Subiect: Despre copiat
View Single Post
  #73  
Vechi 26.01.2015, 12:49:26
Ioan_Cezar Ioan_Cezar is offline
Banned
 
Data înregistrării: 17.06.2014
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.618
Implicit

Citat:
În prealabil postat de alina_ghita Vezi mesajul
cand nu inveti nu ai de unde sa sti ce sa copiezi;de foarte multe ori le spun elevilor mei nu incercati sa copiati, ca va dau nota 1, scrieti ce ati invatat(aici intervine mare problema ce sa scrie?)se supara foarte des cand nu ii las sa copieze, atunci intervine ,,diriga'' salvatoare care incepe cu amenitari la propriu, ,,am sa merg la sefa de catedra,, daca sefa de catedra verifica ca tu ai dreptate diriga , continua cu amenintarile,,, merg la directoare, se verifica si acolo, dar amenintarile continua, ,,am sedinta cu parintii, am msa-i pun sa-ti faca reclamatie, daca nu-i treci,,; iar tu (adica eu , profesorul de chimie- C.T.Mihai Bravu-Bucuresti), trebuie sa suport o parte din elevele de la clasa a 9E, mahmure la ora de chimie(daca le zici sa merga afara, te injura; danaseaza, dar diriga salvatoare -mincinoasa nici macar nu are bunul simt sa verifice ce fac o parte din elevele de la clasa dansei).Amentarile au continuat,la fel si minciunile ,, imi lasi toata clasa corigenta, toata clasa insemnand elevele -pile (3) care incerca sa copieze, care imi spun: ,,da ce am baut votca cu tine, am dansat toata noaptea cu diriga''.

Imi puteti da solutii?
Soluții nu, dar câteva împărtășiri și sugestii, da, dacă doriți.
Până primesc răspunsul dvs., vă adresez câteva întrebări, colegial, cu rol orientativ:
1) cât ați studiat lucrări precum "Managementul clasei de elevi" sau "Strategii ale învățării eficiente" sau "Problematica abandonului școlar" etc.? Sunteți convinsă că ați aprofundat suficient aceste direcții obligatorii, minimale, ale pregătirii profesorului?
2) cum a mers în facultate la cursurile de Pedagogie? Dar la cursurile de Psihologie (dacă ați făcut)?
3) ați luat legătura cu consilierul liceului? Câte ședințe de consiliere aveți în prezent? Puteți preciza, pe o coală A4, câteva roade în planul practic, ale acestor ședințe de consiliere (minim 3)?
4) ați dezbătut problema cu colegii mai experimentați din catedra de chimie sau de la oricare altă disciplină? Ați cerut șefei de catedră să vă ajute în optimizarea propriilor performanțe și în dezvoltarea competențelor psiho-pedagogice?
5) ați informat pe părinții copiilor cu dificultăți în activitatea școlară asupra evenimentelor la care ați participat? ați găsit împreună o strategie pentru a-i ajuta pe elevi să depășească dificultățile actuale?
6) puteți preciza care sunt efectele formative ale amenințării "dacă veți copia vă dau nota 1"? Studii, articole, orice material lămuritor...

Aștept răspunsul dvs. pentru ca, în funcție de el, să știu mai exact dacă și cu ce v-aș putea fi de folos.
Doamne ajută!
Reply With Quote