Din Biblie nu reiese de nicaieri ca Antehristul (personalitate cu manifestari trupesti multiple) va face o religie unica ci doar a i se vor inchina o buna parte dintre oameni insa nu scrie ca de la un capat la celalt al pamintului.
Iar de inchinat si lui Hitler i s-au inchinat toti din Germania si chiar si din alte tari cu totii vinovati de pacatul prigonirii-pacat cu minic mai mic ci poate mai mare decit cel imaginat de unele interpretari referitoare la cipuri pe mina sau pe frunte.
Iar referitor la o inchinare la un singur Nume ne vb Zaharia peste care nu trebuie sa trecem din moment ce se refera la vremuri inca neimplinite.
Despre adunarea laolalta a tuturor popoarelor ne profeteste Isaia in cap 66 cind tot Dumnezeu vine sa le uneasca nu altul si nu pt razboi ci pentru inchinare "din sabat in sabat si din luna noua in luna noua".
Zaharia 14:
2. Și voi aduna toate neamurile pentru război împotriva Ierusalimului, și cetatea va fi luată, casele vor fi jefuite și femeile necinstite. Atunci jumătate din cetate va fi dusă în robie, iar restul poporului Meu nu va fi stârpit din cetate. 3. Atunci Domnul va ieși la luptă și se va război împotriva acestor popoare, ca în vreme de luptă, ca în vreme de război. 4. Și în vremea aceea se vor sprijini picioarele Lui pe Muntele Măslinilor, care este în fața Ierusalimului, la răsărit; iar Muntele Măslinilor se va crăpa în două de la răsărit la apus și se va face o vale foarte mare și jumătate din munte se va da înapoi către miazănoapte și cealaltă jumătate către miazăzi. 5. Și voi veți alerga prin valea munților Mei, căci valea munților se va întinde până la locul unde Eu voi da izbăvire. Și veți alerga cum ați alergat de frica cutremurului, în vremea domniei lui Ozia, regele lui Iuda. Atunci va veni Domnul Dumnezeul meu și toți sfinții împreună cu El. 6. În vremea aceea nu va mai fi lumină, ci frig și ger. 7. Va fi o zi deosebită pe care Domnul singur o știe; nu va fi nici zi și nici noapte, ci în vremea serii va fi lumină. 8. Iar în ziua aceea vor izvorî din Ierusalim ape vii: jumătate se vor îndrepta către marea cea de la răsărit, iar cealaltă jumătate către marea cea de la apus. Și așa va fi și vara și iarna. 9. Și va fi Domnul Împărat peste tot pământul; în vremea aceea va fi Domnul unul singur și tot așa și numele Său unul singur. 10. Țara întreagă va fi prefăcută în câmpie de la Gheba și până la Rimon, spre miazăzi de Ierusalim. Și Ierusalimul va fi înălțat și va fi locuit pe locul unde se află el, de la poarta lui Veniamin și până la locul porții dintâi, adică până la poarta din colț, și de la turnul lui Hananeel până la teascurile regelui.
11. Și vor locui în el, și nu va mai fi acolo blestem, ci Ierusalimul va fi locuit în siguranță.
12. Dar iată care va fi prăpădul cu care Domnul va lovi toate popoarele care s-au războit cu Ierusalimul: trupul dușmanului va putrezi stând în picioare, ochii în orbitele lor și limba în gură. 13. În ziua aceea va fi de la Domnul mare spaimă printre ei și fiecare va apuca de mână pe aproapele său și își vor ridica mâna unii împotriva altora.
14. Și Iuda va lupta împotriva Ierusalimului, și bogățiile tuturor neamurilor din jur, aur, argint și veșminte fără număr vor fi strânse la un loc.
15. Și la fel cu acest prăpăd va fi prăpădul care va lovi calul, catârul, cămila, asinul și toate dobitoacele care vor fi în acele tabere.
16. Și toți cei care vor fi rămas cu viață dintre neamurile acelea care veniseră să lupte împotriva Ierusalimului se vor sui în fiecare an să se închine Împăratului, Domnul Savaot, și să prăznuiască sărbătoarea corturilor.
17. Iar cele din neamurile pământului care nu se vor sui să se închine în Ierusalim, Împăratului, Domnul Savaot, nu vor avea parte de ploaie.
18. Și dacă neamul Egiptului nu se va sui și nu va veni, nu numai că ei nu vor avea parte de ploaie, ci va veni peste ei prăpădul cu care Domnul va lovi neamurile care nu se vor sui să prăznuiască sărbătoarea corturilor.
19. Aceasta va fi pedeapsa Egiptului și pedeapsa tuturor neamurilor care nu se vor sui în Ierusalim să prăznuiască sărbătoarea corturilor.
20. În ziua aceea va fi (scris) pe clopoțeii cailor: "Sfânt lui Dumnezeu!" Și vor fi căldările în templul Domnului ca năstrapele înaintea jertfelnicului.
21. Și orice căldare din Ierusalim și din Iuda va fi sfântă Domnului Savaot. Și vor veni toți cei ce vor să jertfească și le vor lua și vor fierbe carne și nu va mai fi nici un neguțător, în ziua aceea, în templul Domnului Savaot."
Asadar este vb de o inchinare obligatorie in fata lui Dumnezeu , obligatorie pt toate popoarele lumii.
Ceea ce trebuie remarcat aici expresia "toate neamurile" care vor lupta impotriva Ierusalimului in virtutea interpretarii obisnuite s-ar intelege ca este vb despre toate neamurile pamintului fara exceptie insa oare asa va fi? Sau mai pot fi si exceptii? sau este vb doar de toate neamurile din zona si nu neaparat de la un capat la celalalt al lumii?
Si Romania va lupta impotriva Ierusalimului? De ce oare sa porneasca toate continentele impotriva unui singur oras? Culmea in conditiile in care toate impreuna prin fortele militare reunite nu vor reusi sa il nimiceasca integral din moment ce vor fi totusi supravietuitori. Cine si cum il apara si de ce?
Alte versete daca nu ma insel din Isaia spun ca de partea lui Dumnezeu vor lupta 7 arhierei si 10 comandanti , adica acesti 7 plus 10 =17 insi sa tina piept intregii lumi? Sau cum? Acesti doar 17 insi sa fie tot poporul de sfinti ai lui Dumnezeu? Acesta sa fie tot poporul despre care Domnul intreba oare un popor se poate naste peste noapte?
Apoi si din Daniel se intelege ca venind Fiul Omului va pasi inaintea Celui Vechi de Zile. Ceea ce inseamna ca deja Domnul Dumnezeu va fi deja pe pamint si facuta deja o unica religie mireasa care ii va fi apoi data Lui.
Last edited by Mihai36; 10.08.2011 at 07:28:12.
|