View Single Post
  #1344  
Vechi 28.02.2011, 12:50:04
FiulRisipitor's Avatar
FiulRisipitor FiulRisipitor is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 05.08.2009
Locație: Germania
Religia: Ortodox
Mesaje: 657
Trimite un mesaj prin Yahoo pentru FiulRisipitor
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Iosif77 Vezi mesajul
1. Vorbitorul in limbi se roaga. Nu e necesar ca vorbirea lui sa fie inteleasa de oameni. O intelege Dumnezeu.
As fi curios unde se spune ca vorbirea in limbi este rugaciune? Unde foloseste Apostolul Pavel (sau altul) cuvantul "rugaciune" atunci cand este vorba de "alta limba". N-am cautat dar stiu ca penticostalii ar trebui sa aveti pregatita replica (si probabil tot rupta din context).

Citat:
În prealabil postat de Iosif77 Vezi mesajul
2. Vorbitorul in limbi se adreseaza adunarii. Oamenii din adunare inteleg pentru ca:
a. Vorbirea lui este inteleasa prin Duhul Sfant de toti cei din auditoriul lui. Cazul din Fapte 2.
b. Vorbirea in limbi este urmata de talmacirea limbilor. 1 Corinteni 14:27
Adevarat, in cazurile reale de vorbire in limbi. Ceea ce nu se poate spune despre adunarile penticostale. Nu este nimeni in stare sa inteleaga sau sa traduca. Uneori nici cel care vorbeste, dupa ce termina daca este intrebat ce a spus se balbaie de numa pana inventeaza ceva (asta daca nu e unul jmecher cu poezia facuta dinainte).

Citat:
În prealabil postat de Iosif77 Vezi mesajul
3. Vorbitorul in limbi se adreseaza adunarii dar nimeni nu intelege nimic. E creeata o stare de haos in care un vizitator neavizat concluzioneaza ca a intrat int-o casa de nebuni.

Varianta 3 se regaseste si astazi in unele adunari penticostale sau carismatice. Este nesesara introducerea randuielii si in aceste adunari.
Acel "unele" se poate traduce prin TOATE.
__________________
"În zadar se numește creștin acela, care nu are dovadă sensibilă că Harul lui Dumnezeu sălășluiește în el" - Sf. Simeon Noul Teolog