Citat:
În prealabil postat de Iorest
SfinČ›ii PărinČ›i au mustrat banchetele bahice, că unii în viaČ›a particulară n-au stat să-i asculte este altceva, de altfel în lucrarea Histoitia Bunul Moral al CreČ™tinilor Cuviosul Nicodim Aghioritul amintea de un canon care permitea preotului să iasă de la petrecerea de nuntă când încep zarafii Č™i lăutarii.
|
Si de ce preotul nu, dar crestinul, botezat in numele Sfintei Treimi, da?
E mai rezistent mireanul la "spurcare"?
Citat:
Oricum ortodocČ™ii chiar Č™i în excesele lor din viaČ›a personală nu au confundat săritul, plesnitul din palme Č™i concertul cu tobe ca fiind un „mod de închinare” vrednic de a sta în mijlocul Bisericii, cum au făcut libertarienii iubitori de reforme Č™i distracČ›ie.
Asta apropo de cât de bune sunt reformele.
|
Ba da, cum sa nu, tocmai asta e tragedia, ca e modul lor de inchinare.
Adica, stiu ca exista biserica, dar acolo sa se duca babele si aia care sunt pe moarte, cat te mai tin balamalele, crasma/barul/clubul e biserica.
Citat:
Ce folos că „pocăiČ›ii” beau suc la nuntă Č™i stau pe scaune dacă în „adunare” sar ca Č›apii ?
|
Si evreii "sareau ca tapii", si unii din crestinii ortientali, ca un anume mode de inchinare si se pare ca Dumnezeu nu le gaseste vina pentru asta.