Subiect: Postul negru
View Single Post
  #138  
Vechi 04.07.2013, 13:33:28
vsovivivi vsovivivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 27.08.2012
Locație: Insectharul creștin ortodox israelit
Religia: Ortodox
Mesaje: 549
Implicit Despre BABILONUL cel mic...

Iubirea minciunii măririi de sine, îți place prin orice să fii lăudat, flatat, alintat, mărit pe nedrept, luat drept înțelept, privit cu privilegiu și îngăduință orice ai face, adulat, visat, dorit, invidiat, iubit fără ca să iubești și tu, de parcă toate ți s-ar cuveni numai ție...

...și toate astea și multe altele, poartă numele de fuereges, ergeges, adică e vorba de mânia regelui, puterea patimii egoiste, iubirea egoistă iubirea auto-înălțătoare de sine cu judecăți 'drepte' pe nedrept, căci toate vin din dreptatea fără credință și din sfințenia fără curățenie adică din smințenie, adică vorbești de sfințenia și prea-curățenia Domnului în timp ce ție nici prin gând nu-ți trece ca să imiți binele, să urmezi exemplul Lui, să fii și tu curat cu viață curată, așa precum un pui vrea să fie asemenea părinților lui.

Și asta se numește auto-corupere altruistă, sau patima primirii coruperii, căci unui astfel de suflet iubitor de sine pentru măriri mincinoase și grozăvii și vedetisme, i se atașează orice alint ca mai tare să se iubească pe sine și orice plăcere spurcată și necuvincioasă ca mai tare să se înalțe ca un încrezut, și aici se atașează înțelepciunea și deșteptăciunea și 'conștiința' și se lipește de patima asta a iubirii de sine și așa smințișorul desfrnat se crede tot mai înțelept, sfânt, drept.

Însă dreptatea și judecățile lui sunt din necredință, căci dreptatea lui i se socotește necredință, căci este un pîrâcios și un judecător răzbunător spre deosebire de părintele Avraam și Sarra a căror credință se socotiseră Dreptate căci au crezut în bunătatea și sfințenia Domnului chiar atunci când li s-a cerut să-l jertfească pe unicul fiu al lor, și crezând și în puterea Domnului căci s-a căit Sarra pentru faptul că a râs când Domnul a spus că va rămâne însărcinată și va naște un fiu căci se știa nu numai stearpă ci și bătrână... și căindu-se acum Avraam și Sarra credeau că Domnul are puterea de a-l învia pe Isaac... credință care li s-a socotit dreptate cu atât mai mult cu cât Avraam era milostiv cu cei drepți ca nepotul său Lot, fiul unui frate al lui Avraam, și era milostiv și cu ceilalți căci cu multă insistență s-a rugat de Dumnezeu să nu distrugă cetatea pentru câțiva drepți dacă vor mai fi în cetate, pentru 10 oameni din miiile de locuitori ai Sodomei și Gomorei, orașe binecuvântate de Dumnezeu cu belșug de hrană și de apă și blestemate de năravurile spurcăcioase ale locuitorilor lor.

Domnul dacă n-a găsit 10 drepți atunci a lăsat să vină peste ei foc din cer după dreptate... căci faptele lor erau demonice așa încât niciun străin nu putea poposi sau trece pe acolo fără ca să fie el cunoscut (violat) de către tot orașu'... indiferent dacă era bărbat sau femeie și în toate găurile și-n toate curățiile și-n toți ochii. Acolo oamenii se potriveau cu păcatul și cu satana, îngerul cel răzvrătit care se credea el mai sfânt ca Dumnezeu, ca o victimă vrednică și nevinovată... din lene duhovnicească... fiindcă-i plăcea înțelepciunea trupească, adică păcălelile viclene și fățărnicia, ca să-și poată pune în aplicare planurile viclene și răutăcioase ale necredinței, vrând să distrugă tot ce poate distruge și să întărească necredința și îndoiala până cazi în păcate și în patimi veșnice. Și de atunci, Lucifer se numește satana.

''Du-te departe de la fața Domnului, îngeres neascultător și nesupus, în pustie și în locuri fără apă și fără oameni...'' ceva de genul ăsta i-a poruncit Dumnezeu.

Omul însă sărmanul, nici el nu-i mai bun, căci deși el singur 'ajutat' de satana s-a autoînscăunat peste Dumnezeu, el iată că n-a recunoascut asta ci dându-se victimă a micimii, el s-a pus de și-a ridicat turnul cel mare al babilonului cică să ajungă în cer și să fie mai sus ca Dumnezeu.

Deci omul e culmea, căci deși a furat și s-a suit și s-a auto plasat deasupra lui Dumnezeu, el nu recunoaște asta și ca o victimă a micimii el caută să se înalțe pe nedrept pe sine mereu de parcă nu s-a suit deja mai sus prin răzvrătirea și neascultarea și prin toate faptele sale, prin toată viața sa, deci iată că nicimăcar nu vrea să recunoască omul că este în închipuirea sa și mândria sa nebună demult cu mult mai sus ca Dumnezeu, socotindu-se pe sine sfânt și pe Dumnezeu un tată rău și păcătos, care nu merită credința lui.

Și asta este semeția omului, babilonul cel mic, sexual, erotic, fiindcă el vrea cât mai multe pofte și cât mai multe plăceri deodată, toate proaspete, tinere, fecioare mândre, și bune și să aibă cât mai mulți bani ca să n-aibă griji, ci să facă ospețe mari așa ca Marta și acolo să cheme nu pe Iisus cu ucenicii ci pe toți oaspeții ce te pețesc la plăcerile păcătuirii și ale răutății.

''Au doare...

Last edited by vsovivivi; 04.07.2013 at 13:37:55.
Reply With Quote