Cruzimea ca încurcătură în rugăciune: ''Doamne miluiește-mă să fiu veșic cu..satana''
Practic atunci când te rogi repetând în taină rugăciuni simple apare încurcarea și ea vine din cruzime căci tu vrei de exemplu să spui: ''Miluiește-mă Doamne să ajung în... (ai vrut să zici) Rai'' însă din suflet îți vine să zici iad, sau ''Miluiește-mă Doamne Iisuse Hristoase să fiu veșnic cu... (ai fi vrut să zici) Dumnezeu'' dar de încurci și îți vine din interior, din adânc, să zici vicevresa și te lași să zici.. cu satana pentru că așa îți vine să zici și să vrei și să te lași și cedezi. Aceste veniri vin din păcatul cel vechi și vicios, din faptele rele, din păcatul actual sau din păcatul viitor indus prin ispita cunoașterii păcatului necunoscut pe care dacă l-ai știut l-ai uitat ca să-l retrăiești ca prima oară.
''Vai de cel prin care vine păcatul... adică prin cel ce se face luntre și punte pentru păcat sau mai rău îl născocește și-l inventează și-l perfecționează chiar el însuși dându-se artist talentat sau erou al errorilor înălțătoare după lepădare de sfințenie!
Păcatul furios și vicios din tine se mânie ori de câte ori nu te statornicești cu așezarea inimii în el și dându-se copil ce trebuie apărat el cheamă duhul rău, pe fratele mai mare satana din el ca să blesteme și să înjure pentru el și să lupte și să se bată și să se certe pentru el avocățind și să lucreze toată răutatea și răzbunarea vicleană așa ca un errou, iar când e vorba de o ispită, păcatul vechi și cel prezent se bucură că-l înșeli pentru un păcat proaspăt sperând în unitatea păcatelor împreună cu păcatul cel nou și necunoscut care va aduce profit. Deci practic ești lucrat de păcatul din tine care mereu te păcălește că răul lui e răul tău și binele lui e binele tău, defapt el vrea cu viclenie și pragmatism să se răspândească cât mai repede și de aceea e foarte atent ca să nu rateze nici un prilej și cu lăcomie nu ar risipi nici o firmitură de păcat ce ar putea fi făcut lăsându-se sedus cu viclenie aventurieră sau văzând problema grea a împărțirii se revoltă și cu furie lacomă și egoistă blestemând socotește și împlinește dreptatea păcatului așa încât nu scapă și nu pierde nici un privilegiu pentru sine și pentru trupul corupt în care locuiește ca să fie cât mai bine hrănit cu pofte și plăceri și neascultări îndestulătoare iar dacă vre-un bine trebuie împărțit atunci ceea ce dă spurcă și blesteamă căci nu poate să fie bun.
Pe scurt, defapt ce se întâmplă? Păi duhul rău și muizator te înalță invers față de cum a fost înălțat Iisus iar în timp ce te incurci în rugăciune duhul cruzimii lipicioase sufletești te trage să te lepezi de Dumnezeu, de Hristos, de Cuvântul lui Dumnezeu prin dispreț, prin minimalizare, prin ignorare, prin mita și minciuna măririi de sine ca semeție sau aroganță sau deșteptăciune iar copilul pârâcios care spune mereu adevărul o face că să păcătuiești sau știind că vei păcătui își reamintește și-ți arată ce păcat faci doar pentru ca tulburându-te să faci răul acela în care recazi ușor și pde care nu te poți abține căzând mult în ispita neputinței ce vine prin repomenirea păcatului și retrăirea cedării... iar din persistență și insistență îndelungată ca să cazi și să recazi ajungi să săvârșești păcatul cu ușurătate și obijnuință și te delași și te obijnuiești așa cu Dumnezeu și începi să nesocotești pe Dumnezeu și să nu-L mai crezi și nu vrei să mai iei în serios ce a spus și spune.
Văzând fetele și femeile și nevasta sau amanta sau iubita ai impresia că-ți dă ea voie ceea ce nu-ți dă voie Dumnezeu, așa cum a crezut și a ascultat Adam pe femeia lui și crezi că faci bine și-ți dă ea libertate să faci deși e clar că faci păcatul, faci răul... le placi și ți-ar place înșelarea și incestul și perversiunea pe care nu vrei să le vezi și să le iei în seamă, asta faci, pentru că dorești să fi ispitit și visezi că ți-ar place să cedezi și să te lași corupt fiindcă dacă ești ispitit înseamnă că ești sfânt deja căci asta se deduce logic subtil și tu crezi ca credulul în astfel de deducții ce te măgulesc și te mituiesc și atunci te crezi mare și te mai și jertfești invers așa ca smințișorul cedând.... pentru ce? Pentru oornografie căci prin pornografie ai libertatea, odată ce ți-ai luat-o de la 'femeie', îți iei și-ți dai dreptul la toate creațiile și născocelile și cruzimile șarpelui care muizează și face incest și înșelări și trădări și toată răutatea iscodirii și dezvinovățirii... nu pentru tine ci pentru păcat și pentru plăcerea lui și crezi că chiar va fi plăcerea ta fiindcă-ți pare că deja e și pentru răspândirea lui crezi că e înmulțirea și răspândirea ta după porunca Domnului... și închizând ochii și urechile și mintea ai impresia că crezi și vrei să poți așa ca șarpele fără mâini și fără picioare ca să te arăți cât ești de grozav. Nu pricepi că te sinucizi prin spurcare urmând calea cea rea a sinuciderii în păcate și răutate?
