View Single Post
  #11  
Vechi 28.06.2011, 16:46:28
Mihai36 Mihai36 is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.09.2008
Locație: Constanta
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 1.090
Trimite un mesaj prin Yahoo pentru Mihai36
Implicit

Mai dar parca era si un verset care spunea ca "in zilele din urma nu vor mai fi sfinti care sa faca semne si minuni ca sa infierbinte credinta oamenilor".
In rest nu te pot ajuta chiar daca stiu o profetie (nu retin autorul) care spunea ca "in zilele din urma nimeni nu va sti toate limbile pamintului in afara de Duhul Sfint."
Insa se pune intrebarea daca acum au venit zilele din urma (ale Judecatii).
Apoi legat de penticostali , cel putin aici la mine in oras (Constanta) din cite am vazut cu ochii mei nu se aproba vorbirea in limbi sau alte manifestari exterioare lipsite de stapinire de sine.
Au cazut de acord pe plan local ca orice posibila manifestare divina ar trebui sa aduca rod. Adica in acest caz sa comunice limpede cu altii din alta limba pe teme de credinta.

Legat de prima inviere si de a doua inviere , de miile de ani -se pare ca este vorba de mai multe "miile de ani"-findca in alte traduceri imparatia lui Hrostos tine 1000 incluisv in VT si nu ca ar tine 1000 dar ca sa se faca deosebirea-asadar lucrurile trebuie interpretate in lumina profetiilor din VT.
Dar si in lumina altor versete care spun concis care sint cerintele intrarii in rai si unde se obtin ele.
Apoi tinind cont ca biblia si Apocalipsa este citita de crestini era normal ca ea sa faca referire cu precadere la crestini asa cum Vt se refera de multe ori la evenimente ce tin de evrei insa nu intotdeauna doar ei au parte de unele promisiuni chiardaca vor trece prin ele.
Asa si aici -mai cu seama ca Dumnezeu spune in VT ca El judeca neamurile fara partinire iar in NT ca pe oricine lucreaza neprihanirea Dumnezeu il ia la El.
Multi teologi au recunoscut ca tema eschatologica si interpretarea apocalipsei este o tema forte grea si deasemena ca Apocalipsa nu respecta prin succesiunea versetelor inlantuirea temporala a evenimentelor ultime.
Aceasta succesiune trebuie dedusa punind lolalta toate datele clare insumate din cele doua testamente.
Trebuie facute coroborarile necesare -cele 3 zile de intuneric cu intinecarea soarelui si a lunii fiind urgia sau necazul cel mare cum nu a mai fost.
Trebuie stabilite care sint semnele venirii lui Iisus si a Imparatiei sfintilor de care vb si VT mai cu seama ca semnele nu pot veni dupa miile de ani ci doar inainte. -findca semnul intunecarii soarelui si a Lunii facuta rosie are loc la urgie iar inainte de urgie va fi razboiul pornit de Gog si imparatul din Asiria etc. iar concomitent va fi si pustiirea locasului sfint despre care vb Daniel in doua -trei capitole 7,8 si 10 incluisiv Isaia daca nu ma insel unde spune ca Gog si oamenii trimisi de el vor pustii locasul si vor intrerupe ofranda anuala.

Revenind la conditiile intrarii in viata vesnica ele sint :nasterea din nou, botezul sfint si desavirsirea plinatatii lui Hristos.
Desavirsirea nu se poate obtine in locuinta mortilor ci doar traind in viata pe pamint trecind toate incercarile necesare. "Fiti desavirsiti!"
Insa atingerea desavirsirii plinatati este un lucru care poate dura mai mult de o viata de om mai cu seama ca unii traiesc doar o ora.
Dar avind arvuna botezului sfint ne este promisa scaparea de la moartea spirituala insa nu implicit ci tot prin incercari si calauzire in asa fel incit sa ne ridicam mereu si sa mergem pe cale pina la atingerea desavirsirii caracterului nostru- de aceea sint impartiti in doua cei care scapa de iad unii care au atins o anume desavirsire-maturitatea spirituala lipsita de patimi si ceilalti care find nedesavirsiti si care (fiind vii) mor in Domnul (nazuitori) vor veni peste miile de ani- mii de ani care insa incep la Judecata.
In Apocalipsa se mai vb de mostenirea pamintului de catre cei blinzi si de mostenirea calauzirii si a binecuvintarilor.
Asa atind lucrurile cei care intra automat in imparatie sint doar cei care au devenit arhanti, restul care scapa cu bine se impart in aceste doua categorii:
-cei care au parte de prima inviere sau invierea dintii -care traiesc iar pe pamint inviati (reincarnati) intorsi dupa cum spunea Isaia- ca sa faca parte din treimea albita si lamurita ramasa pe pamint in urma legarii celui rau si a binecuvintarilor -traind in aceste mii de ani inviind pina ating desavirisrea necesara -vremurile frumoase promise =Imparatia sfintilor pe pamint din visul lui Nabucodonosor=imparatia lui Hristos caruia "regii si imparatiile pamintului i se vor supune". Adica o unica teocratie meritocrata pe intreg pamintul- la care visa mult prea grabnic Iuda Iscarioteanul.

In aceasta perioada care va urma nimic rau nu va mai fi incit lectiile -incercarile nu se vor mai face prin bine si rau a in generatia adamica ci doar prin bine, trairi-exemple poziive si deosebiri teoretice asa incit este intemeiat faptul ca doar unii pot lua parte la invatarea fara incercari si suferinte iar restul vor veni peste aceste mii de ani cind treptat pentru ei vor incepe incercari si ceva suferinte.
Asadar miile de ani dupa care cel rau este dezlegat in cel mai rau caz are doua intelesuri si se refera la doua etape: miile de ani care au trecut de la revelarea apocalipsei pina la judecata apoi iar miile de ani de dupa Judecata.
Referitor la semnul fiarei pe frunte si pe brat legate de pacatul progonirii -acest pacat s-a facut de bunavoie si nu obligat de imprejurari si anume in al doilea razboi mondial cu precadere in nordul Frantei cind civilii din teritoriul ocupat de fiara Reichului au pactizat cu ocupantul, a avut loc si interdictia vinzarii si cumpararii. Acest lucru este trecut cu vederea in mass media fiind o pagina rusinoasa in istorie insa a fost consemnat istoric chiar si prin marturii ale urmasilor acelora.

Revenind la Daniel capitolul 10 observam ca pustiirea locasului are loc si armat de catre soldatii imparatului din Asiria iar imparatul vine la putere nelegitim-prin uneltire, apoi se arata ca a trimis niste soldati si a fost victorios dupa care isi pierde credinta si porneste un razboi de cucerire in care travrseaza citeva tari pe directia est.
Amanuntele de pina la pierderea credintei in zilele noastre i se potrivesc perfect lui Ahmadinejad care si-a sigurat notorietatea in urma unei actiuni fulger a citorva insurgenti platiti dupa care a cistigat alegerile in ciuda faptului ca era laic si nu avea dreptul sa candideze.

In final intelegem ca Judecata nu se intinde pe mii de ani -chiar daca are efecte in timp- ca moartea si iadul sint aruncate in iazul de foc tot acum la Judecata -moartea adica nu se mai putea lua legatura cu mortii iar iadul pentru a nu va mai fi involutie spirituala din moment ce va fi numai bine, cel putin pe timpul acestor mii de ani.
-raiul si iadul fiind stari dupa cum arata un sfint ortodox.