Observ ca te furisezi in stilu-ti caracteristic.
Daca era sa aduci un clip cu latraturi sau invarteli bezmetice, erai expert.
Fratioare Cornel Urs, nu vrei sau nu poti sa definesti "necredincios".
Ok, nu mai insist. Iti voi defini eu.
Pentru Biserica din Corint, necredinciosul care intra in adunare putea fi un bastinas corintean sau vreun iudeu care nu credea in Hristos, adus dus la biserica, probabil, de un evreu crestin.
Am impresia ca tu (si destui altii) faceti o confuzie bizara intre necredincios si... strain.
Mai baieti, hai sa va pun aici antonimele:
credincios ≠ necredincios
bastinas ≠ strain
Apostolul Pavel NU vorbeste despre bastinasi si straini ci despre credinciosi si necredinciosi.
Cand apostolul Pavel scrie bisericii din Corint despre vorbirea in limbi care este semn pentru cei necredinciosi, el se referea la cei necredinciosi care intrau in adunare, iudei si greci.
Legatura intre referirile voastre la "triburile din Patagonia si misiunea printre popoarele incase" si semnul pentru cei necredinciosi care intrau in Biserica din Corint este
ZERO. Nuca-n perete. Multimea vida.