Deci te înalță ca să muizezi pentru că-ți plac fetele fiindcă fetele sunt tinere și frumoase și te încurcă și te trage de suflet ca să te lepezi ca să fi și tu ca 'mai-marii', niște îngâmfați, bețivi, ipocriți, îndrăzneți la fapta rea, la căderea în ispită, învoindu-se și cedând ușor, dacă nu în realitate atunci în închipuirile momentane care nu te lasă până nu te fac mare artist pornografic ce îmbină perversiunie cu ispita și cu mesajul transmis.
Fetele și femeile toate sunt la fel de frumoase oricât ar fi de tinere sau bătrâne pentru că așa a făcut Dumnezeu Creația și în ea toate erau bune și frumoase. Omul le vede mai frumoase pe unele pentru că satana din om îi arată noile ținte și omul le crede mai frumoase unle decât altele, defapt e viclenia din om care caută prilejuri și posibilități de înșelare și se motivează că sunt mai frumoase și atunci se învoiește să nu pierdă prilejul și înșeală.
Dar fetele și femeile sunt frumoase pentru sfințenie care le face mai frumoase pentru o mai mare sfințenie în timp ce tinerele frumoase pentru păcat defapt sunt urâte însă omul nu pricepe cum sunt defapt urâte pentru el în Adevăr. De aia sunt urâte pentru că cel ce le risipește sfințenia prin minciună și înșelare le învață să facă și ele răutatea molipsindu-le și răspândind virusul răutății ce vine din satana și din păcatul omului.
Faceți ca sfinții Ioan, Petru și Pavel: Lepădați-vă de satana, de păcat, de lepădarea de Dumnezeu și de mita minciunii măririi de sine care cu egoism și lăcomie lucrează toată ziua să se îmbogățească de păcat și cere privilegii pentru răspândirea lui.
Cretinețul E crede că alintul înseamnă libertatea de a păcătui, că nu se pune fapta și pofta lui cea rea și oricât păcătuiește se crede indistructibil și infailibil voind ca să fie numai el cel mai mare și mai tare din parcare alintându-se și mângâindu-se singur că cică nu o să i se întâmple nimic oricât va păcătui și numai el are dreptate, numai el știe și numai el e sfânt... crede că numai el, numai el... e victimă vrednică, numai el merită aprecieri și răsplată și e nemulțumit căci numai el e nedreptățit... de oameni și de Dumnezeu.. firește... așa îi vine, așa se ia după alții.
Boala nu vine din altă parte decât de la păcat, de la păcatul tău, de la păcătuirea peste măsură... oricât te însănătoșește și te întinerește 'viața' care-ți dă iluzia că în mod absurd devi tot mai puternic și mai frumos și mai bogat... bucurându-te de toate cele din lume.
E simplu, dacă v-ați bucurat aici de belșug pentru ce mai așteptați răsplată în veșnicie? Dacă ați profitat invers aici făcând răutatea cine credeți că o să vă răsplătească dincolo?
Oare va răsplăti Bunul Dumnezeu răutatea făcută de voi fraților voștrii în contra Lui sau vă va răsplăti satana?
Cel bun răsplătește din ce este deci din Bunătatea Lui iar cel rău din răutatea lui răsplătește, deci dacă faceți păcatul și răul și viclenia rea și vă mândriți atunci așteptați de la ele răsplată și nu de la Dumnezeu căci nu veți primi oricât de mari sau de mici sunteți în funcțiile voastre.
Curățiți-vă în ochi, în pofta din ochi, în vederea ochiului, în atenție, în priveliște, în interiorul ochiului căci lumina trupului este ochiul și dacă el este curat și luminos atunci tot trupul tău este în lumină!
Păziți-vă de pofta ochilor din ochi ce ispitește trupul pentru trufia vieții și semeția înălțătoare a răutății ce vă mituie cu duhul minciunii măririi de sine!
De aia vrei să te vezi muizând pentru că închipuind că faci asta și văzându-te ce faci, groaza te scoate afară, ești scos afară parcă la lumină, ești adus afară din interiorul inhibiției și al ascunderii cu faptele tale rele. Te scoate afară și vezi și crezi că e bine afară... nemai luînd în serios răul pe care tocmai îl faci din pricina înălțării.. în lumina.. răzbunării! Nu mai vezi că păcătuiești la lumină așa ca la întuneric, defapt păcătuiești tot în ascuns însă acum dai sâc sfidând pe Dumnezeu cu berrorismul tău plin de curaj: curajul prostiei credule că nu vei avea de pătimit ca să ieși din robia păcatului ce te duce în moartea rea și în veșnicia iadului.. în chinul întineritor.
Nu folosiți de cobai pe Maica Precistă, pe preasfânta și preacurata Maria, nici pe mame sau pe fete și femei, nici pe frați sau animale și nici pe voi înșivă căci diavolul prin voi muizeză cea mai mare sfințenie ca să se creadă și să se dea mare... ca un smințișor sfinvers!
Rușinea va fi infernală căci rușinea li se cuvine!!
Muizarea are gust rău și nu e bună fiindcă e păcat, e crimă, e cruzime, e proastă și perversă potrivire, e incest și înșelare, e frecarea buricelor degetelor ca profit, e urâciune, e lipsa dragostei adevărate și mai ales e contrară sfințeniei și hrănirii cu sfințenie curată, e lepădare de Iisus și e trădare și proprie auto-înșelare. E propaganda malahiștilor demonizați și e întinerirea iadului întru țeapa pe care ți-o dă natura, creația! Treptat chinul va fi tot mai dureros, vine boala și apoi moartea dacă ai noroc căci altfel te-ai putea să te vindeci de boli și să devi puternic și tare ca cea mai nebună și toxică buruiană și cel mai cumplit virus..virusul prostiei și vicleniei șerpești ce vă încântă cu ÎNCÂNTAREA.
Last edited by vsovivivi; 30.04.2015 at 17:47:49.
|