View Single Post
  #10  
Vechi 22.11.2011, 11:09:10
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit Taina sfântă a căsătoriei, a comuniunii dintre Bărbat și Femeie

Este un singur Bărbat: Hristos întru Dumnezeu și întru sfinți: Abel, Enoh, Noe, Avraam și Isaac, Iacob și Moise, Ilie, Iov, Daniel, frații Macabei, Iosif și Zaharia, Ioan și Iisus întru toți ucenicii Săi. Nu există alt bărbat afară de Cuvântul lui Dumnezeu.

Cine vrea să fie bărbat e bine să se asemene Lui.

Femeie este doar iubita lui Noe, apoi Sarra, Rebeca, Lia și Rașela, Tamara și femeia etiopiancă și Rut, Susana și Iudita, Ana și Elisabeta și preasfânta și pururea fecioară Maria, Maria Magdalena, Maria Egipteanca, sf. Eupraxia și sf. Verginica și toate celelate ucenițe ale sfinților.

Cine vrea să fie femeie e bine să se asemene lor.

Acuma să vedem care este taina sfântă a căsătoriei:

Taina căsătoriei dintre oameni este comuniunea clipei veșnice dintre bărbat și femeie întru Dumnezeu.

Logodna apare la orice vârstă chiar în ziua, când biunivoc se consimte acceptarea dorinței de comuniune veșnică prin cuvinte sau fără cuvinte între cel puțin doi oameni ce se plac și ea apare din dragoste sau în speranța dragostei întru împlinirea și desăvârșirea înțelepciunii ei întru Dumnezeu în veșnicie.

După ce perioada de logodnă se sfârșește prin venirea în mod liber la Lumină a acestei relații liber consimțite, adică ei discută liber și cinstit unul cu altul în ceea ce-i privește, deci când cei doi acceptă să se permanentizeze relația lor se poate considera că ei s-au alipit unul de altul și ceea ce a unit Dumnezeu omul este dator să nu despartă! Deci sunt gata căsătoriți înaintea lui Dumnezeu Cel văzut și nevăzut Carele pe toate le vede și le știe fără ca să aibă nevoie să-i spună Lui cineva, căci n-are Domnul nevoie de martori sau nași.

Partenerii și unirea lor și conviețuirea lor tainică este deci binecuvântată deja din pricina poruncii lui Dumnezeu rostită asupra lui Adam și apoi a lui Noe și din pricina dragostei lor și a dorinței lor de comuniune, deoarece comuniunea înseamnă veșnicie iar fericirea veșnică înseamnă Dumnezeu.

Ceremonia religioasă la orice biserică sau casă sau oriunde sau la ofițerul stării civile nu este o taină propriuzisă ci este doar o oficializare a căsătoriei pentru ca și ceilalți oameni să știe public despre relația lor. Deci nu este necesară ceremonia religioasă a căsătoriei căci nu asta este taina dar ea poate fi făcută de către cei ce doresc cu martori și nași sau fără, cu public sau cu un număr minim de apropiați.

Cei ce neagă sau reneagă pe Dumnezeu, cei ce nu cunosc pe Dumnezeu, nu-i interesează, nu vor să știe sau să creadă, sau se unesc alipindu-se unul de altul fără să ia în serios pe Dumnezeu, deci dacă nu ajung la lumină și nu discută liber și cinstit unul cu celălalt, ei prin acest mod de alipire nu se logodesc și nu sunt căsătoriți cu adevărat chiar dacă își formează o comuniune existențială, sufletească, de scurtă sau lungă durată, chiar iubindu-se unul pe altul, ci ei rămân doar la raportul biunivoc de colegialitate, de prietenie, de iubire prietenească și care nu implică veșnicia comună dar această stare a lor se poate permanentiza. Practic o relația de acest tip este un fel de logodnă prelungită sau de prietenie veșnică în care se amână la nesfârșit plinirea și veșnicia fericită a iubirii. O comuniune sau o dragoste de acest tip nu se poate condamna din pricina amânării ci se poate răbda de către cei din jur întru nădejdea, în speranța că cei doi vor primi lumina credinței, spre înveșnicirea relației lor, cândva întru Dumnezeu. Cine condamnă pe aceștia (păgâni, concubini, prieteni, colegi, parteneri, frați și sore...) pe el însuși se condamnă căci așa se va merge până la judecată.

Pentru cei hotărâți și care se consideră căsătoriți înaintea lui Dumnezeu, fie că au făcut sau n-au făcut ceremonia religioasă oricare ar fi ea și deci s-au acceptat să conviețuiască liber și cinstit împreună și să se înveșniceze întru Dumnezeu prin cuvinte sau fără cuvinte, și se iubesc sau nădăjduiesc și speră că se vor iubi cândva și cred ei că așa vor să trăiască pe maideparte, deci sunt alipiți unul de altul, Dumnezeu consideră că ei sunt deja întru taina căsătoriei fie că au avut ceremonie religioasă cu jurăminte fie că nu, căci comuniunea lor dreaptă întru Dumnezeu este ca una cu jurămintele nerostite, deci ei sunt considerați întru sfânta taină a căsătoriei fie că au avut martori sau nași fie că nu i-a știut pe ei nimeni afară de Dumnezeu căci Dumnezeu nu a creat și nu a dat ceremonii speciale ci la nunta Mielului, aia care va să fie, se va intra numai cu haina nefățărniciei și curăției, haina credinței.

