Citat:
În prealabil postat de Doriana
Am facut si eu acelasi lucru cu ING Homebank si mi l-a afisat ca un cont in euro. IBAN-ul este verificat ca exista, nu ca ar fi in lei.
Dar doamna Adriana are dreptate, mai bine sa asteptam clarificari.
|
Citat:
În prealabil postat de N.Priceputu
@DragosP: Cred că răspunsul Dorianei este corect. Într-adevăr, aplicația a verificat IBAN-ul, însă nu ți-a confirmat că este în lei. Este firesc să apară RON, pentru că așa e contul tău. Probabil că dacă ai încerca să parcurgi pașii următori, ai vedea că n-ai putea finaliza viramentul.
|
Eu ÎNCERC să nu vorbesc prostii.

Până una alta, cred că îmi datorați 7,51 lei.
__________________
Îmi cer scuze celor pe care i-am supărat!
"Trebuie sa mori înainte de a muri
Pentru a nu muri atunci când mori"
Last edited by DragosP; 13.06.2012 at 15:26:21.
|