| 
				 Sondaj obiectiv sau cu obiectiv ? 
 
			
			Referitor la rezultatele sondajului Companiei de Cercetare Sociologică și Branding (CCSB) privind scăderea încrederii românilor în Biserică, facem următoarele precizări:
 Este  suspect faptul că explicațiile conducerii CCSB sunt inspirate din  discursul public al reprezentanților organizației nonguvernamentale  ASUR, care încearcă permanent să influențeze negativ opinia publică prin  dezinformare în ceea ce privește sprijinul acordat cultelor de la  bugetul de Stat și activitatea Bisericii în societate.
 
 Faptul că  sondajul a fost făcut aproape simultan cu dezbaterile media pe acest  subiect pe un „eșantion reprezentativ pentru populația adultă  neinstituționalizată”, probabil tineri care cunosc mai puțin rolul  Bisericii în istoria poporului român, indică natura unui sondaj  „aranjat”.
 
 BIROUL DE PRESĂ AL PATRIARHIEI ROMÂNE
 
				__________________Biserica este dragoste, așteptare și bucurie.
 (Părintele Alexander Schmemann)
 |