Lăudat fie Isus!
Citat:
În prealabil postat de andreicosmovici
Din păcate (după părerea mea), BOR nu acceptă această optică, deși, prin practicarea abstinenței complete, se urmărește același scop pe care-l urmărește și abstinența periodică: amânarea unei sarcini. Unde este atunci diferența, în fața poruncii lui Dumnezeu? În faptul că metodele naturale permit detectarea perioadelor de infertilitate? Acest lucru este o realitate lăsată de Dumnezeu, pe care omul a descoperit-o. Și atunci, dacă lucrurile tot stau în acest fel, de ce să nu poată exista unire conjugală în această perioadă în care există motivul grav de amânare a sarcinii, atâta timp cât știm că viața conjugală participă la echilibrul familiei?
|
Omul este făcut după chipul și asemănarea lui Dumnezeu. În chipul omului(în darurile date lui) stau toate capacitățile dumnezeirii, însă în puterea voinței sale zace asemănarea pe care omul o poate împlinii numai dacă se străduiește peste limitele sale umane(transcendental).
Metoda pe care o ”propovăduiți” are meteahna de a menține omul la nivelul maximal de om și nu de a-l stimula să se depășească, să se mântuiască; între altele este un obiectiv al... ”globalizării” consumismului.
Oare trebuie să avem înțelegere față de instinctele omului că-i totuși numai om? Dumnezeu n-are înțelegere.
Am citit un dicton superb: ”Dacă gândești ca un om, dacă vorbești ca un om, dacă te comporți ca un om și iubești ca un om, nu ești decât om.”(aprox)
BOR planifică mântuirea (fără calendar).
Citat:
În prealabil postat de andreicosmovici
Dacă situația este definitivă, fără să existe vreun motiv obiectiv, atunci da, metodele naturale nu ar fi permise și morale.
|
Numai o situație gravă definitivă (deci irevocabilă) poate fi obiectivă (dpmdv) și-atunci nu-nțeleg cum o fatalitate poate fi imorală.