Citat:
În prealabil postat de Illuminatu
Cum veti raspunde cand Sf.Ap.Pavel face aceasta confuzie intre cele 2 odihne:
"6.Prin urmare, pentru că unora le rămâne să intre întru odihnă, iar primii cărora li s'a binevestit nu au intrat din pricina nesupunerii lor,
7.Dumnezeu rânduiește din nou o zi, astăzi, după atâta vreme rostind El prin David, așa cum s'a spus mai'nainte: Astăzi, dacă veți auzi glasul Său, nu vă învârtoșați inimile." Evr.4.?
|
In Evrei 4 se vorbeste de o zi cand vom intra in odihna Lui (odihna pe care poporul ales nu a primit-o in timpul lui Iosua, din cauza nescultarii, a impietririi inimii). Pana atunci
ramane odihna de sabat, ca o arvuna.
Citat:
În prealabil postat de Illuminatu
Daca atat de putin inseamna sa "tii" ziua de odihna, atunci care este problema ca si noi ne odihnim Duminica?
|
Este o diferenta enorma (ca de la cer la pamant) in a tine ziua a saptea si a tine ziua intaia. Cei care pazesc ziua a saptea o fac pentru ca "
asa zice Domnul". Cei care pazesc ziua intaia, o fac pentru ca "
asa zice omul" (Dumnezeu neavand nici un amestec - El a binecuvantat si sfintit o singura zi a saptamanii: ziua a saptea).
P.S. Pazirea zilei a saptea (singura zi a saptamanii, binecuvantata si sfintita de Dumnezeu), nu inseamna "atat de putin". Daca doriti, putem detalia in ce consta pazirea zilei a saptea. Veti vedea ca nu inseamna "atat de putin".