În prealabil postat de Decebal
Văd că iar începi să vezi negru în fața ochilor, Tartarugo, și văd iar cum pleznești de "iubire" și îți tot dai pe dinafară de rea-credință. Eu ți-am răspuns foarte clar la ceea ce ai afirmat în chip eretic în acea postare; că tu acum, ca o bună sectantă ce ești, ai schimbat foaia și ai trecut de la un verset din evanghelia după Ioan la pilda semănătorului (fără ca să existe nici o legătură între cele două pericope, așa cum tot încerci tu să afirmi fără absolut nici un fundament) arată încă o dată, din nefericire, nu doar că lucrezi cu cea mai mare rea-credință și mânărie specific sectantă eretică neoprotestantă, dar îți mai și asumi rolul de sectantă eretică neoprotestantă.
Bun, deși am promis că voi reveni doar mâine am revenit tot în seara asta ca să pun lucrurile la punct așa cum trebuie și să mai dezvălui încă o dată manipularea sectară. Și pornim de la versetele la care s-a făcut trimitere fără totuși a se da vreoi trimitere, pentru că nu-i așa? Tartaruga nu trebuie să prezinte vreun fundament pentru afirmațiile pe care le face, la ea afirmațiile ei anti-biblice sunt dogme din start și nici nu mai trebuie justificate cu nimic, iar după versete vom vedea și care este interpretarea lor, dar de această dată nu vom mai asculta o interpretare sectantă, făcută după ureche și în conformitate cu hermeneutica de baltă pe care le practică Adriana Tartaruga, ci vom vedea interpretările a doi Sfinți Părinți: Augustin și Chiril al Alexandriei.
Dar să începem cu versetele, iar acestea fac parte din evanghelia după Ioan chiar dacă interlocutoarea Tartaruga nu binevoiește să își mai și devoaleze sursele de inspirație pentru ereziile ei sectante:
Acum să dăm cuvântul, după ce am tot auzit trăncăneala de inspirație sectantă, a doi Sfinți Părinți ai Bisericii lui Christos, asta pentru a vedea din nou în ce hal folosește, în stil pur sectant, Tartaruga ruperea din context a textelor biblice și atribuirea vorbelor rupte din context a unor semnificații aberante și fără fundamente.
Am citat deci aceste comentarii autorizate, ale unor Sfinți Părinți ai Bisericii pentru a vedea care este interpretarea la versetul pe care Adriana Tartaruga îl parafraza rupându-l din context și atribuindu-i înțelesuri străine de înțelesul pe care Îl dădea Christos și pe care l-au tâlcuit Sfinții Părinți Augustin și Chiril.
Interpretarea domnului Eugen a fost deci corectă și nu în contradicție cu Sfânta Scriptură și Sfânta Tradiție așa cum insinua rupând din context și în stil sectant Adriana Tartaruga, și se referea, așa cum se vede din "sublinierile" pe care le-am făcut, la "seceratul" apostolilor acolo unde deja alții "munciseră", unde "semănaseră" deja alții, și anume, așa după cum se vede din interpretarea ambilor Sfinți Părinți, profeții Vechiului Legământ.
Concluzia este deci aceea că nu doar că nu era Eugen în contradicție cu adevărul, ci Adriana Tartaruga, prin hermeneutica de baltă și după ureche, într-un stil pur sectant și rupând din context și atribuind semnificații greșite după propria ei interpretare nejustificată, nefundamentată, este cea care este împotriva cuvintelor lui Christos, împotriva Sfintei Scripturi și împotriva Sfinților Părinți.
|