Citat:
În prealabil postat de Mihnea Dragomir
formula folosita pentru hirotesirea diaconitelor
|
Dacă admiteți că în Biserica primelor secole (primară, catolică sau ortodoxă, evanghelică sau mai știu eu cum vrem să-i zicem) exista hirotesirea diaconițelor, atunci de ce mai sus v-ați agățat cu disperare de o intepretare a canonului 19 în sensul că ar interzice hirotesirea diaconițelor ?!
Pe de altă parte, vă rog să ne explicați de ce ați invocat aici
http://www.crestinortodox.ro/forum/s...3&postcount=94 o traducere a canonului 19 în sensul că
"de vreme ce nu au primit punerea mainilor, se numara cu laicii", iar ulterior ați susținut că punerea mâinilor nu are neapărat caracter sacramental ? Până la urmă, ce susțineți că le lipsea diaconițelor pavliciene, punerea mâinilor, caracterul sacramental al punerii mâinilor, hirotonia sau hirotesia ?
Citat:
În prealabil postat de Mihnea Dragomir
Cercetand subiectul pana la capat, veti observa (in masura in care buna credinta va permite) ca formula folosita pentru hirotesirea diaconitelor potrivit Constitutiilor Apostolice este cu totul alta decat cea folosita pentru hirotonirea diaconilor
|
Și formula folosită pentru hirotonirea diaconilor este diferită de cea folositp pentru hirotonirea episcopilor. Și ce ?