Cele 96 de păcate, mândrii, fățărnicii și răutăți neluate în seamă!
De unde vine furia?
Din faptul că deși ești nebun în sens biblic te crezi tu prooroc învățător nevăzând că defapt ca un vierme ceri să facă alții ceea ce ar fi trebuit să faci tu ca să nu vie mânia peste tine, și o ceri ca un stăpân egoist și tiranic de mare valoare și cu mare competență și foarte prețios... și doar știi că tu zici mereu și nu faci niciodată exact ca fariseii și saducheii care învățau să scape de Dumnezeu nu de păcat ca să poată să-și crească depozitele lor de ziduri în care îndesau plăcerile și idolii, în cămări și seifuri ascuns, pentru ca tainic să ajungă răutatea lor în inimile credincioșilor neștiind ei de unde se spurcă și se otrăvesc și se înveninează.
De unde vine curvia?
Păi de la vederea și revederea fecioarelor care ai impresia că-ți bat apropoul cu drăgălășenie, și de la discuțiile aluzive cu trimitere sexuală, de la vorbirea care face pe plac năravului, răzbunându-se pentru el, patima aia care din ascuns abea așteaptă să pipăie din priviri, abea așteaptă să vadă și să revadă goliciuni străine ca să-și vadă propria goliciune și propriile puteri cum se încoardă și se tulbură neștiind și nevrând să știe ca orbii și ca credulii orbiți de ispită că defapt nu e din iubire ci din trădare și răzbunare, adică e plăcerea răutății acolo.
De unde vine lăcomia?
Păi omul vrea să scape și atunci lingușește pe toți puternicii torționari și ighemoni ai vremii făcându-le toate plăcerile prin acceptarea de a păcătui pentru ei orice și ca să le facă pe plac și ca să scape mai ușor, căci e o viclenie sufletească, viclenia puilor de viperă și de năpârcă, puii ăia pârâcioși și ucigași care-și slujesc cu ardoare bogații făcându-se lor fie copii sexuali, fie vameși, fie polițiști, fie soldați necruțători crezând ei și vrând ei să creadă ca creduliuii că or să scape mai ușor dacă stau în păcatele șefilor și dospesc minciunile lor crezându-le ca pe niște adevăruri infailibile. Defapt slujesc zidurilor mari și pompoase ca paravane de fațadă, cuviința aia de fațada în spatele căruia se pun la cale toate planurile mârșave, devine paravan 'neștiutor' ditamai șeful cu toată echipa. Deci vrea să scape și atunci, în timp ce plănuiește, roade și apoi ca să se liniștească iar mâncă și după teama și rușinea suportată în timpul lingușelilor, ca să uite mâncă iar că cică a 'lucrat' și i se cuvine... și așa se obijnuiește și mâncă decum se trezește ca un 'cuvios' iar noaptea tot ca să mânce se trezește și nu ca să se roage... de frică.
De unde vine mândria și slava deșartă, adică idolul poftelor văzute și visate și încrezute?
Păi din faptul că te autosugestionezi și te închipui un foarte mare corupător și un corupt în același timp născocind cu viclenie, pentru tine egoist sau altruist pentru toată gLumea, metode și proceduri, tehnici, căi de descoperire a cunoștiințelor și punând la cale capcane și așteptând prilejuri pentru satisfacții calculezi la nesfârșit greșelile și optimizezi procesele de producție de răutăți.Deci mânci spurcăciuni corupte de parcă ar fi delicatesuri și te crezi un mare corupător având impresia că ești un mare om de știință, un geniu care face punți de legătură, un rezolvator al problemelor omenirii și mai ales a muncii, înlocuind munca prin talentul de a fenta, de a jmecherii, de a păcăli și de a scăpa de griji prin merite personale de foarte mare valoare.
Lăcomia averilor, a vacanțelor, a luxurilor, a privilegiilor și a fărădelegilor vine treptat când în loc să urmezi pe Domnul Iisus Hristos cel mai sărac dintre toți săracii, pe Cuvântul lui Dumnezeu, tu te încăpățânezi să urmezi gLumii porcoase care construiește fără-ncetare ziduri și clădiri impunătoare... cică de cult, și apoi toți slujesc instituțiilor astea care-i devorează și-i ține ca pe păduchi sau căpușe, pismuindu-se și urându-se între ei pentru aplauzele primite când unul din ei mai îndrăzneț se eliberează și se realizează deplin în momentul culminant când părăsind părul se arată a sta pe frunte sau pe ditamai chelia de unde crede că el conduce, de acolo de sus, de pe fruntea instituției sau ca și căpușa băgată adânc în vena de pe mâna dreaptă... a legii, judecând fără jenă, îngâmfându-se și gomflându-se spre pocnire din sîngele supt de parcă ar fi un giuvaer scump, o piatră prețioasă miraculoasă, un diamant sincer și transparent pe un inel de mare baron... baronul de muthausen și surdhausen căci ochii îi sunt cât cepele, în lacrimi după luxuri și moliciuni și autoadulări 'sfinte' mimând că plânge de mila săracilor și orfanilor și văduvelor și străinilor prigoniți pe nedrept.
Cele 48 de năravuri capitale ale răutății sintetizate de dracii diversioniști în 7 patimi ca niște 'taine' de împlinit sau cu mândria și slava deșartă ca cele 8 gânduri ale răutății dătătoare de 'lumină' desconspirate de sfinții părinții prin viața lor dusă în luptă împotriva lor:
1. Lăcomia sau nifomania bucatelor sau nesățietatea și nevroza de a ronțăi și mesteca și a avea mereu ceva în gură, adică încrederea în idolii de mâncat, de supt, de ronțăit căci fără ei nu poți să reziști.