Cum se va consuma această taină până atunci?

Taina aceasta a căsătoriei dintre Bărbat și Femeie se consumă în ''patul conjugal'' spre iubire comună de Dumnezeu și a unuia pentru celălalt și nu spre aducerea pe lume a copiiilor însă sunt interzise orice mijloace de stopare a apariției copiilor, orice tipuri de anticoncepționale sunt interzise inclusiv prezervativele sau malahiile exterioare sau interioare urmate de spălări anticoncepționale. În cazul în care vor apare însărcinările, ambii parteneri, ambii părinți trebuie să-și asume riscul morții lor spre viața copiilor existenți și a celor ce mai vin de la prima clipă și până la sfârșit, deci trebuie să-și ducă crucea aceasta foarte grea cu credință și fidelitate. Sunt interzise avorturile indiferent de motiv dacă sarcina a apărut întru această taină, iar sarcinile extrauterine trebuiesc mutate dacă e posibil în uter. Mai bine să moară mama și să rămână copilul cu tata și ceilalți copii decât să se facă avort. Nu vă gândiți doar la viața ce se vede, la cele vremelnice. Deci e asumarea morții și greutăților de către ambii părinți. Și cine nu vrea să fie obligat să moară și să păzească raiul până la sfârșit atunci să nu se alipească. Iar a-i umple femeii brațele de copii este urâciune înaintea lui Dumnezeu.

Practic această taină se experiază și cu trupul în timpul perioadelor rânduite, adică în cele 4 zile în care e permisă alipirea trupească: Marți, Joi, Sâmbătă dimineața de la răsăritul soarelui până seara și Duminică seara după ce apune soarele până la răsăritul soarelui zilei de Luni. Ea constă fizic prin alipirea și comuniunea goliciunilor partenerilor când ei stau așezați culcat pe o pătură sau pe un cearșaf curat goi acoperindu-se peste cu o pătură sau cu un cearșaf curat pe care se poate pune o plapumă sau dună. Nu este alt scop pentru asta decât iubirea curată întru Dumnezeu.

Comuniunea de goliciuni se acoperă de ochii copiilor sau a oricărui străin, și la ea iau parte doar cei uniți prin taina aceasta sfântă. Nu se caută plăcerile, nu se caută copierea altora, nu se caută împlinirea unor programări închipuite, nu se caută potrivirea organelor, potrivirea închipuirilor, vindecarea bolilor, prelungirea sau scurtarea vieții, prelungirea sau scurtarea desfătărilor ci această taină este pentru adormirea comună, pentru ținerea în brațe a celor căsătoriți de către Dumnezeu, pentru alipirea lor întru iubire și pentru a se ține și simți unul în brațele celuilalt. Scurgerile fluidelor dacă apar nu trebuiesc oprite, și nici nu trebuie căutată pofta sau grozăvia de a apare scurgerile căci ele practic spurcă patul conjugal, dar nu trebuiesc nici oprite ci ele se vor spăla de pe trup și de pe patul conjugal dacă apar la sfârșitul consumării tainei. Dacă se umblă prin casă goi, trebuie foarte mare atenție la scurgeri și la posibilii ochi care te văd pentru a-i feri de scârbe și curiozități căci este scris că:

''Israele, adună-ți și strânge-ți spurcăciunile din tabără și îngroapă-le afară din tabără în pământ cu lopata ca nu cumva să ți le vadă Domnul și să se scârbească de tine.''

În celelalte zile: Luni, Miercuri, Vineri, Sâmbătă seara și Duminică dimineața, creștinul sau omul credincios se poate dedica sufletește lui Dumnezeu căci dacă am făcut baia botezului și a lacrimilor atunci nu mă voi alipi iarăși de desfrânată.

Atenționare:
Nu este obligatoriu ca omul să aibă o singură soție sau ea un singur soț, ci sunt libere căsătoriile întru Dumnezeu de orice sex, în orice număr, chiar în grupuri, pornindu-se de la modelul perfect al logodirii Mielului cu Femeia Sa care s-a pregătit și care este Biserica Universală a lui Dumnezeu... așa fel încât să nu apară sminteala. Sminteala constă în călcarea celei mai mari porunci și în lepădarea celei mai mici sau în învârtoșarea cu fățărnicie a lor întru pseudoștiința hoților.

Amin, așa să ne ajute Dumnezeu.
...
..

Last edited by vsovivi; 22.11.2011 at 11:12:31.
Reply With Quote