View Single Post
  #86  
Vechi 24.08.2011, 10:32:05
mihailt mihailt is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 04.01.2008
Locație: Bucuresti
Religia: Ortodox
Mesaje: 3.194
Implicit

Cum se face mai frate ca nicio biserica care tine stilul vechi nu a anatematizat masoneria?
Pe cand BO a Ciprului ,BOR si BO Greaca,care toate au calendarul indreptat au anatematizat masoneria?


Arhierei ortodocsi nu pentru calendar au aruncat respectivele anateme (in legatura cu indreptarea calendarului) ci de frica de absurditatile cu care au inselat dracii pe Augustin de Hipo,ca sa nu zica acestea public,care absurditati sunt la mare valoare in BC.
Ia vezi ca Sfantul Ioan Cassian in BO tot timpul a fost considerat Sfant Parinte iar in BC dupa anul 500 o parte din invatatura sa a fost condamnata ca semi-pelagiana,ca eretica.Iar Sfantul Ioan Cassian a contestat puternic multe din invataturile fericitului Augustin.
In BC fericitul Augustin e considerat "doctor al Bisericii" adica Sfant Parinte.
Zici ca esti "stilist" dar de fapt esti inselat de draci,vezi ca scriu parinti si arhierei stilisti despre faptul ca documentele de la Sfantul Sinod Ecumenic al cincilea,in care se zice ca fericitul Augustin ar fi sfant,nu se mai gasesc in original,iar ce documente s-au luat provin de la BC.
Ia calendarul BOSV si vezi daca se gaseste in el cinstit fericitul Augustin sau al altei Biserici pe stil vechi si vezi ca nu se gaseste.

Iata ce zice in "Vietile Sfintilor" din BOR:
" Ca ucenic credincios al marilor învățători Sfinții Capadocieni Vasile cel Mare, Grigore Teologul și Grigore de Nîssa, ca și al Sfîntului Ioan Gură de Aur, Cuviosul Ioan Casian s-a ridicat atunci împotriva unei separări adînci între firea omenească și harul divin, pe care Fericitul Augustin o stabilise pentru a lupta împotriva ereziei lui Pelagiu. Într-adevăr, deși tot darul desăvîrșit și tot harul de sus coboară, de la Dumnezeu Părintele Luminilor, libertatea noastră omenească, zidită după chipul libertății absolute a lui Dumnezeu și reînnoită în Sfîntul Botez, este chemată să răspundă și să conlucreze cu harul dumnezeiesc pentru a produce în suflet roadele mîntuitoare ale sfintelor virtuți și, într-o așa măsură, încît se poate spune, cu Sfîntul Ioan Gură de Aur, că: "Lucrul lui Dumnezeu este de a ne dărui Harul Său, iar cel al omului este de a-și oferi credință". Căci, așa cum grăiește același mare învățător al Bisericii în alt loc: "Harul lui Dumnezeu curge atît pe cît este de deschis vasul credinței pus sub șipot". O asemenea învățătură își avea limpede rădăcina în cuvîntul lui Dumnezeu, pentru că Domnul a arătat: Cel care luase cinci talanți de la stăpînul său, a adus alți cinci talanți, iar cel ce a luat doi, a adus de asemenea alți doi (Matei 25, 20-22). Deci cu adevărat, precum spune și Sfîntul Apostol Pavel, sîntem împreună lucrători cu Hristos (2 Cor. 6,1).
Față de aceste împotriviri care au mai durat, Cuviosul Ioan Casian a rămas statornic în dreapta credință a Bisericii, departe de zgomot și certuri, învățat cu adîncul contemplării divine, taină a unei păci nesurpate și blînde, și a unei liniști senine. El își încredință în pace sufletul său lui Dumnezeu către anul 435."
Iar in BO Greaca din SUA,zice oleaca mai clar:
http://www.goarch.org/chapel/saints_view?contentid=445
"The error opposed to Pelagianism but equally ruinous was Augustine's teaching that after the fall, man was so corrupt that he could do nothing for his own salvation, and that God simply predestined some men to salvation and others to damnation. Saint John Cassian refuted this blasphemy in the thirteenth of his Conferences, with Abbot Chairemon, which eloquently sets forth, at length and with many citations from the Holy Scriptures, the Orthodox teaching of the balance between the grace of God on one hand, and man's efforts on the other, necessary for our salvation."
"Eroarea opusa pelagianismului dar la fel de dezastruoasa era invatatura lui Augustin ca dupa cadere,firea omeneasca era atat de corupta ca omul nu mai putea face nimic pentru mantuire si ca Dumnezeu a predestinat pe unii spre mantuire si pe altii spre damnare.Sfantul Ioan Cassian a contrazis aceasta blasfemie in a treisprezecea din etc...."

Din aceste absurditati a venit si dogma "Imaculatei conceptiuni" in BC,care zice ca Maica Domnului a primit din momentul conceperii,adica cand samanta Sfantului Ioachim s-a unit cu samanta Sfintei Ana,adica se zice de concepere ca s-a facut pe calea fireasca,dar Maica Domnului a primit cum a fost conceputa "un har special",in vederea "meritelor lui Dumnezeu Iisus Hristos".
http://www.newadvent.org/cathen/07674d.htm
__________________
"și dacă orb pe orb va călăuzi, amândoi vor cădea în groapă." - nu luati de bun tot ce scriu eu.

Last edited by mihailt; 24.08.2011 at 10:35:35.