Citat:
În prealabil postat de ucenic
Un pic cam fortata aceasta concluzie trasa in dreptul aceluia care ii sfatuieste: "Nu stingeti Duhul. Nu dispretuiti prorociile." (1Tes.5:19, 20)
|
"22.Iar roada Duhului este iubire, bucurie, pace, îndelungă-răbdare, bunătate, facere de bine, credincioșie,
23.blândețe, înfrânare, curăție; împotriva unora ca acestea nu este lege." Gal.5
In acest sens as interpreta eu "Nu stingeti Duhul", adica faceti lucrator in voi Duhul, adica claditi-va in Duhul, adica ziditi-va si ridicati-va in Duhul spre virtute, adica lucrati virtutea in Duhul.
Dvoastra.trageti concluzia fortata din versetul pe care l-ati adus ca argument ca textul se refera strict la vorbirea in limbi. Dar nu este asa.
Vedeti, cand va alegeti ca dogma fundamentala doar o parte de Adevar, incercati sa aduceti si sa fortati toate textele Scripturii sa va demonstreze micuta dogma specifica adunarii dvoastre.
Asa au facut si sarmanii iehovisti care mai nou au tradus toate numele Domnului prezente in Scriptura prin "Iehova".
Citat:
În prealabil postat de ucenic
Personal cred ca Pavel cerea mai degraba intelepciune din partea celor ce erau "daruiti" de Duhul Sfant cu asemenea daruri.
|
V-ati intrebat vreodata de ce le cerea intelepciune unor oameni care primisera asa-zisul dar al vorbirii in limbi? De ce sa ceri intelepciune acestora privilegiati cu astfel de daruri?
Oare nu pentru ca un astfel de dar implica si un oarecare risc?
Citat:
În prealabil postat de ucenic
Iata ce cerea Pavel in ceea ce priveste manifestarea darurilor duhovnicesti in biserica: proorocie si vorbire in alte limbi.
Toate insa cu buna randuiala, cu intelepciune si discernamant.
|
Oare numai atata cerea Sf.Pavel in ceea ce priveste darurile duhovnicesti? Vedeti cum reduceti foarte mult din Sf.Scriptura doar pentru a argumenta gogma voastra specifica a vorbirii in limbi?
"22.Iar roada Duhului este iubire, bucurie, pace, îndelungă-răbdare, bunătate, facere de bine, credincioșie,
23.blândețe, înfrânare, curăție; împotriva unora ca acestea nu este lege." Gal.5
Acestea sunt roade ale Duhului la care crestinul accede prin asceza (post, rugaciune, fapte bune) si, mai ales, prin respingerea ispitelor.
ORI TOATA ACEASTA LUPTA SE DUCE LA NIVELUL RATIUNII prin rabdarea RATIONALA pana la capat a incercarilor, rabdare care aduce nadejdea, speranta.