Subiect: Pr Iustin Parvu
View Single Post
  #68  
Vechi 02.03.2011, 03:17:07
tot-Laurentiu's Avatar
tot-Laurentiu tot-Laurentiu is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 06.11.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 553
Implicit Interviu cu Părintele Justin, realizat de monahia Fotini, 17 februarie 2011

Prima parte

Părinte, asistăm la o pasivitate generală și la o paralizie a voinței poporului român, încât aproape nu mai este nicio reacție, nici atitudine față de toate aceste bombardamente anticreștine. Cum se explică acest fapt?

Asta și pentru că sărmanul popor nu mai știe ce să creadă, nu mai are încredere în niciun lider politic, în niciun formator de opinie, nici în Presă sau televiziune. De aceea este așa de rece și indiferent la tot ce apare. Această stare de lucru este de altfel și indusă, programare la care s-a lucrat cu multă sârguință, astfel încât să desființeze modelele și elitele unui popor și să strice reperele oamenilor. Acum are mai multă credibilitate în fața omului de rând cel care știe să ofere mai bine pâine și circ. Se mai trezește câte unul din somnolența asta și, supărat, caută să facă o mică revoluție. Dar revoluția asta ține numai până la Dealul Patriarhiei sau de la Cotroceni și de acolo se împrăștie, nu mai rămâne nimic din revolta lui; rămâne el singur revoluționar. Păi ce era o grevă altădată? Înspăimânta tot poporul, prin seriozitatea și hotărârea protestatarilor. Acum sunt atâtea diversiuni că nu mai știi pentru cine și ce protestezi de fapt; acum nu mai ai încredere nici în fratele de lângă tine.

Mă uitam că foarte puțini medici au protestat împotriva regimului inuman sanitar prin care Ministerul Sănătății desființează sute de spitale, introducând în schimb cardul de sănătate cu cip electronic…

Este o realitate tristă – intelectualii noștri au fost și rămân cei mai slabi în atitudine, fricoși, cedează ușor, să își mențină posturile. Am observat asta și în închisoare – mult mai ușor mărturiseau oamenii simpli decât intelectualii; intelectuali erau câțiva, dar omul simplu pătrundea mai repede cu inima realitatea lucrurilor. Intelectualul nu are exercițiul luptei, al greului, el s-a obișnuit cu un salariu, cu o stare bună materială și s-a retras astfel din orice acțiune. Ei s-au aliniat partidelor politice în primul rând ca să-și apere moșiile, averile.

Bine, dar salariile medicilor acum sunt foarte mici…

Ei, medicul acum e ca și popa. Are el salariul mic, dar are și salariul mare, pe care îl ia din buzunarele necăjitului, și se îmbogățește fără să aibă el salariul mare. Medicul nostru de azi nu mai are spiritul sacrificiului. Acum, pentru că au salariile mici, dau bir cu fugiții în străinătate, unde să câștige mai mult, dar până la urmă și statele occidentale vor ajunge la starea în care ne aflăm noi, nu va mai dura mult nici la ei, pentru că are grijă socialismul european de realizarea acestui plan. Sistemul a lucrat ca pe țăran să îl tâmpească, iar pe intelectual să îl compromită. Păi capacitatea rușilor de inteligență este foarte redusă, datorită alcoolului cu care au fost „hrăniți” de către comuniști. Că dacă îi întrebai unde e Berlinul, îți spuneau: „aici, după deal”. Copiii de bețivi ajung, sărmanii, majoritatea niște analfabeți, reduși mintal.

Medicul a și fost un factor prin care Sistemul și-a realizat și își realizează în continuare lucrarea satanică de decimare a populației prin vaccinuri și alte otrăvuri chimicale.

Această calitate de toleranță a avut-o românul dintotdeauna sau e recent dobândită?

