scris pe piatra aceea: Fundația Sfânta Virginia, Cetatea Noul Ierusalim, și poporul Meu se va zidi pe această piatră vie, și va fi viu poporul Meu și bun pentru zidire. Ferice ție, fiule care vei fi bun pentru zidire. Învață, Israele, zidăria, că fiii lumii învață dărâmarea.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, 22-10-1995)

Comentariu: Cetatea lor este numai cu numele "Cetatea Noul Ierusalim", altminteri nu corespunde cu nimic cetății descrise de Apocalipsa. Ea nu se pogoară din cer, ci răsare din pământ; ea nu este zidire de la Dumnezeu, ci de la om; nu este nefăcută de mână, ci este făcută de mână omenească; lumina ei nu este asemenea cu cea a pietrei de mare preț, ca piatra de iaspis, limpede cum e cristalul, ci este lumină electrică obișnuită, care vine prin fir de la omul din lume; ea nu are zid mare și înalt ci mic și scund; nu are douăsprezece porți, iar la porți douăsprezece îngeri, ci douăsprezece uși, fără îngeri; "cetatea" pucioșească nu este în patru colțuri, ci în opt; "cetatea" pucioșească nu are douăsprezece mii de stadii, ci 10-12 metri; zidul "cetății" pucioșești nu are o sută patruzeci și patru de coți, ci 2-3 metri; zidăria zidului ei nu este de iaspis, iar cetatea nu este din aur curat, ca sticla cea curată;temeliile zidului "cetății" pucioșești nu sunt împodobite cu tot felul de pietre scumpe (iaspis, safir, halcedon, sardonix, sardiu, hrisolit, beril, topaz, hrisopras, iachint, și ametist), ci sunt din piatră de râu adunată de adepții pucioși de pe valea râului Ialomița; cele douăsprezece "porți" nu sunt douăsprezece mărgăritare, ci sunt uși din lemn obișnuit; fiecare din "porți" nu este dintr-un mărgăritar, ci din mai multe scânduri geluite; piața cetății nu este de aur curat, și nu este străvezie ca sticla.
Ioan vorbește despre cetatea din Apocalipsă și zice că "templu n-am văzut în ea, pentru că Domnul Dumnezeu, Atotțiitorul, și Mielul este templul ei"; dar "cetatea" pucioșilor are un "templu" în mijloc, în care ei se închină "Dumnezeului" lor.

Ioan vorbește despre cetatea din Apocalipsă și zice că "cetatea nu are trebuință de soare, nici de lună, ca să o lumineze, căci slava lui Dumnezeu a luminat-o și făclia ei este Mielul"; dar "cetatea" pucioșilor are nevoie de soare și de lună ca s-o lumineze, iar făclia ei este curentul electric tras de la stâlpul din uliță.

Ioan vorbește despre cetatea din Apocalipsă și zice că "neamurile vor umbla în lumina ei, iar împărații pământului vor aduce la ea mărirea lor", dar pucioșii zadarnic așteaptă, de mai bine de douăzeci de ani ca să vină neamurile pământului la ei, ca să li se închine.

Ioan vorbește despre cetatea din Apocalipsă și zice că "porțile cetății nu se vor mai închide ziua, căci noaptea nu va mai fi acolo"; dar porțile "cetății" pucioșilor sunt închise ziua și noaptea, căci la ei și ziua este ca noaptea, și numai o noapte spirituală este acolo.

Ioan vorbește despre cetatea din Apocalipsă și zice că "vor aduce în ea slava și cinstea neamurilor", dar nici măcar un neam nu a făcut acest lucru până acum.

Ioan vorbește despre cetatea din Apocalipsă și zice că "în cetate nu va intra nimic pângărit și nimeni care e dedat cu spurcăciunea și cu minciuna, ci numai cei scriși în Cartea vieții Mielului", dar pucioșii sunt maeștri ai minciunii și ai dezinformării, ascunzând că unul dintre adepții lor a încercat să se spânzure în "templul cetății", fiind adus la disperare de minciunile și nedreptățile liderilor pucioși, care au pângărit "cetatea" cu gândurile de sinucidere ale celui nedreptățit de ei.

Noul Ierusalim de la Pucioasa este așadar doar o biată clonă a Noului Ierusalim ceresc, jalnică în asemănare și sclipitoare în deosebiri cu cetatea cea adevărată, care se va coborî din cer la plinirea vremii, exact așa cum a fost proorocită în Apocalipsă.

5. Pucioșii cred că “Hristos” și “Ilie” s-au destrupat și acum sunt “în duh”:

“ Eu sunt Domnul Iisus Hristos. Nu sunt în trup, ci sunt în Duh. Coborâtu-M-am cu Duhul pe pământ ca să-Mi culeg un popor și să-i vorbesc tainele cele pentru vremea aceasta.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, ediția 2006, pag.91)

“Așteptați pe Ilie în trup? A fost în trup, și astăzi e în duh și îl veți vedea la judecată.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 16-4-1975)

Comentariu: Avem de-a face așadar cu o situație paradoxală: atât “Hristosul” Pucios, cât și “Sfântul Ilie” Pucios se dezbracă în cer de trupurile lor și coboară doar “cu duhul și cu cuvântul” pe pământ, la Pucioasa. Această repetată destrupare a celor doi poate fi asimilată cu o repetată moarte a trupului, căci ce altceva este despărțirea duhului de trup? Dar atunci de ce a mai înviat Hristos? Ca să moară și a doua oară, și a treia oară, și ori de câte ori se “coboară cu duhul” la impostorii pucioși? De ce s-a mai suit Ilie cu trupul la cer, în car de foc, dacă la fiecare revenire a sa pe pământ la impostorii pucioși se dezbracă de trupul său ca și de o haină prea incomodă, pe care o lasă în ceruri?

6. Pucioșii cred că țuica și carnea întețesc chinurile iadului pentru cei cărora li se face pomenire cu ele:

Țuica, băutura diavolului, stă pe mesele de pomenire; carnea, la fel. O, pentru cer nu se lucrează ca pentru cei de pe pământ. Nu se apropie îngerul la pomenire ca să se ducă apoi să ajute pe cel pomenit. Carnea și țuica nu milostivesc cerul, și aduc chin de iad pentru cel pomenit. O, nu mai sunt pe pământ cei ce miluiesc pe cei din morminte.” (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, datat 21-11-2000)

Comentariu: Pare plauzibil ca țuica, mai ales dacă e tare, să întețească focul iadului, deoarece conține mult alcool care se știe că este ușor inflamabil. Dimpotrivă, carnea, mai ales dacă este în sânge și în mare cantitate, ar putea mai degrabă să stingă focul decât să-l întețească. Din expresia “băutura diavolului” se poate deduce că diavolul este un mare consumator de țuică, ceea ce este puțin plauzibil pentru un duh al cărui stomac este invizibil și imaterial.