Citat:
În prealabil postat de Yasmina
Pai exact,aici situatia este de asa natura incat este impotriva morale crestine de a ne ajuta parintii in caz de boala si neajunsuri.
Cine sa-i ajute? Nu raman in grija copiilor la batranete?
Cum pot sa ascult de un barbat care imi propune in mod inuman sa-mi las parintii sa traiasca in lipsuri sau sa moara neavand bani sa-si cumpere tratamente costisitoare?
Ma sacaie constiinta ca nu-mi ascult barbatul sau ca-i las de izbeliste pe cei care mi-au dat viata sa se descurce cum stiu?
Cu aceasta falsa morala, nu-I de mirare ca atatia atatia batrani sufera in tacere in timp ce copiii lor huzuresc cu tot luxul si comfortul,numai ei pt familia si urmasii lor.
Inteleg ca femeia trebui sa-si asculte barbatul...asta este un fundament al casatoriei dar nu o osanda ,ascultandu-l orbeste acolo unde nu mai exista morala si ajunge si ea sa-si piarda sufletul alaturi de el.
Cand vezi ca nu o scoti la capat cu un om indaratnic in necredinta sa,aplici metoda"scapa cine poate"!
Nici el nu vrea Binele,nici pe tine nu te lasa...ce este de facut?Il faci oricum,in ascuns pana Dumnezeu il va inmuia si pe el. Nu inseamna ca daca asculti de un necredincios veti ajunge departe amandoi!
|
Cand am spus eu Iasmina, sa nu ajutam parintii in caz de boli si suferinte? Am spus sa o faceti fara minciuna si ascunzis. Si am spus, daca sotul nu vrea inseamna ca si tu ai vina. Nu esti acolo unde ar trebui sa fi. Fiti sfinti si toti cei din jurul vostru se vor sfinti.
In plus discutia noastra este despre doi soti ortodocsi, nu despre unul credincios si altul necredincios. Eu asa am inteles ca sora Florentinei e ortodoxa si sotul ei la fel.
Deci vorbim despre doi ortodocsi uniti in Taina cununiei si pacatele fiecaruia. Cum poti spune ca scapa cine poate?
Pai in comunitatea noastra nu suntem toti pacatosi? Pai scapa cine poate? atunci unde e iubirea de aproapele, pai exista mantuire de unul singur?
Iar daca totusi sunt doi soti dar unul ortodox si altul ortodox cu numele dar necredincios in inima lui, atunci Taina mai e valida? pai nu ne intoarcem noi la discutia despre: cu ce se deosebeste o familie de necredinciosi de o astfel de familie ortodoxa?