View Single Post
  #102  
Vechi 09.06.2013, 18:48:16
antiecumenism antiecumenism is offline
Banned
 
Data înregistrării: 07.08.2006
Locație: ROMANIA,jud. Brasov
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.218
Implicit

PRIMUL PROTOCOL SECRET FRANCMASONIC

Dreptul, în viziunea francmasonilor, constă în forță. Libertatea este o idee himerică. Liberalismul și anarhia. Credința. Autonomia. Despotismul exercitat prin intermediul capitalului. Dușmanul intern. Mulțimea trebuie să fie păcălită. Anarhia și efectele ei. Politica și morala nu trebuie să aibă nimic comun. Dreptul trebuie să fie al celui mai tare. Puterea ascunsă francmasonică trebuie să fie de neînvins. Scopul francmasonic justifică întotdeauna mijloacele. Mulțimea este oarbă și de aceea poate să fie atât de ușor manipulată de francmasoni. Alfabetul politic secret. Discordiile partidelor. Forma de guvern care conduce cel mai bine la scopul principal urmărit de francmasoni este autocrația. Lichiorurile tari și băuturile alcoolice în exces, care fac să slăbească conștiința creștinilor. Clasicismul. Desfrâul generalizat. Principiul și regulile principale ale guvernului superstatal francmasonic. Teroarea necesară. Libertate, Egalitate, Fraternitate sau marea minciună. Principiul guvernului dinastic. Privilegiile aristocrației creștine trebuie să fie cât mai repede nimicite. Noua aristocrație care trebuie să apară. Un calcul psihologic folosit de francmasoni. Abstracția utopică a libertății. Amovibilitatea (revocarea) reprezentanților poporului.

„Eu vă voi arăta, deci, sistemul nostru, atât din punctul nostru de vedere, cât și din acela al creștinilor.

Trebuie cunoscut că oamenii care au instincte și porniri rele, sunt mult mai numeroși decât cei care au porniri bune. De aceea, cele mai bune rezultate se ating guvernând pe oameni prin violență și teroare, nu prin discuții academice.

Politica nu are nici o legătură cu morala. Guvernul, care se lasă condus de morală, nu este politic și, prin urmare, puterea lui este șubredă. Acela care vrea să domnească trebuie să se folosească de viclenie și fățărnicie. Marile însușiri ale poporului - sinceritatea și cinstea - sunt defecte pentru politică, pentru că ele doboară regi și tronuri mai ușor decât dușmanul cel mai puternic. Aceste însușiri trebuie să le lăsăm regatelor creștine; noi nu trebuie în nici un caz să le luăm drept călăuză.

Scopul nostru este să avem în mână puterea. Cuvântul DREPT este o idee abstractă pe care nimic nu o îndreptățește. Acest cuvânt nu înseamnă decât atât: "Dă-mi ceea ce vreau, pentru a putea dovedi că sunt mai tare decât tine". Unde începe și unde se sfârșește dreptul?

Într-un Stat unde puterea este rău organizată, unde legile de guvernare au devenit impersonale și ușor de ocolit, în urma drepturilor nenumărate întemeiate de liberalism, eu socotesc că este un nou drept al meu să mă arunc, pe baza legii celui mai tare, asupra tuturor ordinelor și asupra tuturor regulilor stabilite, și să le răstorn; să pun mâna pe legi, să clădesc toate instituțiile și să mă fac stăpânul celor care mi-au predat mie drepturile pe care le dăduse forța lor și de care s-au lepădat de bună voie, din liberalism.

Din pricina slăbiciunii de astăzi a tuturor puterilor, stăpânirea noastră va fi mai trainică decât oricare alta, pentru că ea nu va putea fi înfrântă. Pentru aceasta este însă necesar ca ea să se fi înrădăcinat atât de bine, încât nici un șiretlic să nu o mai poată dărâma.

Din răul trecător pe care suntem siliți să-l facem acum, se va naște ulterior binele unui guvern neclintit care va restabili mersul regulat al mecanismului existenței naționale, tulburat de liberalism. Rezultatul îndreptățește mijloacele. Să ne orientăm cu luare aminte în planurile noastre, mai puțin asupra celor bune și morale și cel mai mult asupra celor trebuincioase și folositoare.

Închipuiți-vă dobitoacele acelea umane îmbibate de alcool, năucite de vin, cărora li se va da dreptul de a bea fără măsură, în același timp în care li se va da libertatea. Noi nu putem îngădui ca ai noștri să decadă până la o asemenea treaptă. Popoarele creștine sunt îndobitocite de băutură. Tinerețea le este irosită și înjosită de studiile clasice complet inutile și de desfrânarea precoce la care i-au impus agenții noștri: profesorii, oamenii de serviciu, guvernantele din casele bogate, apoi însăși negustorii noștri și chiar femeile noastre din localurile de petrecere ale creștinilor. În rândul acestora din urmă eu număr și pe așa zisele "femei din lumea bună", care la rândul lor imită de bună voie, ca niște maimuțe, luxul și desfrânarea celor dintâi.

