În prealabil postat de Mihai36
In legatura cu ultimii papi o profetie primita de la Fecioara la Garabandal de catre o fetita (Conchita) spune ca ultimii papi vor fi 3 iar dupa aceasta va veni sfirsitul timpului dar nu si Sfirsitul Lumii .
Dupa aceasta numaratoare al 112 -lea din lista lui Malachi nu ar figura .
In lista respectiva a lui Malachi copiata de un bibliotecar "Petrus Romnus" nu este numerotat.
Insa al 111 lea are la rindul lui efigia lui separata "Gloria Olivae"
Pentru ultimul papă numele este cât se poate de sugestiv: Petru a fost primul pontif, un alt Petru va fi ultimul pontif. Acestuia "Profeția lui Malachia" nu i-a dedicat doar un simplu motto dar si câteva versuri în limba latină a căror traducere sună cam așa:
"În timpul ultimei persecuții a Sfintei Bisericii Romane, pe scaun va sta Petru, romanul, care-și va păstori turma printre foarte multe suferințe (încercări) tribolazioni; iar când aceste încercări se vor sfârși, orașul celor șapte coline va fi distrus, și judecătorul cel de temut va judeca poporul său. Amin"
În privința interpretării numaratorii se contrazic două școli.
Prima, școala latină, a susținut dintotdeauna că lista cu cei 111 Papi ai lui Malachia este exactă și că „vremurile din urmă“ vor începe cu al 111-lea Papă, adică tocmai cu Benedict al XVI-lea. După cum am văzut deja, acest lucru corespunde, de asemenea, revelațiilor Fecioarei de la La Salette în Franța și de la Garabandal, în Spania: Conchita Gonzales, una dintre micile clarvăzătoare, spusese: „Fecioara mi-a spus că nu vor mai fi decât trei Papi“. Deci pentru Fecioară, Benedict al XVI-lea este tot „Petrus Romanus“ al Sfântului Malachi.
A doua școală, anglo-saxonă, susține că ultimul Papă, faimosul "Petru al II-lea", nu va veni decât după decesul „Gloriei măslinului“ (Benedict al XVI-lea). Această afirmație a fost în principal sustinuta de Peter Bander, profesor de teologie la Cambridge, în cartea sa „Profețiile sfântului Malachia și ale sfintei Columbkille“.
Exista si alte revelatii referitoare la papa actual si la ultimul papa.
Despre papa actual unele spun ca va initia mari schmbari in sinul bisericii, -schmbari revolutionare. Altele dezvaluia mai multe lucruri si arata ca intradevar el va produce schimbari insa nu vor fi intentionate ci dimpotriva se va afla in situatii in care nu va sti pe unde sa scoata camasa ca sa ascunda unele adevaruri iar ca sa iasa basma curata va divulga o parte din adevaruri iar cu alte documente tainuite va incerca sa provoace o schisma ca sa ramina totusi pe un fotoliu pontifical- parasind Roma pentru a se stabili cu gasca lui in alt oras. Insa acele prime adevaruri odata divulgate va stirni o avalansa in care toate adevarurile vor fi cercetate si scoase la lumina incit vor conduce la o revolutie care deja isi facuse aparitia "pe cerul rasaritului".
Despre ambii papi diferitele profeti vorbesc ca in vremea lor sa surveni Judecata -lucru care poate fi la fel de adevarat.
Despre ultimul papa insa profetile spun ca va fi un "papa al poporului" -el nu va fi ales de conclav ci mai nainte dorit de popor si abia apoi se vor face formalitatile de numire -respectind aceasta dorinta- in unanumitate iar "incoronarea" se va face la Roma dar in acele momente cum nimeni din respect nu va indrazni sa ii aseze pe cap coroana pontificala o va aseza singur. Dupa care la 5 minute cu de la sine putere si in aplauzele tuturor va declara dizolvata institutia papalitatii stabilind totodata noi reguli pentru accederea in posturile importante. In lumina noilor dezvaluiri se va continua punerea in practica a unificarii religioase internationale prin care se va aduce pacea pe pamint si pacea cu Dumnezeu insusi chiar daca pentru aceasta lumea va fi nevoita sa treaca prin sacrificiul unui razboi purificator care mocnea de mai multa vreme si care era inevitabil.
Persoana Sa va cistiga din ce in ce mai multa apreciere in toata lumea pe masura ce se va dovedi a fi de o rara sfintenie si pentru ca va pune accentul pe o inalta spiritualizare atit a credinciosilor cit si a mediului cultural si mediatic. Sfaturile Sale vor contribui la refacerea societatii dupa necazul razboiului si a urgiei justitiare divine inevitabile.
Locul unde va sta si locurile pe unde va trece vor deveni locuri de pelerinaj.
|