Citat:
În prealabil postat de Penticostalul Traditional
Nu am facut asa ceva, ti s-a parut.
Omul poate fi placut lui Dumnezeu fie celibatar, fie casatorit.
Si Biblia si experienta umana afirma ca, de fapt, omul il poate mai bine sluji pe Dumnezeu daca este necasatorit.
Asta a fost si este pozitia mea.
Am impresia ca doriti sa divagati pentru că problema expusa e prea spinoasa.
|
Arată-mi un
pastor care a ajuns la această meserie
fără să fie căsătorit, arată-mi vreun om care
toată viața lui a fost celibatar și are
funcție de conducere în vreo asociație religioasă neoprotestantă.
Așadar asociațiile neoprotestante
condiționează funcția clericală și de conducere în asociație de căsătorie, forțând, în general la neoprotestanți oamenii de vază sunt dați cei căsătoriți, ceilalți necăsătoriți trebuie să le fie oarecum rușine ori să
se scuze pentru că nu sunt căsătoriți mai ales când ajung spre 30 de ani .
Citat:
În prealabil postat de Penticostalul Traditional
Nimeni nu crede ca episcopii erau pusi cu forta ci doar ca erau fortati sa divorteze daca voiau sa devina episcopi.
Si nu cred ca acel Canon era doar constatator ci si prescriptiv.
|
Nu erau forțați să divorțeze, în situația în care se ridica un episcop dintr-un cuplu care
era deja separat pentru viețuirea la mănăstire, reședința episcopului trebuia să fie la o anumită distanță.
Crezi că acel canon impune ca soția unuia devenit episcop musai să intre în mănăstire ?
Putea însă să-i spună să se mute dacă e prea aproape și acel canon de fapt asta și prevedea distanța față de reședința episcopului.