Sigur ești vinovat însă ca să nu se știe arunci pe altul scrâșnind să credibilizezi..
Iubirea nu e aia pe care o deduci tu că ar fi iubire și nici aia care vine din logica simplă, de exemplu din logica celui ce se păcălește singur, logica lui: ''dacă (vezi fapta sau comportamentul sau ceva sau știi că e mare) și-ți spui că atunci sigur nu poate fi decât iubire'' și imediat ești mulțumit... așa cum se ia omul după funcștie, după față sau haină sau culoarea pielii sau alte mituri devenite tradiție gLumească ci iubirea e atunci cînd simți și vezi și pricepi că e iubire și constați că ea e altruistă și tainică în fapte bune și nu se poate cunoaște decât cunoscând roadele ei și nu numai faptele ei bune sau rele care vor fi judecate.
Însă satana, viciul veșnic și diavolii, te ispitește la păcat și la mândrie și la lepădare de Dumnezeu prin sevrajul mituirii cu minciuna măririi de sine... fapte mari pe care le refaci mereu ca să te crezi mare, să te simți mare, să te închipui mare, să te deduci mare.
Dumnezeu nu e mare așa cum își închipuie omul ci El e mare prin faptul că se micșorează pe sine și prin faptul că nu mai știe nimic și se leapădă de sinele egoist și dăruie mereu din slava Lui până la sinuciderea întru respectarea și ascultarea și împlinirea Cuvântului Său și așa e mare și sfânt pe când satana e invers, el e reaua sinucidere prin orice chip și orice mijloc și prin orice născocire vicleană și prin orice aventură vicleană necredincioasă ce duce în iad prin rezidirea și întărirea viciului veșnic în om, în păcătos.
După ce omul a fost viciat, corupt, nu mai e nevoie de drac și de ispită ci omul refăptuind mereu păcatul prin care se mărește (invers) își sapă defapt groapa pe unde ajunge în iad căci lui nu-i mai e suficient că e mort și pierdut ci vrea mereu mai mult și mai divers cu mânie omenească și ambiție prostească.
Deci trebuie urmărit ce-l face pe om mare, adică ce crede omul că-l face pe el mare cu care se laudă și se arată ca mare bătându-și joc de tot ce este sfânt!
Cel mai crud și rapid mod de a se crede mare un credincios care cade astfel este atunci când el emite o părere... și apoi învață să aibă păreri și ele devin tot mai mari mari și apoi analizează și analizele devin mari și competente și părelnicool devine treptat o poartă a iadului, un foarte mare 'competent' teolog.. sigur necredincios, cu păreri din ce în ce mai mari, foarte drepte (autoîndreptățite) și îngrijorătoare și așa ajunge omul să se simtă un om din ce în ce mai mare, însemnat, puternic, valoros, crud însă nu este altceva decât mândria cea rea ce vine de la părerile sale emise, se crede omul foarte mare prin averea din care scrâșnește fiindcă sigur el e vinovat chiar dacă se face că nu știe... avere care fatalmente nu e bună de nimic fiindcă toate părerile ce o formează și care l-au mărit sunt defapt neascultare de Dumnezeu și neiubire de aproape și sunt defapt iubire de păcat și iubire de sine pentru miturile măririi pentru privirilegii și pile...... preschimbându-se omul treptat și ajungând în final a fi o părelniciune, părelniciuniune. (unde ciune vine de la înțelepciune și deșertăciune).
Sentimentul de lipsă a iubirii în mărirea respectivă, de neputință de a iubi nu este altceva decât iubirea de păcat și lăcomia mitelor cu care omul se lingușește și se consolează văzându-se mare și puternic din deducții arătând exact așa ca orice egoist lacom ce le știe el pe toate cu tupeu părelnic obraznic și certăreț și plin de demonstrații, analize, socoteli, mituri omenești și toate miturile necredincioșilor și malahiștilor care se cred mari medici și psihologi și vindecători și oameni mari de știință cu nume renumit și dându-se ei cu orgoliu niște foarte mari apărători ai dreptelor cauze, luptându-se feroce ca să miluiască invers, nedrept, strâmb și fals.
Cel mai rău însă este când din superstiții idolești aceștia își ajung și își fac griji mari ca să se laude și să se arate vrednici și foarte buni (defapt nu sunt mai buni cum își închipuie ci sunt trădători și răpitori și primitori de satane) căci grijile gLumii sunt slujire la idoli și în odihna lor blestemată e defapt munca râvnitoare de reaua sinucidere ce vine din ispismuire.
Deci chiar dacă Dumnezeu ar putea știi binele și răul și orice mai dinainte să se întâmple El nu vrea să știe mai mult decât aproapele și nu vrea să afle ceva și chiar dacă nu se poate altfel atunci caută să afle doar prin iubire spre folosul dragostelei curate ce se reîntoarce la El prin trăirea sfântă ce vine de la creația Sa cu care se Mângâie și se împărtășește... știința care apare fiind defapt o pocăință spre îndreptare și o cunoaștere tainică a umilinței și a adevăratei Sale slave ce strălucește tainic din lucrările Sale curate și bune acum și în veșnicie.
Dacă simți că nu mai ai iubire și nu poți iubii cu adevărat atunci trebuie doar să nu mai iubești păcatul și să nu mai iubești lăcomia rea și mincinoasa mărire de sine cu care te mitui și te mândrești și te lauzi și te arăți frumușel, tinerel, arătos... (în realitate trădător de frați, pârâcios ce se leapădă de Dumnezeu pentru a fi mare pe invers cu înverșunare lucrând fățărnicia fără a se mai putea opri vreodată și de aia o socotește tradiție apărând-o cu orice preț, tradiția bisericească a gLumii căci omul a corcit Biserica Domnului cu mărirea gLumii).
Last edited by vsovivivi; 09.09.2014 at 15:43:43.
|