2. Lăcomia goliciunilor și pozițiilor și a mușchilor încordați, și voaieurismul sexual și malahienismul și apoi bancologia gLumelor spurcăcioase cu aluzii și trimiteri deșuchiate, privitul filmelor sexy și porno și a formelor trupurilor și adulatul tuturor artelor formaliste și muzicale și practicarea sporturilor și încordărilor și contracțiilor și întreținerea mușchilor având încrederea în tonus și în plăcerea trupească musculară și încrederea în sine ca un viespe fiind gata oricând să te lupți și să te răzbuni pe oricine impunându-ți forța și violul și tirania ca un soldățoi inteligent și gata de sacrificiul suprem pe care îl cauți prin tot felul de exerciții periculoase.
3. Încrederea în depozitul de bani și păcate, adică în frigider, în dulap, în cămară, în portmoneu, în cont, în asigurare, în rezervor, în buzunar, în mulțimea de încăperi, în bidon, în burduf, în toți idolii care pun la păstrat hrană sau lichide sau viitor fără probleme.
4. Lenea și pisma lenii care dă naștere furiei și din frică apare bârfa și denigrarea, minciuna, capcanele și tot soiul de viclenii care vor să se răzbune pe cel care îi strică planurile de parvenire și erijare la putere și la privilegii și uciderea disperată a tuturor celor care-i arată modul viclean de a fura.
5. Flecăreala și importanța de sine, discuțiile fără rost, fariseismul și teatrul meschin, păcăleala și talentul de a pălăvrăgii și a da slavă deșartă, de a se autoslăvi și a da socoteală fățarnică, adică muncirea și răscolirea fărăncetare și până la epuizare a nimicului fără Dumnezeu, adică păstrarea aparențelor de lucru, fă-te că lucrezi, arată-te savant, descoperitor, deștept, dă-te jmecher, inteligent, fă vâlvă cu debitul verbal și fă ca la sfârșit să nu rămână nimeni cu ceva ci toți să fie scârbiți de înțelepciune căci concluzia deșertică devine evidentă căci toate sensurile sunt epuizate și inutile, deci nimic nu are rost și totul e o zadarnicie haotică și dacă n-ai bani sau resurse atunci ce rost poate să aibă?.. deci eterna reîntoarcere la dorința de a face bani. AKedia sau lepădarea de logos pentru logoree foarte competentă și importantă de sine.
6. Mânia, furia, ambiția aprinderii și încăpățânarea distrugerii deși e evident că sunt fără vină cei asupra cărora întreții furtuna turnând păcură pe foc și benzină și aruncând cu butelii de gaz în toiul discuțiilor, adică nu te lași până nu crapă, nu te lași până nu urlii, până nu te caftești, nu-ți pasă că n-ai dreptate ci vrei să demonstrezi că o ai căci îți place să fii mituit ca mare judecător, avocat, polițist și gâde sadic. Deci e vorba de plăcerea sadică a răutății și pofta vicleniei și prostia puternică a răzbunării fără motiv pentru interesele zidurilor și a celor care le apără cu ardoare căci acolo au ei impresia că pot fi mai liniștiți și nu-i prinde nimeni.
7. Slava deșartă și mândria, care se bazează pe fapte și pe sentimente și pe talente dar mai ales pe puterea de a ucide, de a minți, de a păcăli, de a susține cu pătimășie o cauză, un pariu sportiv sau un pariu superstițios, deci e vorba de superstițiile și de faima grozăviilor și minciunilor pescărești și vânătorești și ostășești și regești.
8. FRICA și SIGUARANȚA celui mincinos dar îndrăzneț curajos la păcăleli, adică eeuu ce apare, bogăția miracolului din clipeală, brusca credință viceversată, învârtoșarea inimii, a urechilor, brusca triumfare a siguranței veșnice a idolului șerpesc, siguranța minciunii bazată pe indicii și pe bănuieli și pe vederi minunate ca niște bogății... deci e vorba de brusca îmbogățire și de sugestia și autosugestia că păcatul e bun, mândria e de dorit și că fățărnicia și ipocrizia e calea cea bună și munca în ele ne aduce siguranța și virtutea între mai marii vremii.
Și toate astea 8 se bazează pe necredință, răutate, și multă îndoială și pervertire și perversiuni lingușitoare fără sfârșit, adică ești mituit cu viitorul bogat și cu pruncii din curvie de care o să te bucuri și de toate femeile și fecioarele proaspete care cer satisfacții și bani... de la tine cel mai deștept și cel mai grozav fățarnic dintre toți..d-racii.
Nu uitați că sunt 48 de pătimășii mari și late, printre care nemulțumirea că ai prea puțină credință, tu sau altul, sau ai prea puțin din ceva bun... din dragoste de exemplu.
Cel înțelept se mulțumește cu puțin... cel prost nu se mulțumește niciodată cu ce a primit ci crede că pentru meritele lui ar fi meritat mai mult sau altceva mai important.
Acest soi de demoni muți iese afară doar cu rugăciune și cu post. Rugați-vă de Dumnezeu să-i scoată din copiii voștri 'căci celui ce crede toate îi sunt cu putință'. Deci să nu aveți niciodată impresia că nu se mai poate face nimic și că e o fatalitate, un dat, un necaz de netrecut. Orice boală și orice duh necurat ar fi în popor poate fi curățit, căci fatalismul ăsta spurcat înseamnă lepădare și hulă împotriva lui Dumnezeu care a făcut Cerul și Pământul... pentru copii.
Last edited by vsovivivi; 15.04.2013 at 16:04:44.
|