Citat:
În prealabil postat de Florin-Ionut
Ideea e să-i predai cei place atunci cînd este interesat. Dacă îi plac formulele și deducțiile logice, poate să învețe mate de performanță devreme. În scurt timp se poate angaja un programator pentru a-i face cunoștință cu limbajele de programare... dar asta doar dacă are aptitudini, dacă este suficient de deștept și, încă o dată, dacă-i face plăcere.
Dacă nu-l interesează numerele și face școala acasă, atunci poate să-și ocupe timpul cu altceva. Să citească, să deseneze, să cînte, să descopere un instrument, să facă sport, să învețe să facă ceva practic șamd. Spre exemplu fiică-mea a vrut să învețe literele de pe tastatură pe la 3 ani sau mai devreme, nu pentru că am pus-o eu. Însă cifrele nu au interesat-o, deci nu i le-am ”predat”. Încet, în timp, învață și numerele la modul natural, descoperindu-le în viața de zi cu zi. Nu văd absolut nici o problemă dacă ar învăța tabla înmulțirii la 10 ani în loc de 7 ani.
|
Poate sa nu fie niciodata interesat de nimic practic din care sa-si poate castiga un trai relativ decent.
Nu bag mana in foc, dar parca totusi nu la 7 ani se invata tabla inmulturii.
Si daca ar fi "interesata" de tabla inmultirii abia pe la 18-20 asa..?