Cuvântul nostru de ordine este: putere cu orice preț și fățărnicie. Singură puterea poate învinge în politică, mai ales când este ascunsă în talentele trebuincioase oamenilor de Stat. Violența trebuie să fie un principiu, viclenia și fățărnicia o regulă pentru guvernele care nu vor să-și predea coroana în mâinile agenților unei noi puteri. Acest rău este singurul mijloc de a ajunge la scopul pe care îl urmărim noi. De aceea, noi nu trebuie să ne oprim în fața mituirii, înșelătoriei, trădării, ori de câte ori ele ne pot servi atingerii scopului nostru. În politică trebuie să te pricepi să iei proprietatea altuia fără a șovăi, mai ales dacă poți obține prin acest mijloc supunerea și puterea.

Statul nostru, în această cucerire pașnică, are dreptul să înlocuiască grozăviile războiului prin condamnări la moarte mai puțin văzute și mai folositoare, necesare adeseori pentru a întreține teroarea aceasta care face popoarele să asculte orbește. O neînduplecare constantă, dar strașnică este cel mai mare susținător al puterii unui Stat; prin urmare, nu este numai în folosul nostru, este chiar de datoria noastră să ne ținem de acest program al violenței și fățărniciei. O asemenea doctrină bazată pe calcul este tot atât de folositoare ca și mijloacele pe care le întrebuințează. Nu numai prin aceste mijloace, dar și prin această doctrină a neînduplecării, vom învinge și vom robi Guvernului nostru Suprem toate celelalte guverne. Va fi îndeajuns să se știe că suntem neînduplecați, pentru ca orice nesupunere să înceteze.

Noi, încă din vechime, am aruncat poporului cuvintele: LIBERTATE, EGALITATE, FRATERNITATE, cuvinte repetate de atâtea ori de către papagalii inconștienți care, atrași din toate părțile de această momeală, nu s-au folosit de ea decât pentru a nimici prosperitatea lumii și adevărata libertate individuală, altădată atât de bine asigurată prin constrângerea mulțimii. Oamenii care s-au crezut inteligenți, n-au știut să descurce înțelesul ascuns al acestor cuvinte și n-au văzut deloc că ele se contraziceau, ei nu au văzut că în realitate nu există egalitate în natură și că nu poate să existe libertate, că natura însăși a creat inegalitatea minților, a caracterelor și a inteligențelor, atât de mult supuse legilor ei. Acești oameni nu au înțeles că mulțimea este o putere oarbă și că parveniții pe care și-i alege pentru a o guverna, nu sunt mai puțini orbi în politică decât ea însăși. N-au înțeles că inițiatul, cel introdus în tainele politicii, fie el chiar un prost, poate guverna, în vreme ce mulțimea neinițiaților, fie chiar plini de geniu, nu înțeleg nimic din politică. Toate aceste gânduri nu le-au venit deloc în minte creștinilor. Totuși, pe aceasta se întemeia principiul guvernământului drastic. Tatăl, Domnitorul, transmitea fiului său secretele politicii, necunoscute, în afară de membrii familiei domnitoare, pentru ca nimeni să nu le poată trăda.
Totuși, în lumea întreagă, cuvintele LIBERTATE, EGALITATE, FRATERNITATE au adus în rândurile noastre, prin mijlocirea agenților noștri orbi, legiuni întregi de creștini care ne purtau cu însuflețire steagurile. Aceste cuvinte erau pentru ei niște viermi care rodeau prosperitatea tuturora, distrugând peste tot pacea, solidaritatea, stăpânind pe dedesubt toate instituțiile Statului. Veți vedea din cele ce urmează să vă comunicăm, că aceasta ne-a folosit cel mai mult nouă. Acest aspect ne-a dat, printre altele, putința de a obține cheia cea mai importantă sau, mai bine zis, de a desființa privilegiile pe care era întemeiată aristocrația creștinilor și singurul mijloc de apărare ce-l aveau împotriva noastră popoarele și națiunile. Pe ruinele jalnice ale aristocrației naturale și ereditare noi ne-am ridicat aristocrația noastră, a inteligenței și a banului. Am luat drept bază a acestei noi aristocrații bogăția, care depinde de noi, și știința, care este îndrumată de maeștrii noștri.

Izbânda noastră a mai fost mult ușurată și prin faptul că, în legăturile noastre cu oamenii de care aveam nevoie, am știut întotdeauna să atingem și să influențăm corzile cele mai sensibile ale sufletului oamenilor: meschinăria, lăcomia, neîndestularea, lipsurile materiale, fiecare dintre aceste slăbiciuni omenești, luate în parte, fiind în stare să înăbușe gradat neatârnarea gândului, punând voința oamenilor în slujba celor care astfel le cumpără sufletul.
Ideea abstractă a libertății ne-a dat putința de a face mulțimea să înțeleagă că un guvern nu este altceva decât un locțiitor al proprietarului țării, adică al poporului, și că poate fi schimbat așa cum se schimbă mănușile învechite.

Amovibilitatea (faptul de a fi revocat) reprezentanților poporului îi pune totdeauna la dispoziția noastră; ei depind de alegerea noastră. „


LUATI AMINTE OAMENI BUNI,FRATI CRESTINI !!!
CUM SA NU FIM IMPOTRIVA ACESTOR SCARBE SATANICE FRANCMASONICE SI IMPOTRIVA ECUMENISMULUI ERETIC,SATANIC CARE ESTE PRODUSUL MASONERIEI CUM ZICEA PARINTELE STANILOAE

Last edited by antiecumenism; 09.06.2013 at 18:52:24.
Reply With Quote