Citat:
În prealabil postat de valentin.viliga
Doar teologul adventist Samuele Biachiocchi sustine ca observarea Duminicii ar fi fost introdusa abia prin secolul al doilea datorita Bisericii Romane(din pacate ipoteza lui nu se sustine pentru ca atunci B.R nu a avea autoritatea necesara pentru a impune o anume pozitie crestinatatii - vezi Controversa pascala).
|
Bacchiocchi prezintă (în cartea sa "
De la sabat la duminică") mai multe dovezi și nu prezintă
doar acest motiv pentru trecerea de la sâmbătă la duminică. Treecerea a fost treptată pe durata mai multor secole, iar motivele au fost mai multe (nu le spicuiesc aici pentru a nu ne îndepărta de subiect, dacă doriți putem deschide un nou topic).
Citat:
În prealabil postat de valentin.viliga
Cat despre traducere din Apoc. 1, 10 consider ca ar trebui tradus cu Ziua Domnului si intre paranteze pus Duminica
|
Considerați corectă o asemenea adăugire la textul sacru? Și vă prezint cel puțin două motive în a evita o asemenea interpolare:
- Interdicția explicită din aceeași carte Apoc.22,18
- Posibilitatea ca "ziua Domnului" să nu se refere la ziua de odihnă, ci la ziua cea mare a revenirii Domnului. Apoc.1,7