Doamne ajută.
Cătălin, frate, înafară de părerea mea, care e biblică, în Biblie, mai scrie despre greșeala Sfîntului Dimitrie, care a devenit Sfînt pentru că a devenit martir:
"Căci lupta noastră nu este împotriva trupului și a sângelui, ci împotriva începătoriilor, împotriva stăpâniilor, împotriva stăpânitorilor întunericului acestui veac, împotriva duhurilor răutății, care sunt în văzduh." (Efeseni 6, 12)
"Suferă împreună cu mine, ca un bun ostaș al lui Hristos Iisus. Nici un ostaș nu se încurcă cu treburile vieții, ca să fie pe plac celui care strânge oaste." (2 Timotei 2, 3-4)
Plus încă toate versetele, Cuvîntul lui Dumnezeu, cu iubirea aproapelui și iubirea vrăjmașilor.
Și episcopul apostat al Romei, nu doar Sfîntul Dimitrie, însemna cu semnul Sfintei Cruci, pe frunte pe cîte vreo-unul pentru a merge și a ucide în numele lui Hristos, în blestematele cruciade și inchiziție. Asta înseamnă că binecuvîntarea lui era bună? Nu. Și vrăjitoarele pîngăresc Sfînta Cruce, ca și episcopul apostat al Romei, cînd își fac lucrările lor diavolești, și deci, pomenind și folosind Sfintele Odoare, are vreo cercetare a Duhului Sfînt, lucrarea lor? Categoric nu. Sfîntul Dimitrie a greșit. Dar Dumnezeu îl iartă și îi primește jertfa mucenicească, și a ucenicului lui Nestor, așezîndu-i în cetele mucenicilor. Slavă Domnului.
Doar cînd Dumnezeu Însuși omoară printr-un om, cazul Sfîntului Petru cu Anania și Safira, sau cazul Sfîntului Ilie Tesviteanul, cu ostașii ce au venit să-l aresteze. Dar și acolo, nici Petru, nici Ilie, nu pune mîna pe vreo armă să îi ucidă.
Deci uciderea unui om, indiferent de circumstanțe, și cu orice motive, nu este Scripturistică, deci nu este creștinească.
Bucurii.
Last edited by Daniel_Ortodox; 19.06.2013 at 21:16:32.
|