View Single Post
  #292  
Vechi 12.05.2021, 20:09:03
Moroco's Avatar
Moroco Moroco is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 09.04.2019
Locație: Crestin Ortodox cu Calea ✝ Apocalipsa
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.807
Implicit

Citat:
În prealabil postat de gpalama Vezi mesajul
Deci nu stii sa raspunzi si eviti raspunsul... atata poti.




Pai stai putin.

Tu spui ca este o certitudine nu ca este o posibilitate.

Draga semianalafabetule de profesie, hai sa iti explic care este diferenta intre realitate si un joc, ca stiu cum se programeaza astea si am mai facut si eu din astae.


1. Un joc are o interfata care ESTE UN DESEN.

2. Ce vezi tu pe ECRAN ESTE UN DESEN si nu o realitate fizica.

3. Este un desen format din pixeli pe care ii desenezi cum vrei.

4. Pixelul ala la rezolutie mai mare sau mai mica poate sa fie pictat "ca o linie". Dar este o succesiune de pixeli.

5. Acum ce zici tu este ca daca niste pixeli sunt aprinsi pe un ecra... (sa vezi minunatia dracului si prostia lumii) atunci si lumea trebuie... sa fie ca un desen si ca o imagine.

6. Tu iti imaginezi o lume ca un ecran pe care poti aprinde pixeli ??? Asta vrei sa spui tu unui forum intreg? Ca tu aprinzi pixeli ca pe ecran?

7. Notiunea de "continuitate" in pixeli nu este o continuitate reala, este o continuitate de model SFERIC.

Pentru ca de fapt se leaga si se curbeaza si tot un model sferic ajungi in care punctele ... SUNT LEGATE.


8. Bai atrocitatea intelepciunii neamului romanesc, tu chiar nu ai un minim de logica? Zici ca esti inginer, dar cum ti-ai cumpara diploma?

9. Si care este proprietatea fizica de "translatare magica"?
Tentru o translatare matematica nu este acelasi lucru cu o translatare in spatiul fizica.

Cum legi tu "desenarea aleatorie a pixelilor prin modelare spatiala" de realitate?

https://informatica.hyperion.ro/wp-c...CALCULATOR.pdf

Uite aici teoria pentru translatare si modelare geometrica care se aplica in grafica pe calculator.

Deci esti zero!!!


10. Ce inseamna "posibilitate" si ce inseamna "certitudine"???
Si explica-ne fizic cum se poate, ca de fapt pe calculator nu se intampla decat o serie de calcule intr-o matrice.

Semidoct cu figuri de harvard vezi ca deja prostiile tale sunt demne de filme.\



11. CALCULUL PE ECRAN ESTE UN CALCUL MATRICIAL - STII, DIN ALEA DE LA LICEU.

Nu are legatura cu realitatea, si poti face cu usurinta orice...

Nota 2 la algebra...

O sa iti punctez de acum toate lipsurile ca sa vezi ca o faci pe desteptul pe toata linia fara minim de bun simt esti cu gura pana la urechi in loc sa fii mai modest.
Domnule ti-am dat exemplul respectiv nu ca sa mergi invers, de la joc la creatie ci ca sa-ti poti inchipui mai usor.

Nu-mi da lectii facandu-mi teroia pixelului cu lucruri pe care nu le intelegi dar ti se pare ca poti cu ele sa-mi dai lectii. Nu veni cu tot felul de complicatii inutile ascunzand in complicatii si in calcule complicate minciuna evidenta cat capul tau plin cu rumegus.

Ti-am explicat ca din pricina finitatii creatiei apare aceasta coincidenta a capetelor dreptei a carei lungime depaseste marimea maxima a dimesiunii spatiului.

Nu e o translatie ci e o consecinta a finitatii creatiei, o taina a Creatiei.
De ce ar fi valabila teoria liniilor drepte infinte intr-un spatiu finit? Intr-un spatiu finit nu e valabila geometria infinita ci finita in care se defineste axiomatic ca toate dreptele ce depasesc lungimea maxima a spatiului au capetele astfel incat ele coincid.

De ce sa fie valabila geometria infinita intrun spatiu finit? E valabila doar daca dreptele sunt mai mici decat dimensiunea. Daca depasesc dimensiunea ele trebuie sa se supuna si sa se integreze in cat au la dispozitie.

