Citat:
În prealabil postat de iuliu46
Mda eram sigur ca revii la fantome.Pai duhurile dreptilor sant ...fantome.Asta inseamna suflete fara trup ca si ingerii(care probabil in mintea ta sant tot fantome).
De unde reiese din textul ala ca dreptii de acolo sant vii ? Ai vazut tu pe Discovery ? Textul e destul de clar la fel cum e si cel despre Abel.
|
Reiese din modul de exprimare și din context, căci Pavel se adresează celor vii din Biserica Invizibilă, el nu vorbește cu morții. Nu te-ai prins că se folosește din abundență metafora? Este evident că numai într-un sens figurat creștinii vii pot să se adune înaintea tronului lui Dumnezeu, așa cum e zugrăvit în versetele
22–24. În același sens, în cap.
4,16 el îi invită să vină „
cu încredere la tronul harului”. În același sens figurat creștinii vii găsesc „
duhurile” altor oameni „
drepților celor desăvârșiți” adunate acolo în duh, nu într-o stare imaginară în afara trupului. A face „
duhurile drepților celor desăvârșiți” să se refere la „
duhuri” ale celor morți, înseamnă a-l pune pe scriitorul acestei epistole în contradicție cu declarațiile clare ale Sfintelor Scripturi cu privire la starea omului în moarte (Eclesiastul 3,21; 12,7; Ioan 11,11; Facerea 2,7 și cele 10 texte de până acum). Și apoi... trebuie să te decizi odată care e fantoma aia de trăiește mai departe afară din trupul omului mort:
sufletul, ori
duhul ?
Citat:
În prealabil postat de iuliu46
Dar daca tu crezi ca "mortii nu stiu nimic" pentru ca atat intelege mintea ta din ce nu scrie in Ecclesiast de ce mai ceri dovezi ?
|
Ca să te convingi și tu că morții nu știu nimic și că sufletul moare. Căci remarc un lucru ciudat: deși nu ai găsit niciun text cu "
nemurirea sufletului" continui să crezi cu putere în această absurditate.
Credo quia absurdum.