Subiect: Postul negru
View Single Post
  #228  
Vechi 18.12.2013, 09:42:33
vsovivivi vsovivivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 27.08.2012
Locație: Insectharul creștin ortodox israelit
Religia: Ortodox
Mesaje: 549
Implicit Despre slava cruzimii credule și naive de t6&6&6t..

Sl-ava... inversată. Chefa=șefa= șerpi x efa, puiul de șefă care se crede șefuț și el pentru privirilegiile averii păcatoolui.

Adică omul p-rost, bărbatool beroic, își ia alintul, meritele la învățătură și laudele de la profi în autoîndreptățire și gata, crezând ca naivul credul mai buun de t666t decât oricine începe și privește la cele din jur și văzându-se boer și lăudându-și meritele căci p-rostul chiar crede că lui i se datorează tot binele pentru viclenia lui înțeleaptă, începe iar și iar și își permite și îndrăznește ca un băieț-aș îndrăzneț să vadă și să-i placă lui cum este privit în același timp de către Dumnezeu, de către oameni, de către draci, de către satana, de către demoni, de către șefi, dar mai ales de către copiii din viitor și fetele frumoase din prezent care-i zâmbesc lui de parcă ar merita el să i se facă lui pe plac... de frică.

Deci fiind p-rostul slăvit din toate direcțiile căci așa i se pare consolându-se și alintându-se cu autoîndreptățire, el se supără pe Dumnezeu din pricina păcatului din el și nu vrea să fie privit și de Dumnezeu și așa îl leapădă instantaneu de parcă Dumnezeu s-ar uita în taina păcatelor lui cu curiozitate rea, acolo în seiful lui din turnul din spate sau în beciul întunecos unde se pilește.

Dumnezeu nu se uită în păcatele omului, nu-L interesează și nu-l mustră pe om căci nu-L interesează absolut deloc ce are omul strâns în el ca păcate săvârșite sau programate, însă omul știe că Domnul poate să știe și atunci nu vrea și respinge slava de la Dumnezeu, privirea Domnului în inima sa și se supără și se mânie că de ce vede Dumnezeu.

Dumnezeu chiar dacă ar putea știi nu vrea să știe absolut deloc, deci nu știe dacă nu vrea să știe ci așteaptă ca omul dacă vrea și dacă cere să se mântuie și caută ajutor de la Dumnezeu, abea atunci acceptă să se uite în om și dă să-i facă omului curat în interior încercând să-l și îndrepte pe calea cea bună.

Și asta este ispisma, dracool vrea el să te curețe și omul nu suportă decât invers, adică sleșul slavei de la fete căci aia-l încântă și-l ispitește și-l stârnește să se creadă cu credulitate și naivitate că trădând cu cruzime și poftind plăcerile spurcării și stricării va fii adulat întru minciuna măririi de sine. Nu e dragoste ci iubire egoistă de sine, de trupul sclav păcatoolui!

Iar dacă a priceput cum e cu inversarea asta direct în privire, el apoi privind la Dumnezeu cu îndrăzneală fățarnică prefăcându-se trist se fățărnicește instantaneu ca ipocritool ispititor ascunzînd fățărnicia aia naiv-vicleană crezându-se smințișor în deznădejdea lui mituită cu fatalismul superstițios minunat de indistructibil și de sigur în minciuna lui, și așa fățărnicit și plin de merite îi destăinuie lucrarea lui foarte deznădăjduită în care se crede un mare rezolvator de probleme și cu multe griji fatidice și stresante ce-l revoltă el se crede beroul care va pute birui singur ispita și necazul și va aduce liniștea pe pământ, ispitind iarăși pe Dumnezeu direct la putere și înțelepciune. Defapt se încrede ca orice încrezut ce se sprijină pe burta plină și pe contul gras, pe lucrurile furate prin viclenie de la merituoși și de la săraci, întru risipa averii sfințeniei și învățăturii că-și permite ca boerool... ca să strângă păcate ca p-rostul și ca ne-bunul și ca fra-ieresul.

În final, obijnuindu-se cu trădătoria și cu scăparea ca un măscărici șef ce face pe placul regelui tot felul de prostii ca să poată îndrăzni regele șef să păcătuiască fără complexe, îi intră în cap dorința de slava înțelepciunii, a științei și începe să folosească necredința, îndoiala inversă, după formula 'scopul scuză mijlocaele'. Deci caută să știe, să afle, dar fără să ție cont de mijloce, de căi, de păcate, de învățătura cea bună ci vrea vrea vrea să știe el ca să se laude cu faptele sale făcute în văzul tuturor și vrând să afle se îndoiește de Dumnezeu și de orice.. ca să creadă.. și să fie sigur adică să nu mai fie nevoi să creadă și iar se îndoiește și iar caută și tot așa la nesfârșit căci scopul lui este defapt: dorința eliberatoare de a nu mai ține cont de căi și de mijloace. Și făcând el la nesfârșit lucrarea asta satanică a siguranței de sine, de părerea de sine, cade în starea aia de lene foarte știutoare de foarte mare valoare și foarte sigură, acolo unde nu mai e nevoie de credință credincioasă căci toate îi sunt lui sigure și demonstrate! Deci vrea doar păcate și iar păcate ca să scape de păcate făcându-le pentru credibilitate.

Pe scurt, este vorba deci de sleu pentru sleu de la fete tinere și frumoase pe care cu naivă cruzime și credulitate maximă le-ar pofti să le spurce sau să le strice în ideea că Dumnezeu i le-a dat lui să le satispisfacă la dorințele lor de băieți isteți și creți de îndrăzneți în a face... păcatool bici ca beroii.. șefi!

Însă pe Dumnezeu nu-L interesează păcatool strâns în om și ispitele lui cele 'bolnave' și dacă nu-L rogi să te ajute și să te scape din sclavia păcatoolui, El nu dă buzna, nu intră, ci așteptând să te trezești stă la ușă și bate din Paște în Crăciun... fără să fie ispisălog așa cum e ochiulhul tău nemulțumit că iar te privește și El, deși nici asta nu face decât dacă îl strigi cu nădejde în El: Doamne scapă-mă!.. de mine păgândul!

Last edited by vsovivivi; 18.12.2013 at 10:16:02.
Reply With Quote