Vii cu prostii stiintifice ca sa dovedesti ca nu e adevarat ceva foarte simplu, finitatea.

Cum explici dumneata o bila finita din material? Daca ai putea sa te misti doar in acea bila finita ce crezi ca ti s-ar intampla daca ai fi pe o dreapta in acea bila? Te-ai lovi de margini dar nu ai stii ca exista margini deoarece tu nu te poti misca decat in materialul bilei si atunci ai tot merge gasind trasee la infinit dar nu ai da de margine. In cazul nostru, in spatiul PacMan3D-nD putem merge tot drept intrun spatiu finit. E o evidenta asta. Tu presupui ca ne aflam pe un glob si asa se explica. Eu cred ca apele sunt plate si ca nu ne invartim deloc deci e clar ca mergem tot drept si ajungem de unde am plecat. Nu se poate intamla asta decat daca capetele dreptei la depasirea dimensiunii spatiului coincid astfel ca tu mergi tot drept pana ajungi de unde ai plecat, adica in originea unde capetele dreptei coincid. Defapt punctele dreptelor de lungime maxima din spatiul 3D-nD par a fi duble astfel ca fiecare punct al dreptei este un punct dublu, capete ce coincid.

Spui ca jocul nu e o realitate? Mergea si pe sisteme cu ecrane analogice. Pai in spatele jocului tu nu vezi programul ci vezi cum PacMan iese dintro parte si intra prin partea aialalta. Nu e o realitate? Nu se manifesta ca si cum ar fi intrun spatiu finit, ecranul, incat iese printr-o parte si intra prin cealalta? Asta inseamna ca liniile spatiului din joc au capetele unite sus-jos si stanga-dreapta. Tu misti din mouse sau joistic si PacMan se misca in spatiul finit. Nu este o realitate? Este o fictiune? Tu ai vrea sa vezi capetele unite, ai vrea sa sustii ca in realitate ar trebui o teleportare din capatul de jos al ecranului in capatul de sus. Pai in ce vezi tu este alta definitie a spatiului deci de ce aplici spatiului mai mare ceea ce se intampla in spatiul mai mic ca sa sustii ca spatiul mai mic e o fictiune?

In spatiul jocului nu e nicio fictiune faptul ca iese printro parte si intrea prin partea opusa. Doar in spatiul tau mai mare din care te uiti iti dai seama ca PacMan nu poate face asta in realitate decat in joc, decat in film. Dar iata ca tu daca te-ai afla in joc atunci asa ca PacMan ai putea iesi pe sus si ai intra pe jos sau ai iesi prin stanga si ai iesi prin dreapta sau invers. Deci in joc se poate! Asta am vrut sa zic. Daca se poate daca te afli in joc atunci si in realitate ar trebui sa se poata cu atat mai mult cu cat evidenta practica o spune: mergi drept pe deasupra apelor plate si ajungi de unde ai plecat. Nu stim cum se intampla dar se intampla asta si eu spun ca asta e o consecinta a finitatii creatiei in care ne aflam ca o taina a Creatorului, a Creatiei.

Neputand explica evidenta caci asta se intampla la depasirea dimensiunii saptiului multidimensional am pus evidenta intro teorie bazata pe Adevar si pe observatii asupra evidentei din jurul nostru.

Tu negi evidenta!.. bazandu-te pe minciunile lumii.
__________________
MoroncEkUlaș înVaț leppăd∈maiLUMEUjUglu(fivrEhoț-șcaUsLEUz∈u=sminț∈E-=nEbUParv∈grozînș∈= pripIS∈xpuUnga+cârâmErid-fugid-logivina-stiEsin∈rEUtU-antisimțidur-lăudobasculaș-trădățol-scopbârf-tUt∈u-trufhus=altvisgrij-strescapoSS-f∈ciUkUxklacUj-ghinorokkciospădosdă-ter∈sUșefhUț-fant∈zis-progr∈xit=victiviclUadicdol t∈iasia∈ picUpic n facinatia gogoș∈rporkd∈luvulps sat∈ plâplaci sascapi d T sal∈faci tlaba mudara poftarmorE-pliktisU c@luatu-droghipocrițU-fakE) sascult iubimca ucemici CuvânteuL si FataTa

Last edited by Moroco; 12.05.2021 at 20:27:28.
Reply With Quote