View Single Post
  #257  
Vechi 08.11.2016, 21:48:17
simpllu simpllu is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 25.10.2016
Mesaje: 1.796
Implicit

Achiziții academice vs. dezvoltarea socio-emoțională (bazate pe studii și cercetări)

- avansul academic al copiilor instruiți direct încă de mici se pierde în foarte scurt timp, aceștia nemaiavând nici un avantaj la gimanziu, sau la liceu (începînd cu clasele a III-a și a IV-a, tot acest avans cademic se pierde, și copiii respectivi încep să înregistreze rezultate semnificativ mai slabe decât colegii lor care au fost înscriși la grădinițe cu programe traționale, bazate mai mult pe joacă și învățarea prin joacă (inclusiv prin desen, dans, muzică), pe rezolvarea de probleme, dezvoltarea vorbirii și a abilităților sociale)

- dezvoltarea socio-emoțională are de suferit pe termen lung, recuperarea fiind cvasi-imposibilă, iar efectele grave, chiar devastatoare

- predispoziție pentru acțiuni anti-sociale

- slaba calitate a vieții la vârsta adultă (acești copii riscă să devină persoane dificile, imature, egocentrice, chiar narcisice)

- învățarea prin joacă, muzică, dans, și desen este esențială

- jocul copilului are un rol-cheie în bunăstarea individului
Reply With Quote