Măi, nici vorbă, nu era românul nostru așa. Păi Ștefan cel Mare a avut luptători din aceștia? Toleranța a pătruns prin secolul 18 când a început omul să se degradeze moral, prin influența masonilor care au pus ochii pe frumusețea aceasta a țării noastre și care au făcut orice au putut să ne dezmoștenească de bogăția Ortodoxiei. Bunătatea țăranului a dat greș aici, pentru că nu și-au dat seama ce înseamnă să vină un străin în țara ta. Iar tinerii care au încercat să orienteze poporul în perioada asta ’22 – ’44 , să îl pună pe un drum bun, au fost denigrați, uciși de marea familie masonică carolingiană (Carol al II-lea). Atât răsăritenii cât și occidentalii au fost niște persecutori puternici ai ideii românești, ai neamului nostru. Și azi când aud occidentalii de poporul român, e ca și cum auzi de un călugăr din Petru Vodă. Se duce un călugăr din Petru Vodă undeva și îl întreabă de unde este – „Aaaa… de la Petru Vodă”? Îți întoarce spatele și pleacă. Poporul este bine prelucrat mai întâi în școală, apoi în armată, ședințe și conferințe prin care îți aplicau o educație de așa manieră încât nu puteai să mai vezi altfel decât ca un membru de partid. Nu crezi în nimic decât în ce îți spune Partidul. Partidul gândea, Partidul conducea, Partidul era totul în viața poporului român.

Acum intelectualii noștri au văzut că e bine să ai o casă frumoasă, să mergi la băi, în stațiuni, în străinătate… și nu mai au ei timp să ia atitudini de apărarea a neamului și astfel ajung și țăranul și intelectualul unelte ale „burgheziei”, de pe urma cărora ei trăiesc.

Dar cum poate totuși un intelectual, care vrea să își depășească condiția asta mizeră, să iasă din ea?

Nu poate ieși decât dacă are o elită intelectuală conducătoare, dar cu așa paraziți de conducători paraziți ies și subalternii, medici sau primari, sau învățători. Mai ales că nu e ușor să conduci poporul român, pentru că el are o rădăcină ortodoxă și o sensibilitate aparte; tipicul masoneriei nu se aplică la poporul român cu o cultură și spiritualitate atât de complexe și bogate. Ca și altădată, omul e cumpărat, condus de simțul de slugărnicie. Față de alte popoare românul nostru are o figură de amărât, chircit; unde îl vezi – stă cu pălăria în mâna și cu capul de supus se închină la d-l secretar, la d-l primar, cu plecăciune până la pământ. Dar această slugărnicie s-a imprimat și în viața bisericească. Păi grecul stă cu mâinile la spate și așa se uită și la președinte și la mitropolit, nu se pleacă chiar ca o slugă. A fi slugarnic nu înseamnă că respecți Biserica. Respecți Biserica dar cu demnitate, nu înseamnă să devii o râmă să lingi toate cizmele. Când am mers cu câțiva români în Sfântul Munte să ne închinăm la icoane, păi făceam metanii mari la fiecare icoană, cu trei închinăciuni în mijlocul bisericii, apoi sărutam mâna la stareț, așa cum se face la noi – se uitau foarte mirați grecii la noi. Ei se închinau mai degajați și nici vorbă să se ducă la stareț, să se întoarcă înapoi. Noi suntem aici sub influența asta slavonească ce a format un alt soi de om, care ne-a adus la starea asta de deformare cu „smerenia”. Această așa-zisă smerenie a luat naștere în urma terorii. Pe noi ne caracterizează acum frica și ateismul. Românul nostru știe să mai facă doar bancuri. Îmi povestea un cetățean aici un banc ce circulă prin popor. Cică: „Un anume președinte merge să consulte o vrăjitoare. Vrăjitoarea închide ochii și îi spune:

- Vă văd trecând pe un bulevard foarte mare, într-o mașină decapotabilă și lumea strigând de bucurie.

Președintele zâmbește și o întreabă:

- Deci mulțimea este fericită?

- Da, ca niciodată!

- Și oamenii aleargă după …mașină?

- Da, aleargă în jurul mașinii, ca nebunii. Poliției îi este foarte dificil să facă loc mașinii.

- Sunt și oameni care poartă drapele?

- Da, drapele și bannere cu cuvinte de speranță pentru un viitor mai bun.

- Chiar așa? Și oamenii strigă, cântă?

- Da, oamenii strigă fraze de speranță: Oh! De-acum încolo totul va fi mai bine! Poporul este în sărbătoare.

- Și eu, eu cum reacționez la toate astea?

- Nu pot sa vad! Coșciugul este închis”.

Ei, cam așa se amăgește bietul român, cu un banc, cu o glumă, dar să facă el ceva concret, o faptă eroică – nu.
Reply With Quote