Faptul ca impartialitatea se gaseste greu asta nu inseamna ca trebuie sa renuntam la ea si sa imbratisam partinirea.
Ucenicii cind au vzut ca Duhul s-a pogorit prin minunea vorbirii in limbi si asupra altora nu s-au suparat ci s-au intrebat Cum puteam noi opri aceasta? in sensul pozitiv al intrebarii.
Iisus evident ca nu a avut nevoie sa invete ceva insa Probabil ca trebuia sa fie credibil in fata acelora ca sa poata fi apoi apreciat si ascultat.
Iisus ar fi putut sa aleaga pentru iudei alte comparatii si pilde in asa fel incit sa nu fie identice cu cele ale lui Buddha nici 100 si nici 10 dintre ele insa daca a facut acest lucru chiar si daca nu ar fi fost acolo tot trebuie sa insemne ceva pentru noi si peste care nu putem trece - daca sintem destul de sinceri si impartiali.
La urma urmei ce avem de pierdut daca IIsus a fost acolo sa invete si pe altii? Oare nu sintem toti copii lui Dumnezeu? de ce trebuie sa fie mereu un popor ales si restul la gunoi? cind de fapt niciodata nu a fost asa..decit in imaginatia oamenilor care nu putea fi contrazisa nici macar de Dumnezeu find spre beneficiul lor la acel moment.
Daca nu a fost in toate acele locuri atunci de ce trebuie sa ne para rau ca Dumnezeu a avut grija si de ei trimitind unul sau mai multi calauzitori sau profeti?
Pe cine deranjeaza in definitiv lucrararile lui Dumnezeu asupra altora?
Cei care au scris cite o carte biblica nu trebuiau sa fie reporteri pentru noi in lumea intreaga sa consemneze tot de la inceputuri. mai cu seama ca nu aveau nici mijloacele de locomotie sau mediatice pe care le avem noi.
Trebuia sa ne dea Dumnezeu noua raportul asupra ce a facut, face sau va mai face in privinta tuturor amuntelor lucrarilor sale de pe intreaga planeta? Nicideecum.
Raportul trebuia realizat prin documentare impartiala de catre dregatorii religiosi care ne pastoresc insa din spirit concurential ei cauta doar nodurile din papura si partile goale ale paharelor. Ale cui? ale lucrarii duhului sfint pe care ei nu vor sa o vada in consecinta deci nici noi.
Iar daca ei nu cauta toate sa pastreze ceea ce este bun oare nu trebuie sa cautam noi? De ce sa studieze altii pentru noi cind fiecare are aceeasi indatorire? De ce sa se sfinteasca altii pentru noi si sa afle doar ei tainele?
oare daca s-au descoperit astfel de informatii nu este un semn pentru noi ?
oare chiar vom putea apoi spune ca nu am stiut? ca nu ni sa spus?
Bineinteles ca este mai comod sa preferam explicatia ca trairea orientalilor lor mai profunda este doar asa de la sine si nu are nici o legatura cu Dumnezeu.
Dar oare trairea de la sine nu este mai placuta lui Dumnezeu decit pacatele celor credinciosi? oare binele din lume nu este opera aceluiasi Dumnezeu?
daca inchnarilor nu sint la Dumnezeu atunci inseamna ca trebuie sa fie mari sfinti ca sa poata simti o simtire plina de pace si moralitate iardaca sint mari sfinti oare nu simt ca s-ar inchina gresit? oare Dumnezeu este atit de partinitor incit sa nu raspunda siceritatii lor cu o inchinare pe masura intelegerii lor? Doar asa ca sa ne faca noua pe plac..?
Daca nu asta este hula impotriva duhului sfint atunci hula va fi cind va veni insusi Duhul Sfint in persoana ca sa ne calauzeasca in tot adevarul si sa pregateasca ceata pentru venirea lui IIsus. Mai cu seama ca versetul "Duhul si mireasa zic: Vino!" se adreseaza crestinilor si nu celor pe care am vrea sa ii convertim.
Daca sintem deja salvati atunci pentru ce sa mai asteptam inierea mortilor si imparatia sfintilor? oare imparatia sfintilor nu este conform noilor dogme crestinatatea astazi dezbinata ? Atunci pentru ce mai trebuia inclusa in crez conform dogmei de atunci? eroare probabil. Insa dezbinarea contnua nu va duce niciodata la convertirea intregii lumi incit sa dispara complet cele 4 imparatii intre care una e cea reprezentata de Nabucodonosor.
Ce anume reprezinta cele 4 imparatii intre care una a lui si care sa fi fost inlocuite (sau in curs) de crestinatate?
Last edited by Mihai36; 25.06.2011 at 12:37:44.
|