View Single Post
  #248  
Vechi 06.05.2013, 15:33:50
Decebal Decebal is offline
Banned
 
Data înregistrării: 19.07.2012
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.651
Implicit

Citat:
În prealabil postat de nutucutu Vezi mesajul
Neprihanita Zamislire a Sfintei Fecioare Maria, sarbatoare foarte controversata. Mari sfinți, teologi și școli teologice s-au grupat progresiv pentru sau împotriva acestei dogme, de-a lungul a sute de ani, in Biserica Catolica. Momentul decisiv in conturarea acestei dogme a fost cind Sfinta Fecioara Maria i-a aparut unei calugarite, Ecaterina Laboure. Sfinta Fecioara i-a cerut acestei calugarite sa-i transmita episcopului sa bata o medalie dupa indicatiile date de Ea. Episcopul nu a crezut in aceste aparitii si au trecut 2 ani pina a batut aceasta medalie; Sfinta Fecioara a cerut ca pe medalie sa fie scris "O Marie zamislita fara de pacat, roaga-te pentru noi pacatosii care alergam la Tine." Dupa baterea acestei medalii, prin intermediul, ei s-au produs nenumartate vindecari miraculoase si convertiri, lucru care i-a oferit episcopului francez ocazia de a crede in acesta aparitie si de a cere papei reanalizarea dogmei Neprihanitei Zamisliri. Deasemenea, datorita nenumaratelor minuni care s-au produs prin aceasta medalie, crestinii obisnuiti o purtau si o poarta cu dragoste si au denumit-o "medalia miraculoasa".

In 1854, la 8 Decembrie, papa proclama aceasta dogma.

In 1858, in Lourdes, Franta, Sfinta Fecioara ii apare unei fetite de 14 ani, Bernadete Soubions, cerind sa se construiasca o capela. Fetita ii aduce la cunostinta aceste lucruri parohului din Lourdes, insa acesta nu crede in aceste aparitii. Ii cere fetitei sa o intrebe pe doamna care ii apare, ce nume are. In una din ultimile aparitii, a 18-a, parca, la intrebarea fetitei referitoare la numele ei, doamna misterioasa ii raspunde: "EU SINT NEPRIHANITA ZAMISLIRE", lucru care a intarit dogma care fusese proclamata cu citiva ani inainte.
Având în vedere aceste lucruri pe care le prezentați, nu vi se par cam multe neconcordanțele între acestea și cele pe care le-am spus eu mai sus? Nu era acea viziune, pretinsă de unii ca fiind Fecioara Maria, suficient de bine informată asupra a ceea ce s-a întâmplat la Sinodul de la Florența? Nu știa ea nimic despre ce a dogmatizat papa Eugeniu IV? Sau știa și în acest caz ar trebui să ne punem întrebarea dacă nu cumva acea apariție pur și simplu a mințit; eu nu știu și nu spun că e așa, doar am pus o întrebare. Sau nu cumva ceea ce pretind papistașii nu sunt de fapt texte care să fi făcut parte din Sinodul de la Florența, și prin urmare papistașii ar fi din nou prinși cu minciuna și falsificarea istoriei și a documentelor? Sau poate nu vedeți contradicția dogmatică evidentă în fapt pentru oricine are o minimă bună-credință între acea dogmă (pretinsă infailibilă) de la Sinodul de la Florența și așa zisa dogmă a zămislirii fără de păcat a Mariei?
Reply With Quote