Citat:
În prealabil postat de centesimusvicesimusoctavus
În privinta reprezentărilor cu scop de închinare si slujire nu aveti ce lămuri, deoarece Dumnezeu cere (de fapt porunceste) să nu se facă asa ceva în poporul Lui. Evreii nu aveau cum să se se închine lui Dumnezeu fătis împotriva regulei impuse de El. Că evreii ar fi avut icoane, este o pură fantezie pe care nici voi nu o credei; nu mai veniti cu asemenea povesti!
|
Având în vedere că sunt sute de dovezi, ca să nu zic mii, numai în Biblie, nu înafara Bibliei la Sfinții Părinți, adică la urmașii Apostolilor, pe aceia nu-i punem, că protestantismul, nu poate mânca carne, în ale teologiei, ci doar lapte... deci sute de dovezi că Sfintele Icoane sunt Biblice și Sfinții din Ceruri, ne sunt ajutoare, tu totuși spui că sunt povești...
Atunci spun, că tu și poate alții ca tine, nici lapte nu puteți bea, în ale teologiei, și veți muri de foame. Foame după Hristos, vă va arde dragostea Lui...
Reprezentările cu scop de închinare, slujire, sărutare, sau altfel spus ICOANELE EVREILOR:
- heruvimii de pe chivot, heruvimii de pe perdele, de pe covoare. Se închinau și slujeau lui Dumnezeu din heruvimi? Întocmai, precum spune Biblia. versete mărturie, sunt în urmă, în acest topic.
- șarpele de aramă. Se închinau, mușcați de șerpi fiind, lui Dumnezeu din șarpele de aramă? Desigur.
- toiagul lui Moise, slujea cu el poporului? Slujea. Era toiag făcător de minuni? Era.
- toiagul lui Aaron, fiind în chivotul legii, se închinau lui Dumnezeu din toiag și din heruvimi? Se închinau.
- părul lui Samson. Era Dumnezeu în părul lui Samson? Era.
- animalele vorbitoare, precum măgărița și altele, prin care a lucrat Dumnezeu.
- prosoapele, ștergarele lui Pavel, erau sărutate, când dădeau vindecare de boli? Păi trebuie să fi complet lipsit de bun simț și de recunoștiință, să nu săruți un obiect care îți dă vindecare spontană de o boală.
- umbrele apostolilor, era Duhul Sfânt în umbre? Clar și categoric.
Dumnezeu folosește obiecte, da. Sute de obiecte. De ce ?
Duhul Sfânt alege să intre în obiecte, precum Sfintele Icoane, sau obiecte de slujire, de cult, sau obiecte personale ale unui Sfânt, pentru că trupul nostru ar trebui să fie templu al Duhului Sfânt, dar fiindcă ne spurcăm și ne întinăm în fiecare zi, de păcate, Duhul Sfânt nu intră îm trupurile noastre, decât în unele, și le face Sfinte Moaște, dar asta doar unu la milioane. Și-atunci, ca să nu ne lipsească pe noi de vindecări, totuși în nevrednicia noastră, deși avem puține trupuri vii, în care să intre Duhul Sfânt, El intră totuși în obiecte și ne oferă vindecare.
Dar nu oricine se atinge de ele, ia vindecare, cum nu oricine se atingea de haina Mântuitorului lua vindecare, ci numai femeia care a avut scurgere, fiindcă credința ei a fost suficient de mare, ca să ia acea vindecare.
Căci dacă Sfântul Apostol Pavel, se numește cel dintâi păcătos, în marea smerenie, deși prosoapele ce le-a avut el, făceau minuni, atunci noi, cum să nu ne numim păcătoși și să și fim conștienți că suntem cu adevărat, căci păcătuim în tot ceasul.
Doamne, prin Sfintele Tale Icoane și ale Sfinților Tăi, prin care minunat lucrezi Tu, Doamne Iisus Hristoase, mântuiește-ne pe noi.