Pofta rea luată drept bună.Dacă n-o împlinește-i apre nemulțumire și vrea răzbunare.
Omul se ocupă toată ziua cu atractivitatea și prefăcătoria și lucrarea fățărniciei ca sfințenie și cu viclenia prin orice mijloc pentru atractivitate fiindcă el poftește, eronează și inversează iar apoi căzând printre judecăți și bârfe el se răzbună ca beroul vrerex însingurat și egoist visând o uniune mare în slava deșartă pe care ar primi-o de la gLumea care o să-l bage în gloria istoriei mari.
Pofta i se pare bună fiindcă vede pe jumătate. El vede doar partea plină a paharului cu care își bea mărirea mincinoasă de sine ca pilindu-se să închipuie și să viseze și să creeze frumusețea și fericirea împlinirii poftei, a dorului său, a vrerii lui, a scenarului și a programării în care se transpune crezând că așa face bine căci pofta asta i se pare foarte bună. Și-amintește fără să știe că-și amintește și-și închipuie viitorul și se aseamănă cu ce a trăit el frumos și bun și bine vrând să retrăiască mai bine pregătindu-și viitorul în proiecția pe care o face folosindu-se de viitoarele victime. Defapt el trăiește pofta rea îmbrăcată în poftă bună. Nu vede, nu poate sau nu mai vrea sau nu-l lasă viciul să-și dea seama că ceea ce ar vrea să facă are și o partea foarte rea pe care el nu o ia deloc în seamă: trădarea, batjocura, infidelitatea, necredința, neascultarea, mărirea pornografică și perversă, violul, răpirea, răutatea, viclenia și plăcerea atractivității pentru a face noi victime prin spurcarea și răspndirea spurcăciunilor pe care le produce și le emite doar jinduind, râvnind, mărindu-se pismuind, bănuind și închipuind ca-n filme, ca-n basme, ca-n mituri și povești celebre, tot felul de aventuri cu femei și cu fete pentru desfrâu. Trist, tare trist și dezolant omul orb și orbit căruia nici nu-i mai pasă.
Și așa i se deschide lui pofta cea rea din sufletochiul său pofticios și viciul, sevraja, dorința și dorul îi cere repetarea mecanismului, repetarea faptei rele din care a apărut satana în om... și poftind el devine curios, vede, privește, flirtează, caută aventuri și vrea să-i placă și plăcându-i vrea să cadă la pat și să profite și să se răzbune prin perversiuni sexuale... amăgindu-se că-i bine, că-i o poftă bună, că o să-i placă și o să fie fericit.
E vorba deci de suflet-ochiul pofticios ce se auto-ispitește la nesfârșit și lucrează mărturisirea coruptă, așa ca spectatorii nevăzuți ce corupându-se poftind mărturisesc privind la cele ce cad în corupere și pornografie și perversiuni plăcându-le senzațiile și emoțiile trădării, pârei, violului, RĂZBUNĂRII... dorind și ei să imite mecanica, atmosfera, scena, povestea, poza, tabloul, poziția, grozăvia, snobismul, aventura enigmatică și ocultă și secretoasă și foarte ascunsă în noaptea minții.... nevăzînd decât jumătate din plinătatea faptei pe care o dorește, jumătatea cea plină a paharului care o să-l pilească mult cu minciuna măririi de sine crezându-se smințișor care nu păcătuiește ci doar trăiește ceva frumos și natural... infidelitatea, răzbunarea pe adevărata iubire și pe sfântul care l-a povățuit să creadă.
În timp suflet-ochiul devine îngrețoșat, trufaș, disprețuitor apoi trist, morocănos, amărât, supărat și veșnic nemulțumit și nedreptățit, victimă vrednică, floare ofilită, vis scârbos, urâțenie găunoasă și îngrozitoare însă cu toate astea tot nu-și leapădă lucrarea de stârnire a poftelor 'bune' care defapt sunt pofte rele mascate în pofte bune. În final omul devine un deznădăjduit fatalist, un nemulțumit superstițios și bănuitor foarte îngrijorat și socotind și umblând prin averea părerilor emise el analizează și judecă cu disperare și grabă pripită și se răzbună ucigând fără discernământ din pricina neputinței, căci nu se mai poate opune ''dreptății'' care îi cere să-și împlinească răzbunarea și omul săracu' se scufundă și se răzbună ba pe față ba în ascuns fie urâlnd, scrâșnind, hulind, vrând răul, blestemând fie mâniindu-se ca omul și nu ca Domnul adică eronându-se și învârtioșându-și inima se ruzbună pe toată dragostea lui și pe tot ce a fost cu adevărat bun în viața lui căci greața și disprețul din suflet-ochi aruncă vina pe pofta bună și pe roadele bune care i-au plăcut și lui cândva.
În timp suflet-ochiul ăsta care poftește din stomac, din organe, din esofag, din inimă, din căile orbitale și din canalul lacrimar pe traseele poftelor se împute și devine un suflet-ochi împuțit care-și caută mărirea prin pomenirea spurcăciunilor și perversiunilor cu care se împărtășește prin hula care-i pare o rezolvare superstițioasă a oricărei probleme mai ales în situațiile în care se face de rușine în public fiindcă nu poate, nu crede că va putea în viitor, nu mai știe și se zăpăcește dezorientîndu-se și debusolându-se amețit de pierderea atractivității... și atunci hulind el cu viclenie neînțeleasă vrea să pară curajos și nepăsător dar nu e ci doar vrea să impresioneze din obijnuință căci obijnuința lui în rău și în ruperea frâielor i se pare sinceritate și libertate și așa se simte bine și obijnuit cu sine părând altora blînd însă nu e blând ci păcătos pervers.
Deci asta caută omul toată ziua cu pofta cea rea a suflet-ochiului travestită în poftă bună, să vadă, să se mărească și să se răzbune ca să-și credibilizeze dezvinovățirea și mărirea mincinoasă de sine, se mituie și se pilește.
Last edited by vsovivivi; 11.09.2014 at 17:17:02.
|