Citat:
În prealabil postat de Iorest
Nu e singurul ierarh care premiază olimpicii la religie, ce interpretare tendențioasă ai dat.
|
Pe lângă argumentele pe care deja le-am adus în anii precedenți, un lucru pe care îl sesizasem în discursul așa-zisului „mitropolit al Sibiului”, tov. „vicar” Streza (Liviu), și pe care am amânat inițial să îl evidențiez, dar mi-am adus aminte de el, este acela al unui „act ratat”, al unei „scăpări” mai mult sau mai puțin inconștiente, săvîrșite de „vicarul” Streza în discursul ținut anul trecut la așa-zisa „premiere”, „scăpare” care trădează faptul că
„premierile” sînt niște acte propagandistice organizate printre altele și pentru a ascunde fapte reale și pentru manipularea opiniei „publice” referitor la faptele incalificabile dezvăluite de mine aici pe forum, fapte pentru care așa-zisul „mitropolit” ar fi trebuit de mult să fie deplin caterisit (și se poate considera în bună măsură caterisit în virtutea principiilor dumnezeiești, indiferent de inacțiunile de complicitate similar de infecte ale „preafericitului” Dănuță Ciobotea, faptul că tov. Streza mai este cumva îngăduit de Dumnezeu așa ca un „vicar zis necaterisit” fiind probabil nu atât în virtutea nevredniciei incalificabile a „dumnealui” și a „preafericitului”, ci probabil mai mult din mila lui Hristos față de creștineii ortodocși la modul general, dar această milă nu trebuie interpretată drept vreo legitimitate autentică în ceea ce privește „vicăria” ultraveștejitului „moral” și „spiritual” Streza (Liviu)).
Anume este vorba despre fraza ale cărei subtilități poate unii nu le-au sesizat,
„Întâi de toate sunteți bucuria, darul lui Dumnezeu pe care l-a revărsat în familiile voastre de unde sunteți, în Biserica locală și în Biserica noastră complexă din Biserica Ortodoxă.”
https://www.turnulsfatului.ro/2024/0...-streza-212147
Trecînd peste bădărănia unor laude de sine lipsite de fundamente și a unor pretenții aberante legate de privatizarea Bisericii („Biserica noastră”, adică cea privatizată de clanuri ale fărădelegilor precum Streza, Joantă, și chiar Necula, deși la el poate deocamadată ar fi doar „pe personaj fizic”), este clar că
tendențioasa încercare de scoatere în evidență a „complexității” Bisericii Ortodoxe în general și a Bisericii ortodoxe de la nivel local (asta neînsemnând că ar fi vorba despre vreo „complexitate” a clanurilor uzurpatoare care au „privatizat” structuri ale Bisericii locale),
este până la urmă o tentativă tacită, implicită de „contrapunere” în raport cu „necomplexitatea” confesiunii luterane, confesiune către care aceste clanuri ale fărădelegii au „bișnițărit” sute, mii, poate chiar zeci de mii de românași botezați ortodocși de-a lungul timpului, în timp ce pe unii licențiați în teologie ortodoxă fie i-au aruncat pe drumuri, mai „lovindu-i în cădere și cu capetele de trepte”, fie, după cum există mărturii locale (ale celor care i-au văzut pe diverși licențiați în teologie slugărind la cărat și aranjat de mărfuri pe rafturi), le-au oferit perspectiva să devină „slugi”, „holoangări” etc. la supermarketurile „luterane” din zonă,
astea în timp ce tot felul de neica-nimeni (dar urmași ai unor foști membri „cu sau fără declarație” ai fostei organizații naziste Grupul Etnic German din România, dar și dintre români ortodocși trădători trecuți deja prin „școlile minoritarilor” și „formatați” ei la rîndul lor întru a deveni „spălători de creiere” ca profesori, învățătoare, educatoare la grădinițe etc.) s-au întrebuințat și se întrebuințează la încercările de „transfer de copii, și de populație în general” de la populația română și ortodoxă la populații neromâne și neortodoxe, sau să le zicem așa „mai puțin complexe” într-ale religiei, ca să îl parafrazăm pe „bișnițarul de ființe umane, de români ortodocși (surse de „reale câștiguri”)”, „vicarul zis necaterisit” „mitropolit al Sibiului”, tovarășul STREZA (Liviu), evident tovarăș părtășit al antiromânilor și al antiortodocșilor.