Citat:
În prealabil postat de CristianR
O fi simplu, dar dacă facem rabat de la logică. În prima frază spui că botezul nu poate fi repetat. Așa este, deci dacă nu se repetă înseamnă că este botez în toată regula.
În a doua frază spui că un catolic se rebotează dacă vine la ortodocși, dacă înțeleg bine. Prin urmare botezul lor nu e veritabil.
În cazul în care s-ar întoarce toți catolicii atunci nu s-ar (re)boteza, iar dacă se întoarce câte unul, atunci se (re)botează?
E aiuritoare argumentația, iartă-mă. Mi se pare evident că nu există altă soluție logică decât admiterea oricărui botez făcut în numele Sfintei Treimi.
|
Asta e tot vina ortodoxiei pentru ca nu exista o practica unitara. Plus, avem o gramada de teologi care in lipsa de alte preocupari, ne spun ei cum ar trebui facut pe baza a ce a spus sfantul X sau Y. Chiar zilele astea a aparut un articol pe tema asta pe un portal de mare succes. :)