View Single Post
  #363  
Vechi 07.06.2012, 07:44:18
osutafaraunu osutafaraunu is offline
Banned
 
Data înregistrării: 13.07.2011
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 3.764
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Illuminatu Vezi mesajul
Ai aparut din neantul apocaliptic in chip de mare judecator, Marele Arbitru din umbra al acestui forum.

"22.Dimpotrivă, voi v'ați apropiat de muntele Sionului și de cetatea Dumnezeului-Celui-Viu, de Ierusalimul ceresc și de zeci de mii de îngeri în sărbătorească adunare,
23.și de adunarea întâilor-născuți care sunt scriși în ceruri, și de Dumnezeu Judecător al tuturor, și de duhurile drepților celor ajunși la desăvârșire..." Evrei 12.

Auzi ce scrie, Barnabas: v-ati apropiat, e forma de trecut a verbului.
Vrei sa ne inseli? Sa ne spui ca ce s-a intamplat urmeaza sa se intample?
Ce sunt vicleniile astea, serpi inselatori?

De cand "v-ati apropiat" inseamna "va veti apropia"?
Tu esti roman, intelegi limba romana?

Asta e spuma cea vestita a sectarilor sambetisti? Niste bolovani rostogoliti ce nu reusesc sa-si depaseasca statutul de creaturi irationale!
Hei Illuminatule, iar ai adoptat discursul Înntunecatului? Nu-i frumos!

Ideea că termenul πνεύμα (dativ pluralul πνεύμασι în cazul de față) denotă o entitate conștientă a omului, capabilă de a trăi în afara trupului, nu este cuprinsă în sensul cuvântului și nici nu se poate ca un astfel de înțeles să fie derivat din întrebuințarea lui în Noul Testament. O astfel de concepție este bazată exclusiv pe opiniile voastre preconcepute cum că o entitate conștientă supraviețuiește corpului la moarte

Cuvintele „v-ați apropiat”, din text sunt adresate creștinilor vii, așa cum clarifică contextul. Pavel nu se adresează neprihăniților morți din veacurile trecute, ca și cum ar fi fost adunați în fața „Judecătorului tuturor” oamenilor, pe „muntele Sion”, în „Ierusalimul ceresc” (v. 22, 23). Este evident că numai într-un sens figurat creștinii vii pot să se adune înaintea tronului lui Dumnezeu, așa cum e zugrăvit în v. 22–24. În același sens, în cap. 4,16 el îi invită să vină „cu deplină încredere la scaunul harului”. În același sens figurat creștinii vii găsesc „duhurile” altor oameni „neprihăniți făcuți desăvârșiți” adunate acolo în duh, nu într-o stare imaginară în afara trupului. A face „duhurile drepților făcuți desăvârșiți” să se refere la „duhuri” ale celor morți, înseamnă a-l pune pe scriitorul acestei epistole în contradicție cu declarațiile clare ale Sfintelor Scripturi cu privire la starea omului în moarte.

În rest, rămâne cum am stabilit: sufletul moare de 19 ori, și nu e nemuritor niciodată!